The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viisi vuotta sitten ostin niitä (hyviä suomalaisia) varuiksi viisi kappaletta. Näistä on nyt kolme mennyt jo rikki. Voi kun olis tilaa kunnon telineelle. Taas yksi syy lisää haaveilla rivarista yms.
No oho sentään, toi on harmillista kyllä, kun se tilanteen tyrkkääminen tulee silloin kun ei tarttis todellakaan. Meijen omat on kyllä kestäneet ihmeen hyvin - *kop kop kop* - kaiken maailman vääntämistä ja kääntämistä ja majapaikkoinakin leikeissä toimimista...

Mutta - siivittäköön tuo entisestään haaveitasi lähemmäksi kohti toteutuksen puolta :)!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Just hoksasin, että muksuistani kaksi on näissä vaaleissa äänioikeutettu.

Laitoin huomenentoivotukset ja muistutin vaalipäivästä ja sanoin, että käykäähän äänestämässä jos ette ole sitä ennakkoon tehneet. Nyt kun kerran voitte.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30785097:
Luin siveellinen pyykkiteline. Ei miulla vaan tuommoista ole. Riettaasti esittelee jopa alusvaatteita toisinaan :D.
Meil oli (ja on vieläkin) kototönöllä pyykkiteline pihalla ja siinä ihan sulassa sovussa kuivumassa liehuivat pyyhkeet, kalsarit, pikkarit ja lakanat. Uteliasta olis voinu hirveesti kiinnostaa, mut uteliaalle olis vastaus kuulunu, että joo, meillä tommoisia käytetään ja myös pestään.

Mun pyykkejä kukaan näe. Teline on olkkarissa. Kesällä joskus saatan laittaa parvekkeelle. Siitepölyn takia en laita yleensä. Mun teline on välillä rietas. Joskus on kuivumassa pitsihärpäke alusvaatteita.
En miekään näin keväällä pahemmin ulkona kuivaile siitepölyjen takia. Nytkin saa aivastella jatkuvasti. Mie oon niin huono muistamaan noiden lääkkeiden käytön. Keskikesällä alkaa sitten helpottamaan onneksi.

9mmmm
No oho sentään, toi on harmillista kyllä, kun se tilanteen tyrkkääminen tulee silloin kun ei tarttis todellakaan. Meijen omat on kyllä kestäneet ihmeen hyvin - *kop kop kop* - kaiken maailman vääntämistä ja kääntämistä ja majapaikkoinakin leikeissä toimimista...

Mutta - siivittäköön tuo entisestään haaveitasi lähemmäksi kohti toteutuksen puolta :)!
mun unelma on just nyt laittaa kolme hammasta pitkä lanka ja paukauttaa ne pois oven välissä kaikkia kolmee alko särkee samaan aikaan täällä yhyy .. mä rupeen tän jälkeen kympin oppilaaks hammas lankin ja narun käytös lisäks sen 2 pesun jälkeen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä