The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomeniaa :)

...ja mä en etes tiiä, ehdinkö rantautua oikeeseen ajankohtaan omille vaalipöntöille :snotty:...joten jännityskakkamomenttia on kyllä ilmassa :rolleyes:

Bitchin kirkkovenevalvojaiset kuulostavat kyllä varsin asialliselta iltaohjelmistolta, taidan hengissäni livahtaa teijen tykö asiattomuuksieni kanssa :D
 
IhQ
Huomenta!

Tässä pohdiskelen noinkohan jaksaa ees vaivautua äänestyspaikalle, edelleen on ihan pimennossa ketä ees äänestäis. Ei siel ole ketään hyvää ehdokasta.
Mies vissiin meinas että tänään vaihettais kesärenkaat mutta sielläpä sataa lunta..taas vaihteeks.
 
...meikäläisen "kone" kyllä taitaa tänä päivänä kaatuilla ja aiheuttaa tuskaa latailunsa johdosta :snotty:...musta tuntuu että mun vähäinenkin aivotoiminta on suoraan tuolla jalkojen yläjatkeessa :D...löytyi eilisen pururatalenkkeilyn johdosta niin uusia lihaksia että!

Mutta oliko kuulkaas ihanaa päästä mettälenkille! Se tuoksu ja pehmeä maa, purojen näkeminen ja kaikki! Helekutin kylmäähän siellä oli mennä, tuuli varsin jostain Jäämereltä asti - hyvin korvienväliseutu huohki kylmyyttään kun mennä viipotin, tietty ilman mitään pipoa kun ei toi järki juossut eilenkään. Mutta tarpeeseen se lenkki vaan tuli kaikin puolin, teki hyvää päästä nollaamaan ajatuksia ja haistelemaan uusvanhoja maisemia :)...vaikkakin se lumen määrän paljous yllätti ja tekikin sitten etenemisestä piirun verran haasteellisempaa :)

Ja sitten kun vielä näin näitä koiralenkkeilijöitä, niin...oi voi sentään, jos en tästä ryhdistäydy niin mä olen aivan liian heppoista saalista ja purtavaa näille meijen "tahtoo haluu koiran meille"- aktivisteille :D

Omaa rakasta vanhaa ihanan lutuista vöyhkänää tuli ikävä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
On joitakin puoleita joiden ehdokkaita en halua äänestää. Ei kai sitä ole pakko äänestää.
Ei o pakko.

Mä äänestin ihan puhtaasti henkilöä. Semmoista jonka blogia olen lukenut pitkään ja satunnaisesti kommentoinutkin. Tuo lukee kommentit ja vastaa niihin, joten jos pääsee läpi, niin tuskin lakkaa olemasta tavoitettavissa.

Hirmuinen kynnys mulle oli ylittää ja äänestää täysin väärää puoluetta, mutta sit funtsin, että ei se puolue siitä viisastu jos ei sieltä fiksut pääse läpi.
 
Taas meni yksi likkuunkäännettävä kuivausteline rikki, mrrr... Miksi ne kestää vain pari vuotta ja hajoaa? Näistä irtoaa aina jalka.
...miten ihmeessä sä onnistut saamaan ne umpisolmuun :hug:? Vai onnistutko aina bongaamaan niitä maanantaikappaleita?

Nyt sitten vain ottamaan sitä toista linkkuunkäännettävää apulaiseksi ;) - ja laittamaan varatsydeemiä pystyyn :).
 
...miten ihmeessä sä onnistut saamaan ne umpisolmuun :hug:? Vai onnistutko aina bongaamaan niitä maanantaikappaleita?

Nyt sitten vain ottamaan sitä toista linkkuunkäännettävää apulaiseksi ;) - ja laittamaan varatsydeemiä pystyyn :).
Viisi vuotta sitten ostin niitä (hyviä suomalaisia) varuiksi viisi kappaletta. Näistä on nyt kolme mennyt jo rikki. Voi kun olis tilaa kunnon telineelle. Taas yksi syy lisää haaveilla rivarista yms.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä