No en ehkä jos en muutenkaan ois puheissa ko henkilön kanssa.Hitsi kun oon niin...tämmönen.
Sanoisitteko te osanotot jos tietäisitte jonkun menettäneen läheisen vasta, mutta ette oikeastaan tunne henkilöä. Ei olla oikeestaan puheissa oltu mut tekis mieli jotain sanoa.
Ei kuulosta herkulta tuo siun olo :hug:. Olikos siulla kauan vielä laskettuun?Tylsiä pitkiä päiviä kun ei jaksa tehdä mitään. Oon sitäpaitsi yber turvoksissa. 5kg tuli painoa maanantaista (eilen neuvolassa kiusasivat puntarilla). Verenpaineet katossa ja sokereiden kanssa samassa kusessa. Tulos, nukkuminenkin on liian rasittavaa puuhaa.
:hug:Tylsiä pitkiä päiviä kun ei jaksa tehdä mitään. Oon sitäpaitsi yber turvoksissa. 5kg tuli painoa maanantaista (eilen neuvolassa kiusasivat puntarilla). Verenpaineet katossa ja sokereiden kanssa samassa kusessa. Tulos, nukkuminenkin on liian rasittavaa puuhaa.
ei mitään herkkuja. tänään syödään terveellisesti. mullakin on kasvisruokapäivä. täytettyjä paprikoita. täytteenä lihaa, sipulia, jalapenoa, valkosipulia ja pekonia.Hakisko kaupasta jotakin herkkua?
Mä aloin tekee ruokaa. Perunamuussia ja kalapuikkoja.ei mitään herkkuja. tänään syödään terveellisesti. mullakin on kasvisruokapäivä. täytettyjä paprikoita. täytteenä lihaa, sipulia, jalapenoa, valkosipulia ja pekonia.
kalapuikot pannulla ja runsaassa voissa on kyl hyviä.Mä aloin tekee ruokaa. Perunamuussia ja kalapuikkoja.
Taas! Toi tulee varmaan kerran kuussaKlo 21 subilla Tosi valheita.
Ilta on pelastettu.