The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei tarvinnu ku muutama synnyttäny ruokkii ja tuda lisää vodaa heh tiiäkkö mikä on hauskaa ku meet hakee heinää keskuspaikalta niin sieltä tulee sellanen märän ruohon tuoksu joka saa muut lampaat huluiks ja sillon ne tulee viereen et hyvä et mahtuu pois :) muutenhan ne pelkää paitsi oli kerran koira siis lammas joka tuli rapsuteltavaks ja mun rakas pikku pässini joka tunnisti viellä kesällä ja tuli huiskuttaa töpöään :)
Mutta siinähän on sitten semmoisen pehmoisen pumpulihötön keskellä :)...ja tosta rapsuteltavasta lampaasta tulikin kiva mielikuva :)
 
9mmm
kuuntelin marvin gayta pari kertaa repiitillä ja katoin ylös tähtiin siis biisin how sweet is be loved by you.


teinkin biisin siitä tänään mut kirjotan sen myöhemmin musan tahtiiin sydän sykki 100 mm meters :)
 
9mmm
mä diggaan siitä että etti puhasta rakkautta läpi elämän ja jo se teki siitä kundista romanttisen joka on kanssa aika punasta hengen voimalla tulee hyvin toimeeen koyhät on pyyteettömiä vau vau vauv vau how ´sweet baibe on danssaa tähtiin ota käestä kii baibe :)
 
9mmm
mä meen ihasteleen tähti taivasta hetkeks oujeaa oujeeaa baibe mä saan nähdä yön selkeen siellä tähdissä lentää mun sydän ainiaan kannan sen kunniaaa siellä se on baibe danssaan aamusta iltaa hymyn voimalla how sweet that iss oujea oujeaaa :)
 
mä meen ihasteleen tähti taivasta hetkeks oujeaa oujeeaa baibe mä saan nähdä yön selkeen siellä tähdissä lentää mun sydän ainiaan kannan sen kunniaaa siellä se on baibe danssaan aamusta iltaa hymyn voimalla how sweet that iss oujea oujeaaa :)
Ihastelepa sitä munkin puolesta :) - täällä on niin tasaisen tumman mustana koko taivas mutta - mä oonkin täällä tuikkimassa tähtenä tovin (hahaaa :D) :)
 
9mmm
Ihastelepa sitä munkin puolesta :) - täällä on niin tasaisen tumman mustana koko taivas mutta - mä oonkin täällä tuikkimassa tähtenä tovin (hahaaa :D) :)
suljin silmäni hyppäsin danssin pyörteisiin katson ylös tähtiin siellä se on tärkein kannetaan toisiimme läpi elämän seikkailllaan uusiudutaan mennään minne vaan baibe mut kulttuurit mun juttu on ja cornerit lady hei siellä elämää on sieltä sykettä löytyy käy kahville tuntemattoman kaa ja huomaat katsovas pirteetä veijjarii keijjo kellokosken opetti niin toisissa tarinoissa elämme paikillamme tekemättä mitään elämillemme miks emme rohkaistu koskaan ottaa askelta syvään rakkauteen missä homma loistaa rytmikkäästi aina kun yhdessä lennämme niinkuin ne karanneet lapset jotka ei antaudu koskaan kyynisyydelle pahalle miellelle lentää positiivisuuden mereen positiiivisuuteen ja se multivoituu kultivoituu sydämmeen ja se ei lähe pois kumillakaan se oppia elämän on jonne on hyvä uppoo hei elämä ei oo faktaa eii oujee baibe vaan sydämmen sykettä vaikka viemärissä toistemme kainaloissa siellä saamme elää omina itsenämme joka on sun elämän taroitus kuuntelemalla noudattammalla sitä mikä olet olet rakas kaikkeudessa poissa pahuudesta onnelllisuuden meressä elä pelkää ota käestä kii pois pääset painajaisita ja liidät taivaallaa loppuuun asti liekki meressä poissa ikuisesta kertsitä keirtävästä tunnelmasta baibe hei oujeee laulattaa painot kaulaaanjos rupeet toisii naulaa virheistä oppivaisista imeväisitä rakasta rakasta elämää ja se ottaa sut vastaan portti auki on leijjanan tien oujeee baibe :)
 
mä niin äskön rakastan tota tähti taivasta että lauleskelein ja jammailin itekseeni siellä taivaan alla vau siellä yks flygari matkas eteenpäin mut avaruus on hienoo et saa nähdä sen :)
Tähtitaivasta katellessa muuten...tuntee ittensä niin pieneksi ja suureksi yhtäaikaa :). Sitä on niin pieni murunen vain tässä koko maailmankaikkeudessa ja siltikin tavallaan niin isona ja oikeutettuna, että saa olla ja nähdä tämän kaiken.

Ja kun sitä taivasta oikein kattoo, niin tuntuu kuin se humahtais ihan silmille, aivan siihen kasvojen eteen, jotta siihen voi vaan upota - se on huikee tunne, se :)!
 
9mmm
Tähtitaivasta katellessa muuten...tuntee ittensä niin pieneksi ja suureksi yhtäaikaa :). Sitä on niin pieni murunen vain tässä koko maailmankaikkeudessa ja siltikin tavallaan niin isona ja oikeutettuna, että saa olla ja nähdä tämän kaiken.

Ja kun sitä taivasta oikein kattoo, niin tuntuu kuin se humahtais ihan silmille, aivan siihen kasvojen eteen, jotta siihen voi vaan upota - se on huikee tunne, se :)!
sä ymmärrt sen tähdet laskeutuu välkkeessään sun lähelle oujeaaa meitsi syö fazerrii pala keralla ja juo hyvää punkkuu ja huomenna onkin paljuu luvassa :) uuh suklaa maistuu taas paremalle :)
 
Mutta - nyt on aika tämän tähtipöwwöpään lähtee hyppelehtimään unikuviin :wave:

..tosin mä pikkasesti veikkaan että menee niin pyörimiseksi, kun äkkisiltään oudommassa paikassa mutta...eiköhän se uni armahda :)

Aamupöwwöisyys on kyllä nyt niin taattua, että voi morjens vaan :D - sen kanssa taitaa mennä koko huominen päivä!

Mä oon linkittäny tän ennenkin ja linkitän sen nytkin, mä vaan tykkään tästä.
Don Huonot - Hyvää yötä ja huomenta
https://youtu.be/zcrnnOp61wM


Kauniita unia ihan jokaiselle yhdessä ja erikseen :kiss:
 
9mmm
Mutta - nyt on aika tämän tähtipöwwöpään lähtee hyppelehtimään unikuviin :wave:

..tosin mä pikkasesti veikkaan että menee niin pyörimiseksi, kun äkkisiltään oudommassa paikassa mutta...eiköhän se uni armahda :)

Aamupöwwöisyys on kyllä nyt niin taattua, että voi morjens vaan :D - sen kanssa taitaa mennä koko huominen päivä!

Mä oon linkittäny tän ennenkin ja linkitän sen nytkin, mä vaan tykkään tästä.
Don Huonot - Hyvää yötä ja huomenta
https://youtu.be/zcrnnOp61wM


Kauniita unia ihan jokaiselle yhdessä ja erikseen :kiss:
missä oudossa paikassa? mut hyvää yötä kuitenkin nuku rauhassa :)
 
Huomenia kaikille :)....

Tästä se uusi päivä vaan lähtee käyntiin, tunnin jo hypellyt hereillä - menihän ne unet hiukan harakoille mutta kaiken kaikkiaan ihmeen pirtsakkana oon :)

Kaurapuuroa ja vadelmia, nams, ja pikku kupillinen kahvia - sitten vain päivään kiinni ja puhumaan viisaita ja vaikuttavia (hah - ikään kuin onnistuisi :D) ja paperiläjään käsiksi käymistä ja....tasan taatusti ulkoilua, vaikka keli nyt toistaiseksi näyttääkin harmaalle, mutta siitä viis.

Aamumusaa, olepas hyvä :)
J. Blunt - You're Beautiful
https://youtu.be/qzocxPC8wVQ
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä