Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Oravalle tulin pikaisesti toivottamaan vahvistumisia! :)

Muoks: Pakkohan tähän on vielä vetää omaa napaa sen verran, että kuulin eilen lähipiiristä (ei niin toivottuja) vauvauutisia.. Tiedän että me olemme ensimmäisiä joille lastensuojelu tulee ehdottamaan lasta sijoitettavaksi. Kauhea stressi nyt päällä tästäkin asiasta, koska en todellakaan - niin kauhealta kuin se kuulostaakin - ole valmis ottamaan toisen lasta huolletavakseni. Varsinkaan kun lapsi tulee todennäköisesti kärsimään jonkinasteisesta kehityshäiriöstä. Oonkohan nyt ihan kauhea ihminen kun en edes harkitse.. :ashamed: Lapsi kun kuitenkin on tilanteessa täysin viaton osapuoli.
 
Viimeksi muokattu:
Oravalle tulin pikaisesti toivottamaan vahvistumisia! :)

Muoks: Pakkohan tähän on vielä vetää omaa napaa sen verran, että kuulin eilen lähipiiristä (ei niin toivottuja) vauvauutisia.. Tiedän että me olemme ensimmäisiä joille lastensuojelu tulee ehdottamaan lasta sijoitettavaksi. Kauhea stressi nyt päällä tästäkin asiasta, koska en todellakaan - niin kauhealta kuin se kuulostaakin - ole valmis ottamaan toisen lasta huolletavakseni. Varsinkaan kun lapsi tulee todennäköisesti kärsimään jonkinasteisesta kehityshäiriöstä. Oonkohan nyt ihan kauhea ihminen kun en edes harkitse.. :ashamed: Lapsi kun kuitenkin on tilanteessa täysin viaton osapuoli.
Kiitoksia :)

Älä kanna huonoa omatuntoa tuollaisesta. Teillä siis ilmeisesti myös pidempi yritys taustalla?
Itsekin olen ehtinyt miettiä adoptiota ja sijoitusta vaihtoehtoina, jos tulisi tuomio ettei omia saisi. Mutta itsellenikin ne tuntuivat jotenkin vierailta ajatuksilta. Itsekästä tai ei, kyllähän lähes jokainen varmasti mielummin haluaa geneettisesti oman lapsen, muutenhan kaikki helposti raskautuvatkin adoptioisivat oman "hankkimisen" sijaan.
 
IMN
Kiitoksia :)

Älä kanna huonoa omatuntoa tuollaisesta. Teillä siis ilmeisesti myös pidempi yritys taustalla?
Itsekin olen ehtinyt miettiä adoptiota ja sijoitusta vaihtoehtoina, jos tulisi tuomio ettei omia saisi. Mutta itsellenikin ne tuntuivat jotenkin vierailta ajatuksilta. Itsekästä tai ei, kyllähän lähes jokainen varmasti mielummin haluaa geneettisesti oman lapsen, muutenhan kaikki helposti raskautuvatkin adoptioisivat oman "hankkimisen" sijaan.
Meillä on nyt vasta ensimmäinen yk menossa, mutta aiemmat raskautumiset ovat (ikääni nähden) ottaneet aikansa.. Myös raskausajat ovat olleet vaikeita ja on ollut vaikka minkälaista ongelmaa. Kuitenkin - silläkin uhalla että kävisin taas läpi yhdeksän kuukauden pienoishelvetin - haluan biologisen lapsen. Vaikka tämä adoptiolapsi olisikin miehelle sukua, en kuitenkaan tunne ajatusta adoptiosta "omanani". Uskon adoption olevan ennemminkin kutsumus, kuin vaihtoehto biologisille lapsille.

Toivon kuitenkin tuolle lapselle parasta, ja että hänelle löytyy lähisuvusta joku muu sijoitusperhe. Vaihtoehdot kyllä ovat vähissä..
 
Cisu Pidän peukkuja loppuun saakka! Koska siinä oli nähtävissä viivaa. :hug:

Geesaa! Jännittää kyl nyt..toivottavasti kaikki hyvin..

Orava Hyvin on alkanut näkyy :)

mimmi Toivotaan että olis jotain muuta kun vatsatautia.

IMN Ymmärrän hyvin tunteesi.

).( Päivät matelee..
 
Onks jollain kokemusta davidin herkistä testeistä? Tyyliin väärä nega tjs...noi mammaksi.fi on niitä ja epäilyttää. Helvetin etova olo koko eilisen päivän ja piti arabialaistakin käydä halailee. Tissit entistä kipeemmät ja huono olo jatkuu.

ei oksutautia/migreeniä ja paineetkin ok.
mietityttää et ku noi ei näytä mitään ja oireet..voisko olla kuitenki mut ne ei vaan näytä (vielä)?

:ashamed: nimim hätähousu himotesteri kyrsä ottas
 
Mä en kyllä tunne näköjään omaa kroppaa ollenkaan. Ei se kn sit mennytkään kiinni vaikka siltä tuntui tos torstaina? Edelleen on auki ja kananmuna limat tuli keskiviikkona, nyt ihan juoksevaa. Plaah. Lämmöt oli nyt 35,8, et sen puoleen ovista ei ilmeisesti ole ees tapahtunut (ainakaan vielä). Prkl. Nyt jo kaduttaa et miksen vaan tilannu niitä ovistestejä. Onneks nyt eilen pupuiltiin, keskiviikkona viimeks et tossa oli parin päivän tauko. Olen nyt jo 100% varma et tästäkään kierrosta ei lasta tule :( mua kiinnostaa kanssa mikä tilanne geesalla on?
 
Theran: negaa...mietin vaan et onks vääriä negoja ku oireet niin selkeet ja vahvat: Kahvi yrjöttää, tissit helvetillisen kipiät/arat, tukkonen olo,nippailua yms.
(Ne on mammaksi.fi liuskoja mut niis lukee david).


geesa: <3 ihunaa
 
Cisu..mielenkiintoista! Aamu kertoo varmaan lisää. Käsittääkseni samanlainen 25 herkkyys kuin pregcheck. Aika paljon polemiikkia aiheuttanut testi aikanaan mutta uskon että näyttää kyllä ihan oikein jos raskaana on :)

Wolt. Jaa..a. harmi juttu. Tosin eikös sulla oo vielä aika pienet päivät? Oireista en osaa sanoa kun itsellä on tärppi kertoina oireet alkaneet vasta plussan jälkeen ja plussatessa ei oo oikeastaan ollu vielä mitään. Monesti negkierroistakin enemmän. Mutta eihän sitä tiedä vielä!
 
Cisu mä näen sulla viivaa :) onko mitään tietoa mikä herkkyys?
Wolt voihan se vielä plussaksi muuttua. Mikä Kp ja dpo?
Theran: Dpo on tosi vähäinen kai? ( :ashamed: hätähousu) dpo 10?

Tammityttö: Dpo 10 aprox. Mä oon tasan kahdesti testannu "elämässä". Eka jossa oli alusta asti hemmetin (!) runsaat ja vahvat oireet jo ennen plussaan päätty tuulimunaksi H11+3 häiden aattona. Ja pojasta (elossa) sitten alkoi oireilu aaltoilevana plussan tietämillä n. 3pv ennen menkkoja.
Jotenkin toi kulunut aika ja kokemukset hämää niin ettei tiedä mikä on normia :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Geesa ihanaa onnea!

Mulla täällä ei mitään uutta, kp5 taitaa olla menossa (kirjoitin kai väärin edelliseen viestiin). Ostin tänään God Morgonin greippimehua, sillä taas mennään tämä kierto! :D

Ihanaa mies tulee huomenna kolmen viikon työreissusta ulkomailta, oon niin onnellinen <3 Toivottavasti voitais pian alkaa kunnolla vaavia yrittämään!
 

Yhteistyössä