Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Geesalle lämpimät tsemppihalit, harmittaa sun puolesta mutta hatunnosto asenteestas.

Orava, jotakin näkyy kyllä! Mikä kp/dpo?
No kp on 36, dpo:sta en ole enää ollenkaan varma... Joko dpo20 tai dpo8.

Luulin että ovis olisi ollut aiemmin, mutta testailin sitten pääsiäisviikolla ovulaatiotesteillä ja testiviivasta tuli paljon tummempi kuin kontrollista. Siitä se sitten lähti haalenemaan.
Toisaalta sitten tuntemuksien mukaan ovulaatio olisi ollut maaliskuun puolivälissä, mutta ei ollut siihen hätään ovistestejä.

Eli en tosiaan tiedä, mikä dpo on :confused:
 
Tammityttö, nokun oon netistä löytäny eriäviä tietoja herkkyyksistä. No juu, tuo testi on kuiva ja yli vaikutusajan, testiajan sisään oli jotakin nähtävillä mutta ei noin selkeesti. Harmittaa kun ne raskauskeijun herkät liuskat loppu kun eilisessä punervaa väriä jo mukana. Ja tän aamun rfsuhunkin tuli taas varjo joka "vahvempi" kun eilen. Jännittävää!!!
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja se nyt olis oikein kohtalon ivaa jos MÄ ekaa kertaa ikinä näiden vuosien jälkeen luomusti raskautuisinkin. Varsinkin kun just oli niin hyvä onni myötä että ne meidän viimeiset alkiot olikin vielä tallessa ja odotan menkkoja kerranki innolla että pääsisin siirtoon. :/

Muoks. Ja tässä kierrossa mukana siis greippimehu \0/
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö, kohtalo ivaillu meille ennenkin, toivonkin ettei taas joudu pettymään ja itseään satuttamaan. Mutta vi ses...

Ootko Tammityttö millä alalla töissä!? Sä tiedät niin paljon näistä tällä palstalla pyörivistä jutuista että lietkö ammattilainen muutenkin kuin itseoppinut?! ;)

Niin ja voitko selittää miten olis mahdollista jos nyt raskausun kun kp11 ultrassa johtofolli oli siis vasemmalla jossa mulla ei ees tuubaa?! Muista folleista ei sanottu mitään. Mulla pcos.
 
Ja joo ymmärrän. Mullakin on monet raskaudet alkaneet negahoitojen jälkeen ja sit olen kutenki menettäny ne..eli öh..kohtalon ivaa todella. Mutta uskotaan että nyt menee ainakin sulla hyvin <3

Ja no joo. .mä olen tän 14v lapsettomuus ajan aikana lukenu aika monta artikkelia ja muuta koskien hoitoja ja kropan toimintaa. Liikaakin kai. Olen tosin itsekin tavallaan "alalla" mutta ei siitä sen enempää ;) mut ku kyse on vaikka omasta raskaudesta niin kaikki varmuus häviää sen siliän tien.
 
Kp oli 11, kp 18 digiovistesti hymyili. En oo varma koosta, saatto olla 13-14mm?! Kun en tajunnu ees kysyä mutta ihan kun olis jotaib tohon suuntaan sanonu. Liuskaovistestillä sain melkiplussan kp 16 illalla mutta liuskat loppu ja jatkoin digillä joka ei vielä kp17 hymyilly.
 
IMN
Kiireessä nyt vaan omaa napaa.. negaa näytti aamuinenkin testi. Viivanpaikka saattoi haalean harmaana näkyä, mutta ei mitään väriä. En saanut kuvassa näkymään niin en saanut teidän asiantuntijoiden arvioitavaksi :D
Nyt alkaa jo ihan tosissaan ottaa päähän tämä.. just tässä kesken tän kirjottamisen kävin yökkäilemässä pönttöön makaronilaatikon hajun takia. Miten tässä muka edes raskautuisi jos yhtä tyhjennysvuotoakin saa odottaa ikuisuuden? Vai voisiko olla mahdollista että tyhjennysvuoto vain yksinkertaisesti jäi välistä (pakkausselosteen mukaan mahdollista) ja voin seuraavaksi odotella ihan luomumenkkoja? Ovistestejä on postissa tulossa vino pino, niin jos niistä jotain selvyyttä saisi siihen missä mennään.
 
Onpa tullu taas tekstiä!

Nozza kyllä mie olin jonku oikein haalean varjon näkevinäni..

Geesa mie piän vielä peukkuja! Puolella oottajistahan on harmittomia (mutta pelottavia) vuotoja raskauen aikana. Vaikka ei se tietenkään paljoa lohuta sillonko itellä sitä vuotoa tullee :hug:

Cisu ha! Tuohan on ihan oikea viiva!! Onnea!!

Orava ja sulla kans, onnea sullekki!!!!

ON nyt oli kolomatta päivää putkeen ovistestissä väriä ja näytti jopa siltä, että on aavistuksen tummunu päivittäin. En tässä vielä ala silti onnesta hihkuun. Käytiin eilen kaupassa ja kävin hakemassa raskaustestejä ja mies katto pitkään ja kysy kuiskaamalla että ooks raskaana ja mie vaan että en taija olla, pittää kuitenki tarkistaa välillä.. ööö :D Se luulee että jo testin ostaminen on sama ko positiivinen tulos.. :) En kuitenkaan vielä alakanu pissiin siihen tikkuun ko vastahan mie tällä viikolla sen tein. Oikeastaan hyvä ko mies tietää nyt että mulla on kaks tikkua tuolla, niin eipä tuu huvikseen niitä uitettua :kieh: Ja tämä flunssa on aivan tappoinhottava, mie luulin että alakais jo helepottaan, mutta ei ko yltyy vaan. Tässä on kohta viikko menny potiessa ja hajottaa niin kympillä! :headwall: Ai niin ja kn oli aamusta taas menny vinnoon. Ihime kampe.
 
Nyt on kyllä kysyttävä, että miten aikaisin muilla on tullut viivaa ja oiretta? Kun olen nyt ihan sekaisin, että minkä ikäinen kaveri olisi päiviltään/viikoiltaan. Kun kp:t on jo 36, viiva aika hailakkaa mutta sitten lämpöilyä on ollut jo pari viikkoa, ja eilen iski ihan puskista pahoinvointi. Vähän on nyt olo kuutamolla :confused:
 
Cisu. Mulla oli keskiviikkona folli 13,5mm ja perjantaina ovisplus. Ovis lauantaina. Eli periaatteessa sieltä on voinu kiriä toinenkin folli tuossa sun ultran ja plussan välissä. Vaikka yleensä johtofolli (yli10mm) estää muiden kasvun mutta en tiedä onko PCOlla mitään vaikutusta asiaan. Tai sitten se ultrassa nähty on kasvanut ja poksahtanut. Mutta siinä mielessä minäkin herkästi tutkisin kohdunulkoisen mahdollisuuden. Tosin elimistö on ihmeellisempää kuin teoria . Tuleehan sterilisoidutkib joskus raskaaksi ihan normaalisti klipsien läpi tai kierukan kanssa odotetaan kaksosia. Kaveri (synnärillä) kertoi että aika monta vauvaa syntyy "koru" istukassa.

Orava oireista en osaa sanoa koska itsellä oloja on tullu ilman raskautta ja raskaana. Mut itse sain perus testeillä viivan dpo10 joka näkyi livenä ilman mitään temppuja.

Pupelaattori . Mä en edes oo uskaltanu miehen nähden testejä ostaa. Kerran ostin ennenku menkat alkoi imetyksen jälkeen ja mies nauroi kyl vähä partaansa kun olin niin "varma". Siks nyt en kertonut viivasta ku vasta se oli ihan selvä. Sittenkin tuli kommentti että "eikös ton pitäs olla tummempi ":D

Sori olen taas auringon paisteessa nii en nää viivoja kunnolla katsella puhelimesta :)
 
Viimeksi muokattu:
Huoh, valitan vielä vähän tätä flunssaa ko vauvelilla on sama, se on tosi kiukkunen ko on nenä niin tukossa ja varmasti huono olla. Totisesti toivon että alakais helepottaan äkkiä!

Orava mulla oli pikkukakkosesta dpo12 vielä nega, sillon tais olla vasta kp18, olin ovuloinu melekein heti menkkojen jäläkeen. Tein seuraavan testin vasta dpo18 ja se oli ihan selevä plussa mutta ei nyt mitenkään kirkuvan tumma viiva. Ennen sitä plussaa oli vaan pientä vihilontaa muutaman kerran alavattalla ja karkea pyyhe tuntu nänneissä aavistuksen ikävältä. Ja väsytti, mutta seki oli menny töitten piikkiin. Elikkä jos en olis pitäny kirjaa ja tarkkaillu itteäni niin en olis kyllä tienny olevanikkaan raskaana. Niin ja ne horkathan nousee niin yksilöllisesti että ei niitä voi verrata ja jotku onnellisethan ei oireile koko raskausaikana :)

Tammityttö en miekään oo aiemmin miehen kans ostellu noita, mutta nyt tuli joku mielenhäiriö :LOL: Tuskin tästä tikuttamisesta yhteistä harrastusta silti tullee... :)
 
Pahoittelut tädin saaneille. :(

Kiiltokuva kiitos tiedosta niin tiedän välttää niitä testejä. :)

Nozza mä en kyllä näe :(

Orava näen pinkkiä ylemmässä :)

Cisu 12,5 mlU kun sitä itsekin ihmettelin tässä joku aika sitten ja minä näen sulla pinkkiä. :)

Jozzuuh Isovanhemmat on pahimpia hössöttäjiä..

).( Eipä mitään.. aika matelee on jo kp 5.. :headwall:
 

Yhteistyössä