Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nozza viivanpaikoilta näyttää noissa kuivissa, tuoreessa en näe mitään. :(

0rava selvä viivanen siellä! Onnea! :heart:

Cisu sullakin hieno viiva! Tervetuloa teille molemmille joulukuisiin! Jee! :)

Theran mä join kierron alusta vähän yli oviksen, sitä R&D greippimehua, ison lasillisen, koska siinä ei ole kuin 40% greippiä.

(.)? kyllä ahdistaa. Pää on ihan sekaisin. Mikään ei kiinnosta kun mietin vaan yhtä ja samaa asiaa... Vuoto on siis loppunut, tai no, tulee hyvin vähän sitä ruskeaa vv, mutta sen eilisen "veren purkauksen" jälkeen verta ei ole enempää tullut. Toivo siis elää vielä. Odotan malttamattomana huomisaamua, että saan tehdä sen digin, mutta samalla pelottaa, että mitä jos testi näyttääkin samaa tulosta edelleen. On tämä... : /
 
Viimeksi muokattu:
Huoh, valitan vielä vähän tätä flunssaa ko vauvelilla on sama, se on tosi kiukkunen ko on nenä niin tukossa ja varmasti huono olla. Totisesti toivon että alakais helepottaan äkkiä!

Orava mulla oli pikkukakkosesta dpo12 vielä nega, sillon tais olla vasta kp18, olin ovuloinu melekein heti menkkojen jäläkeen. Tein seuraavan testin vasta dpo18 ja se oli ihan selevä plussa mutta ei nyt mitenkään kirkuvan tumma viiva. Ennen sitä plussaa oli vaan pientä vihilontaa muutaman kerran alavattalla ja karkea pyyhe tuntu nänneissä aavistuksen ikävältä. Ja väsytti, mutta seki oli menny töitten piikkiin. Elikkä jos en olis pitäny kirjaa ja tarkkaillu itteäni niin en olis kyllä tienny olevanikkaan raskaana. Niin ja ne horkathan nousee niin yksilöllisesti että ei niitä voi verrata ja jotku onnellisethan ei oireile koko raskausaikana :)

Tammityttö en miekään oo aiemmin miehen kans ostellu noita, mutta nyt tuli joku mielenhäiriö :LOL: Tuskin tästä tikuttamisesta yhteistä harrastusta silti tullee... :)
Eli mullakin on siis toivoa :D
Ei vieläkään tätiä kylään ( hyvä niin ) ...mut testi vielä aamulla nega. Tosin dpo on vasta eem 8 tai 9 :ashamed:
Tissit kipeet, raivotautisuus kilareita ( mielialanvaihteluita...mies parka ), etovaa oloa, outoa nippailua mahassa, terävöitynyt hajuaisti, massiiviset hedarit ( normi migreenistä poikkeavat)...

Ja eilen taas niin outoa unta ku olla ja voi. Se oli hyvin kirkas ja selkeä mutta outo.
Meidän tiskialtaassa oli vauva sammakoita ( ruskeita, peukun kokoisia) ja katoin kun ne hyppelehti ja esittelin niitä meidän gerbiilille :D ( = mun "vauvoille").
 
Tammityttö ei oo ultrasta tietoakaan. Itse en aio maksaa. Ensimmäinen nla on 6.5. vasta... Jos tämä nyt oikein alkaa vuotelemaan tai se huominen testi on mitä sattuu niin soitan neuvolaan ja kitisen niin kauan, että tekevät jotain. :p

Ai niin... ne viikot on nyt 5+1-2 vähän miten sen laskee. Hedelmöittymisen mukaan 5+1, nyt siis dpo22, ed. kuukautisten mukaan 5+2.
 
Viimeksi muokattu:
Geesa. Ah ok. No mä kävin 6+2 ja oli täysin selvä löydös. .nykykoneet on tosi hyviä. Suositelen kyllä oman mielenrauhan takia jos yhtään auttais. Mä ainakin olen just samanlainen että epätietoisuudessa en voi keskittyä mihinkää.
Peukut aamuun!!

Theran, jes db!!
 
Mä kysyn täältäkin.. Voiko alkion kiinnittyminen tuottaa lämmönnousun? Minulle nousi nyt alkuillasta lämpö ja maha on pistellyt aanupäivällä. Tätä oloa en ole tietoisesti tehnyt kun on ollut niin kiire päivä aamusta asti ja hyvä olo. Alkion kiinnittyminen on nyt tapahtumassa jos hedelmöittyminen on tapahtunut. Mitä mieltä olette te kokeneemmat? :)
 
Theran, join kierron alusta lasin pari päivässä greippimehua ovikseen tai vähän yli asti. Alkuun oli toooosi pahaa mutta kyllä siihen äkkiä tottu.

Geesalle tsempit, hengessä mukana ollaan ja jännätään huomista testiä. Varhaisultraa kannatan kans.

Tammitytölle kiitokset ja halit!!

Muille kans! Ja hyvää viikonloppua!
 
Tiitu. Ovulaation jälkeen ruumiin lämpö nousee puoli astetta tai jopa asteen. Joillakin alkion kiinnittyminen aiheuttaa hienoisen dipin eli pienen lämmän aleneman jonka jälkeen lämmöt yleensä pompahtaa vielä korkeammalle. Kuitenkin tuo dippi voi tulla ilman raskautta ja toisaalta raskaana ei välttämättä tule mtään dippiä.
Itselläkin lämmöt nousee yleensä oviksen jälkeen 36,2/36,4stä jonnekin 36,6-36,8. Mutta raskaana ennen testiä lämmöt on menneet jonneki 37 ja ylikin.
En tiiä selvensikö tää mut siis itse alkion kiinnittyminen ei nosta lämpöjä sillä hetkellä .
 
Ovistesti himpun verran haalentunut, lämmöt noussu viimepäiviin verrattuna about tasan puoli astett ja kivat juilinnat taas alamahalla... kp12
Voi että, mä alan täällä haaveileen että ovis ois tapahtunut.
Vaan koska ei varma voi olla, niin testailut ja muut jatkuu, heh.
Nyt vaan toivon kamalasti et pääsis sinne parinkympin kiepeille kierron päivien suhteen, ois ees jotain toivoo joskus... ettei jäis taas liian lyhyeksi kierto...
Jos jää niin ehkä vihdoin meen gynelle kyseleen että oisko jotain millä sen saisi pysyy normaalin mittasena.
 
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Geesaa, täällä jännätään!!!!?

Itselle iski epötoivo, tänään dpo 10 eikä herkkiä testiä enää kotona. Tein rfsulla ja pcllä mutta niihin ei kuivuttuaan jää mitään näkyviin?! Ainoostaan jos läpivalasee mutta aika epätoivoista on, blaah.
Ja yöllä jomotti hetken menkkamaisesti ja aamulla tuli veriviiru pyyhkiessä.

muoks. Ja menkat mulla alkaa yleensä aina dpo 14. Kahdessa edellisessä on tosin rusehtava tuhru alkanu jo n dpo8 ja nyt sitä ei oo ollu ollenaan. :/
 
Viimeksi muokattu:
Geesaaa! Mulla jää kohta kotityöt hoitamati!!?

Cisu voi höh! ? Mikähän viiva se sit oli. . Siis lähinnä mietin että luonnollisin selitys on tottakai kiinnittymisyritys mutta jos sulla ei sitä tuubaakaan ollu tolla puolella :O.. Voisko se kuitenkin olla joku sellanen..jännäks käy. Huoh!! Pidän täällä peukkuja loppuun asti!
 
12.4.2015

12.4.2015 Kuiva

Tulee ihan tippa kurren linssiin, vaikka vielä niin epäuskoinen olenkin. Tänään näkyi jo vaaleanpunainen viiva ilman kääntelyitä, kuviinkin sai jo mukaan ilman kontrastin muutteluja.

Cisu: täälläkin on ollut vaikka mitä vatsakipua. Kuluneella viikollakin heräsin yöllä vahvaan menkkakipuun, johon nappasin pari buranaa kun ajattelin ihan kohta alkaa. Eilenkin jomotteli välillä niin, että kävi jo mielessä että jos ne nyt siltikin alkaa. Ja eikös yllättävän monessa raskaudessa ole alussa pieniä vuotoja?

Muoks: Niin ja eikös rfsu ole herkkyyttä 50mIu vai muistanko ihan väärin? Dpo 10 on vielä niin vähän ettei varmasti vielä vaan näy noissa epäherkemmissä. Apteekista saa muuten myös 10mIu testejä, jos teillä on apteekkia tänään auki.

Muoks 2: Olikin joko väärää tai vanhaa tietoa, 25 mIu se rfsu näyttääkin olevan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Orava, ihanan pinkit! :) onko noi herkkiä testejä?! Ootko kokeillu normiherkkyyksillä?

Mäkin mietin jos mulla vaan ei vielä näy normaaleissa testeissä tuota varjoa kummempaa mutta odotellaan. Oireena mulla on ollu sellanen oire mitä ei oo ollu muulloin kuin raskauksissa että siksi vähän toivon että ne viivat vahvistuu.

Geesaa??
 
Orava, ihanan pinkit! :) onko noi herkkiä testejä?! Ootko kokeillu normiherkkyyksillä?

Mäkin mietin jos mulla vaan ei vielä näy normaaleissa testeissä tuota varjoa kummempaa mutta odotellaan. Oireena mulla on ollu sellanen oire mitä ei oo ollu muulloin kuin raskauksissa että siksi vähän toivon että ne viivat vahvistuu.

Geesaa??
Juu nämä on vielä 10mIu:sia :)
En uskalla vielä epäherkempää kokeilla kun vähän pelkään ettei niissä vielä näy. Yksi pc-testi odottelee ylihuomista, silloin varmaan jo pitäisi näkyä kunhan ei mitään dramaattista tapahdu ennen sitä.
On tosiaan työstetty jo vuodesta 2012 ja nyt ekaa kertaa tulee tälläista viivaa, niin ei vielä ihan uskalla riemuita, paremminkin pidätellään jännittyneenä henkeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
mimmi92 Kuulostaa ainakin lupaavalle. Itsellänikin lämpö ollut nyt korkeimmillaan 37,2, äsken mittasin 37,1. Ja toissapäivänä aamulla oksensin, koska työmatkalla haistoin ruoan tuoksun.

Jännä muuten ettei tämä lämpöily edes tunnu ns. kuume kuumeelta, olen erittäin herkkä lämpöilyn kanssa ja 37 tuntuu yleensä jo kuumeelta, mutta nyt ei :S
 

Yhteistyössä