The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tätä ei kyllä kukaan usko...

... virkansa juoneen ja eronsa jälkeen ittensä epäonnistuneesi juomalla tappaneeseen ...
... ottaa vanha kollega yhteyttä ja sanoo, että ny olis hakusessa duuni johon nykyinen pomo toivoo sua...

... sit menee kolme minsaa, niin kaveri soittaa ja kysyy, että ehtisinkö viikonloppuna jeesaamaan kotistudion pystytyksessä?

Kuinka paljon käyttöä maailma keksii rikkiraihnaiselle juopolle?

... virkansa juoneen ja eronsa jälkeen ittensä epäonnistuneesi juomalla tappaneeseen ...
... ottaa vanha kollega yhteyttä ja sanoo, että ny olis hakusessa duuni johon nykyinen pomo toivoo sua...

... sit menee kolme minsaa, niin kaveri soittaa ja kysyy, että ehtisinkö viikonloppuna jeesaamaan kotistudion pystytyksessä?

Osaajalle on aina duunia!

Kuules muruseni, taisi olla ihan hyvä ettet saanut itseäsi viinalla hengiltä! Ilmeisesti olet johonkin tehnyt vaikutuksen, mua ei ainakaan ole koskaan tultu kotoa töihin pyytelemään. Ei myöskään pystyttämään studiota mutta sen ymmärrän oikein hyvin

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Do dih!!

Päivän paiste!! Se tuli nyt :)!!

Rintamasuuntaa vaan eteenpäin :) - ei hyvää ja tekevää miestä noin vain unohdeta!

tinkunen - :hug:

Epäilen, että ei tältä pallolta löydy ketään keltä ei olisi sydän murtunut ja mennyt säpäleiksi, sirpaleiksi, pieniksi murusiksi.

Siitäkin huolimatta - tai juuri sen takia!! - on sen murheen ja surun ja ikävän jälkeen otettu sitä ryhtiliikettä, pienin askelin ja henkäyksin. Mutta otettu kuitenkin. Ja menty eteenpäin. Oma aikansa siinä toki menee, mutta siinäkin pitää kohtuus muistaa - jokainen surulle ja synkkyydelle kulutettu päivä, aika, on kuitenkin pois itse elämisestä ja hienojen hetkien huomaamattomuudesta.

Joten - ota kunnon itkut. Mutta sen jälkeen nouset taas jaloillesi :). Elämä osaa yllättää iloisestikin, ihan taatusti, vaikket siihen juuri nyt uskokaan. Mutta se yllättää kyllä - jokaisessa uudessa päivässä on runsaasti mahdollisuuksia!

Aukaise silmäs huomaamaan, että - sä olet upea hieno nainen, jolla on paljon rakkautta ja riemua annettavanaan. Sun täytyy ite uskoa itseesi, nainen :)! :hug: :kiss:

...tästä ei tuu niin mitään :D

On sitten kunnolla todistettu taas, että tekevälle sattuu.

Minä + fillarini + mukamas kiirus tehdä keväthuoltoa = &%¤&%¤/&%///...onko mulla nyt sitten takki ihan tärviöllä vai onko se todellakin tärviöllä :headwall: :D

Ketjurasva....se lähti sitten pois millä? Fairy? Ja jälleen liotusta?

Pesukone parka :D...

...tästä ei tuu niin mitään :D

On sitten kunnolla todistettu taas, että tekevälle sattuu.

Minä + fillarini + mukamas kiirus tehdä keväthuoltoa = &%¤&%¤/&%///...onko mulla nyt sitten takki ihan tärviöllä vai onko se todellakin tärviöllä :headwall: :D

Ketjurasva....se lähti sitten pois millä? Fairy? Ja jälleen liotusta?

Pesukone parka :D...
millä hiivatilla sää sait ketjurasvat takkiin?

se ehkä vois lähtä lamppuöljyllä

millä hiivatilla sää sait ketjurasvat takkiin?

se ehkä vois lähtä lamppuöljyllä
...:ashamed:...mä oon taitava järjestämään sotkuja ja harmaita hiuksia..vahvistan sitä vanhaa loitsua, että tekevälle sattuu...

Jotenkin taas onnistuin räveltämään itteni, niin että seutukunta takkeineen on siinä halavatun rasvassa....lamppuöljyä, mistä hitosta mä nyt sitä sitten....

Huaaaah!!!!

..en tee tänään enää mitään. Enkä huomennakaan.

Olipas miellyttävä kauppareissu, kahden äärilaidan kohtaamisia.

Matkalla kauppaan pysähdyin suojatien eteen, että nuori äiti ja apparipyörällä polkeva Vaahteramäen Eemeliä muistuttava vesseli pääsivät yli. Eemeli pysähtyi keskelle suojatietä, teki pyöränsä päällä varsin komian hovikumarruksen ja lähetti lentosuukon. Kumarsin takaisin sen minkä ratin takaa kykenin. Eemeli purskahti niin raikuvaan kikatukseen, että autoon asti kuului.

Kaupassa kysyin hyvin iäkkäältä herralta hedelmävaa'alla tarvitseeko hän apua kun näytti olevan hiukan hämillään. Herra kertoi ettei millään muista omenoiden punnitusnumeroa ja vaakakin on kovin monimutkainen. Yhdessä käytiin tarkistamassa numero ja punnittiin omput. Loputkin ostokset tehtiin yhtä matkaa ja rupateltiin. Herra kertoili lapsenlapsista ja minä lapsista. Kassan jälkeen tämä herra tarttui minua kädestä ja kertoi pilke silmässä, että nyt kaverinsa Erkki on kateellinen kun hän kertoo käyneensä kauppatreffeillä tähtisilmäisen nuoren naisen kanssa jolla on hurmaavat hymykuopat.

Nyt on narttusen päivä pelastettu vieraiden miesten ansiosta!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä