The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Voin kyl sanoo, että oon pettyny jos asukkaat eikä työjohto huomioi mun työpanosta. Oon ollu uudessa kohteessa vasta 1,5kk ja kohentanut sen yleisilmettä jo nyt huomattavasti, ja koko ajan vaan paranee. Oon hyvä. Ainakin tiedän itse tehneeni paljon.

Iltapäiväviinit ja falafel-pitaa.

Aika kiva kevätpäivä :kiss:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Olin just parvekkeella röökillä... niin alta kulki naapurirapun rouva hitonmoiset ostoskassit käsissään + kaljakori ja ulkoiluttaen koiraa. Hänellä on mies, sen tiedän. Juovat paljon, senkin tiedän koska milloin yhtaikaa lähikauppaan satumme, niin minä jelppaan kantamaan sen kaljakorin rappukäytävälle.

Mut hämmästyttääkummastuttaa se, että en ole koskaan naapurirapun miestä nähnyt? Vaikka olen tässä jo neljä vuotta pitänyt majaani, niin en kertaakaan. Tunnistaisin miehen koirasta jos hän sitä edes kerran ulkoiluttaisi, mutta ei. Kaupassa käy rouva ja koiraa ulkoiluttaa rouva. Ja kaljat kotiin kantaa rouva jos mä en satu olemaan paikalla.

Rakkaus on sokea, sen kuuluu olla sokea, mutta toi ei o tervettä.

Toisin kuin Toffolla, niin he eivät aiheuta meteliä tai millään muotoa häiritse.

Kuka nainen suostuu tommoiseen orjasuhteeseen?

Spencer Hastings
Rakkaus on sokea, sen kuuluu olla sokea, mutta toi ei o tervettä.

Toisin kuin Toffolla, niin he eivät aiheuta meteliä tai millään muotoa häiritse.

Kuka nainen suostuu tommoiseen orjasuhteeseen?
Toi on oikeastaan hyvin perinteistä lähiöalkoholistimenoa. Toinen on jo niin rappiolla, ettei voi edes omia kaljojaan hankkia, ja toinen on semi-rappiolla, ja tykkää silti liikaa siitä toisesta lähteäkseen. Kun periaatteessa ovat samassa veneessä.

Siitä en sitten osaa sanoa, jos toinen juo kaljat ja toinen vain hakee ne.

Tinku hei...

... sun miehesi on olemassa jossain. Ei vaan ole vielä löytänyt tietään luoksesi.

Rakastunut mies on semmoinen joka kysyy vuorelta, että siirrytkö vai itket ja siirryt.

Rakastunut mies on kenties maailman hulluin olento.

IhQ
Iltapäiviä..

Nonni, nyt ne miun koulupaperit istuu toiminnanjohtajan pöydällä..herra tietää millon se joutaa niitä vilkuilee. Ja sit kun siinä pitäis olla vielä yks toinenkin henkilö mukana..:snotty:

Mietin jopa et pitäs varmaan ottaa se seuraavan osion suorittamissuunnitelma työn alle..tai no jos ees alkais miettimään mitäkä siihen kirjailis. Huh huh.
Vaan sehän se olis järkevää...mitä mie en useinkaan ole..

Spencer Hastings
Helppohan se on sanoa kun itellä on mies. No joo,oon jo niin tottunut mutta aina se sattuu silti. Jokohan se olis aika myöntää että yksin tässä jää. Mikään nuorikaan kun enää ole.
Oli mies tai ei, niin mitä muuta noihin sun surkutteluihin voi enää vastata? Vaikka en olekaan teidän sisäpiiriä ja superaktiivi, niin ei oo jääny huomaamatta, että tää on vuodesta toiseen vakkariaihe täällä.

Ja jos sun asenne on livenä yhtään sama mitä se on täällä, niin tosiaan voitkin jo hyväksyä sen, että jäät yksin. Epätoivo, itsesääli, itseinho jnejne. karkottaa miehet, naiset, koirat ja kultakalat.

Että nokka pystyyn, ja pistä pysyväksi olotilaksi se hassutteleva, kaksimielinen ja pirskahteleva Tinku, jota ketjussakin välillä nähdään.
E

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oli mies tai ei, niin mitä muuta noihin sun surkutteluihin voi enää vastata? Vaikka en olekaan teidän sisäpiiriä ja superaktiivi, niin ei oo jääny huomaamatta, että tää on vuodesta toiseen vakkariaihe täällä.

Ja jos sun asenne on livenä yhtään sama mitä se on täällä, niin tosiaan voitkin jo hyväksyä sen, että jäät yksin. Epätoivo, itsesääli, itseinho jnejne. karkottaa miehet, naiset, koirat ja kultakalat.

Että nokka pystyyn, ja pistä pysyväksi olotilaksi se hassutteleva, kaksimielinen ja pirskahteleva Tinku, jota ketjussakin välillä nähdään.

E

liekkö tinku kellekkään kertonut noita kuvioitaan

mää oon ainaski ulkona ku tamppoonin naru

E
En oo livenä samanlainen,tänne vaan helppo se paska olo kipata että sori vaan. Sä et mua livenä tunne joten et voi tehä päätelmiä vain palstan kautta. En mä ole kertonut täällä jos oon jonkun tavannut koska haluan katsoa ensin ite miten lähtee sujumaan ja jos menee metsään niin ollut helppo tänne sitten purkaa se olo. Että sori ihan hirveesti jos se aihe on vuodesta toiseen sun silmien eessä,ei sun tarvii niitä lukea eikä kenenkään muunkaan, että jätä lukematta jos noin rassaa,niin mäkin teen jos en jaksa jonkun juttui. On tgäällä muitakin aiheita josta vuodesta toiseen jauhetaan niin mitenkä mä en sitten vois tätä aihetta. Ei oo pakko lukee!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä