Mulle saa lähettää energiaa. Se on hävinnyt tyystin multa...ettäpä torjantaita kaikille vaan
Hirmusen energinen olo, jälleen kerran , mä oon tainnu saada hyvemmänlaatuisen yliannostuksen keväästä....mutta kyllä se uliuli- päiväkin sieltä on tulossa tasapainottamaan tilanteita, jotta taas tietää mikä se on tää homman juju.
Hilpasin aamuseltaan piiiitkälle lenkille haistelemaan päivän tuulia. Tekikin hyvää, vaikka olikin olevinaan jäykkää menoa mutta kummasti siitä jälleen vetreytyi ja matka eteni. Oikein odotan, kun noi mettätiet kunnolla kuivettuvat ja pääsevät lumistansa eroon, että pääsee sinne taas peippailemaan fillarilla kunnolla...nämä valtatiet kun eivät tässä ympärillä oikein houkuttele rekkojen sekaan ajamaan...
Nyt sitten pesukoneet saavat olla käynnissä pitkin päivää, läksin pesemään talvivaatteita pois - se on kevät nyt ja sillä sipuli !
Muuten - tämän biisin laitan tarjolle, ihan mielettömän upea !!! Hyvin antoi päivään potkua ja jäi korvamadoksikin
Calvin Harris - Pray To God Ft. HAIM
https://youtu.be/8FOBxcluXdk
*swiuuushskäpädäm* - pirskahtelen sitä sulle aimo annoksen...jospa tavoittais sinutkin :hug:Mulle saa lähettää energiaa. Se on hävinnyt tyystin multa.
Biisin nimi ei houkuttele kuuntelemaan sitä. :xmas:
Kuuntelin hetken sitä. Ei ole ihan mun makuun. =)*swiuuushskäpädäm* - pirskahtelen sitä sulle aimo annoksen...jospa tavoittais sinutkin :hug:
Hoi, älä takerru biisin nimeen - on muuten sairaan hyvää matskua - ja hieno videokin!! Kurkista vaikka pikkasesti
Pitikö sun tehdä jotakin muuta?Nyt mää jumitin tähän:snotty:
Rautasormus WikipediaLuin tota vihkisormusketjua ja mietin että onko sillä sormuksella oikeesti väliä millanen se on....
Eläpä vaivu synkkyyteen kun en mäkään - ei haittaa ollenkaan. Hyvä kun kuuntelit pikkasenkin, rasti ruutuunKuuntelin hetken sitä. Ei ole ihan mun makuun. =)
Hinnalla niin väliä vaan se miltä sormus näyttää. Ja katsoo sen hintaisia mihin on varaa.Rautasormus Wikipedia
Soisin olevan tärkeämpää keneltä sen saa ja mitä se edustaa kuin mitä se maksaa.
No voiskai sitä nyt jotain tehä...eikä vaan lusmuta.Pitikö sun tehdä jotakin muuta?
Joskus tekee hyvää vain olla ja laiskotella.No voiskai sitä nyt jotain tehä...eikä vaan lusmuta.
Ulos lenkille siitä tekemään naamaliikkeitä ja kattelemaan kevään tuloa ja iloisia ihmisiä !No voiskai sitä nyt jotain tehä...eikä vaan lusmuta.
Pikkasen liikaa.Misteri ku on kova star trek -fani ni haluiskohan se tämmösen
Too much? :xmas:
Ennen sormuskauppaan ryntäämistä meillä oli vissiin kuus vuotta olleet yhteiset rahat. Budjetti ei ollut suuren suuri, mutta venyvä.Hinnalla niin väliä vaan se miltä sormus näyttää. Ja katsoo sen hintaisia mihin on varaa.
Sitä paitsi mä aikoinaan maksoin itse sormukseni.
Niin siis on se tietty luonnossa vähän pienempi tuo sormus, kuva oli vaan isoPikkasen liikaa.
Eksällä ei ollut töitä silloin.Ennen sormuskauppaan ryntäämistä meillä oli vissiin kuus vuotta olleet yhteiset rahat. Budjetti ei ollut suuren suuri, mutta venyvä.
Silti, ei tuota kehtaa käyttää.Niin siis on se tietty luonnossa vähän pienempi tuo sormus, kuva oli vaan iso
aika gayMisteri ku on kova star trek -fani ni haluiskohan se tämmösen
Too much? :xmas:
Kyl se jos se oikeesti mua rakastais ni käyttäis mun ostamaa sormusta :snotty: :xmas:Silti, ei tuota kehtaa käyttää.