The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinkulassa ei ainakaan panna : /

On tää kiva loma,sais nukkua niin joka aamu sisänen kello herättää 5.30 niinkuin normisti.Sit yritän nukkua vielä niin herään 8 aikaan kun ei nukuta vaikka sais nukkua |O
Ja tylsää tällänen lomailu kun muut on töissä :vampire:

On tää kiva loma,sais nukkua niin joka aamu sisänen kello herättää 5.30 niinkuin normisti.Sit yritän nukkua vielä niin herään 8 aikaan kun ei nukuta vaikka sais nukkua |O
saako kysyä että mistä sulle muljahti mieleen pitää lomia tämmöseen rospuuttoaikaan?

Hei toinen lomailija, mulla sama juttu. Nousin tossa puol 8, ku ei saanu unta enää :kiss:

"inanna"
Jos tommoista sattuu kerran vuodessa niin sit ruikutat turhasta.

Jos toi on päivittäistä tai viikottaista, niin liittosi elinajanodote on just siinä mihin vitutuskäyräsi on kalibroitu.
.
Käyrä käy satunnaisesti korkeella, mutta ei ihan päivittäin.
Vaikkakin useammin kun kerta vuodessa.
Eilen oli eniveis korkeella mutta meni jo ja tänään uusi päivä.

Huoh, huomenta vaan!
Mä oon taas kirjautunut pihalle. Äyrh.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30767308:
Hei toinen lomailija, mulla sama juttu. Nousin tossa puol 8, ku ei saanu unta enää :kiss:
Visiiin aivot tarvis vähän pidemmän siirtymäajan että tajuis että ei tarvii herätä niin aikasin. No ,ma taas aikaseen ylös että meneehän tää näinkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä