mies haukkui kusipääksi kun avauduin tunteistani...miten kukaan voi kohdella noin kun rohkenee avaamaan sydäntään.

• Viestiketjun aloittaja tunteetonta
  • Ensimmäinen viesti
Miten tunteet voi kuolla, jos kumpikaan ei muutu (kuten väität)? Ja jos tunteet kuolevat, miten voit sanoa, että olet ollut täysillä mukana?
Tietenkin voi kuolla. Ihan absurdia, että näin ei voisi olla. Moni kokee jossain vaiheessa, että asuisi sisaruksen kanssa ja fyysinen vetovoima on poissa. Näihin seikkoihin avioliitot useimmin päättyy kuin tappeluihin, kasvetaan toisistaan eroon.

hiujjyi
Tietenkin voi kuolla. Ihan absurdia, että näin ei voisi olla. Moni kokee jossain vaiheessa, että asuisi sisaruksen kanssa ja fyysinen vetovoima on poissa. Näihin seikkoihin avioliitot useimmin päättyy kuin tappeluihin, kasvetaan toisistaan eroon.
Olen puuhipan kanssa samaa mieltä. Itse asiassa minun pelkoni on että näin käy pitkässä suhteessa vääjäämättä. Itse painiskelen juuri tämän ongelman kanssa. Mitä tehdä kun mies tuntuu veljelle, kaverille, ei jaksa enää vain näin monen vuoden jälkeen olla" niitä" tunteita...Kriisiähän tämä tarkoittaa ja olen yrittänyt ja yrittänyt ja vielä kerran yrittänyt. Mieheni on vielä komea ja erittäin hyvässä kunnossa, urheilullinen. Mikä minussa on vikana?

viieeras
Niin, en minä väitäkään, ettei tunteet voisi kuolla. Ihmettelen vain, miten ne voivat sinun mukaasi kuolla, kun sinusta 1) ihminen ei ajan mittaan muutu eikä opi mitään ja 2) olet ollut aina kaikissa suhteissa täysillä mukana.

viieeras
Olen puuhipan kanssa samaa mieltä. Itse asiassa minun pelkoni on että näin käy pitkässä suhteessa vääjäämättä. Itse painiskelen juuri tämän ongelman kanssa. Mitä tehdä kun mies tuntuu veljelle, kaverille, ei jaksa enää vain näin monen vuoden jälkeen olla" niitä" tunteita...Kriisiähän tämä tarkoittaa ja olen yrittänyt ja yrittänyt ja vielä kerran yrittänyt. Mieheni on vielä komea ja erittäin hyvässä kunnossa, urheilullinen. Mikä minussa on vikana?
sinullekin selvennyksenä, että kyllä minustakin tunteet voi kuolla. Puuhipan muut kommentit vain ovat kovasti tätä vastaan, joten ihmettelin, miten hän voi näin ajatella.

Miten voit sanoa, että olet täysillä mukana suhteessa, jossa tunteet ovat kuolleet? Ehkä me tarkoitamme nyt eri asioita tuolla "täysillä mukana olemisella". Ihastuminen ja alkuhuuma ja niiden haihtuminen eivät ole minusta "täysillä mukana olemista".
Siis mistä saat käsityksen, että koko suhteen on tunteet kuoleet? Sä puhut nyt jostain ihan eri asiasta kuin minä.

Kajkdakad
Okei, no sulla on sitten tietty systeemi sen kumppanin etsimiseen. Mulla ei tuollaista ole koskaan ollut, olen tavannut mieheni eri tilanteissa ja sillon kun sitä on vähiten odottanut.

Ei ole mitään systeemiä, mutta en voi mennä kauppaan ja ostaa suhdetta vanhan tilalle, kuten sä sanoit, että voi tehdä. Mä en tiedä ketään, joka voisi. Ja nyt et itsekään käytä edes tapaa, jota kuvailit toimintatavaksi muille. Olet aika nolo väittämisinesi, jotka ovat paskapuheita. Mutta se pn varmaan tarkoitettu, että sä tulit maan päälle pihumaan ihmisille paskaa.

Ei ole mitään systeemiä, mutta en voi mennä kauppaan ja ostaa suhdetta vanhan tilalle, kuten sä sanoit, että voi tehdä. Mä en tiedä ketään, joka voisi. Ja nyt et itsekään käytä edes tapaa, jota kuvailit toimintatavaksi muille. Olet aika nolo väittämisinesi, jotka ovat paskapuheita. Mutta se pn varmaan tarkoitettu, että sä tulit maan päälle pihumaan ihmisille paskaa.
Niin mitä tapaa? Otitko siis kirjaimellisesti, että suhteen voi OSTAA?:LOL:

Jdkdleldld
Niin mitä tapaa? Otitko siis kirjaimellisesti, että suhteen voi OSTAA?:LOL:
No mitä vittua? En kuvittele, että suhteita ostetaan kaupasta, retardi.

Mua kiinnostaa, miten sä sitten haet uuden suhteen tuosta vaan kun haluat uuden? Kyllä sä annoit ymmärtää, että sulle uuden suhteen hakeminen ei vaadi sen kummempaa, kuin uuden lasin hakeminen kaupasta riikkimenneen tilalle.

viieeras
Siis mistä saat käsityksen, että koko suhteen on tunteet kuoleet? Sä puhut nyt jostain ihan eri asiasta kuin minä.
Nyt en ymmärtänyt. Koko suhteen on tunteet kuolleet? Toistan vielä, alkuhuumaa ei mielestäni vielä tällaisessa keskustelussa voi oikein laskea täysillä mukana olemiseksi, kun puhutaan parisuhteesta, jossa asutaan yhdessä, hankitaan lapsia jne. Siitähän sinä tässä kai puhut, kun vain yhtäkkiä huomataan että eipä ollutkaan ihan täydellinen persoona minulle, mutta "no hard feelings".

No mitä vittua? En kuvittele, että suhteita ostetaan kaupasta, retardi.

Mua kiinnostaa, miten sä sitten haet uuden suhteen tuosta vaan kun haluat uuden? Kyllä sä annoit ymmärtää, että sulle uuden suhteen hakeminen ei vaadi sen kummempaa, kuin uuden lasin hakeminen kaupasta riikkimenneen tilalle.
Kun haluan uuden suhteen? Mä en ole koskaan ollut hakupäällä liikenteessä, olen vaan tavannut mieheni millon missäkin.
En ota kantaa miten muut pariutuvat.

tunteetonta
Joo ihan hyvä idea, kunhan ei ole facebookissa :D En haluu omalla naamalla tämmöisiä puhua, kun ollaan sovittu miehenkin kanssa, että riidoista ei puhuta muille. Tarkoittaa tuttuja pääasiassa.
Joo ei ole facebook kyllä ensisijainen asioiden juttelu paikka :) meillä kans ollut puhetta ettei muille levitellä. Tämä keskustelu on mennyt jo terapiasta ;) Ja tämä palsta on myös hyödyllinen kun voi naamattomana kirjoitella melkein mistä vaan.

Jdkdkdek
Lasin ostaminen kaupasta = aina saatavilla, ostat vain pois. Ei ongelmaa etsiä sopivaa tai nouseeko tunteet, samaa tavaraa saa aina.

Näin siis rautalangasta, jos et nyt tajua OMIA PUHEITASI.

Nyt en ymmärtänyt. Koko suhteen on tunteet kuolleet? Toistan vielä, alkuhuumaa ei mielestäni vielä tällaisessa keskustelussa voi oikein laskea täysillä mukana olemiseksi, kun puhutaan parisuhteesta, jossa asutaan yhdessä, hankitaan lapsia jne. Siitähän sinä tässä kai puhut, kun vain yhtäkkiä huomataan että eipä ollutkaan ihan täydellinen persoona minulle, mutta "no hard feelings".
Me olimme yhdessä kymmen vuotta joten kyllä siinä ajassa on muutakin kuin alkuhuuma. Ja kyllä tuossa ajassa tunteet voi kuolla.

Lasin ostaminen kaupasta = aina saatavilla, ostat vain pois. Ei ongelmaa etsiä sopivaa tai nouseeko tunteet, samaa tavaraa saa aina.

Näin siis rautalangasta, jos et nyt tajua OMIA PUHEITASI.
Niin ja? Mikä tossa nyt on sulle omituista? Maailma on täynnä miehiä, sinne vaan katselemaan jos sopiva törmää kohdalle. Häiritseekö sua jos kaikki ei pidä viiden vuoden itkusessioita ja elä selibaatissa eron jälkeen vai mikä on ongelma?

Jök ujjkdöaggad
Hahhah, tunteet kuolivat suhteessasi, en kyllä ihmettele LAINKAAN. Sen verran kylmää kyytiä täälläkin kirjoittavat puuhipalta saavat. Ihan OIKEIN SULLE, kuten itsekin sanoit.

Yhteistyössä