mies haukkui kusipääksi kun avauduin tunteistani...miten kukaan voi kohdella noin kun rohkenee avaamaan sydäntään.

• Viestiketjun aloittaja tunteetonta
  • Ensimmäinen viesti
viieeras
Luonne ei vaan ollu mua varten ei siinä sen kummempaa.
Hän tapasi minun jälkeen täydellisen kumppanin itseleen ja jälkikasvuakin on siunaantunut.
Niin, luonne ei vaan ollut sinua varten, mutta silti väität olleesi mukana ihan täysillä. Erosit ihmisestä, josta oikeasti pidit, mutta hänestä luopuminen ei tuntunut yhtään miltään. Vai piditkö tästä ihmisestä?

Sgkögsdlkadflkh
Ei helvetti mikä urpo. Jos sun mielestä uhkailu on hyväksyttävää niin onnea vaan. Muista kertoa tuo lapsellekkin kun puolisoaan itseleen valitsee.
Uhkailu sinänsä on hyväksyttävää tarpeen tullen mieluummin kuin toisen jättäminen, jos kokee olevansa turvassa eikä vahingoita toista, mutta ei väkivallalla uhkailu.

vierass
Juttelin kaikessa rauhassa miehelle tunteistani ja miten nautin hänen seurastaan ja hellyydestään. Mies on pitkään riitojen aikana haukkunut ja uhkaillut kun hermot menee. Nyt juttelin siitä miten se on ruvennut vaikuttamaan minun hakeutumiseen miehen lähelle. En tee enää aloitteita kun en usko että rakastava ihminen toimii riidan aikana niin kuin mies toimii. Oli siihen asti lähellä kun juttelin miten toivon meidän välille arvostusta ja luottamusta myös riita tilanteissa ja se että yhdessä voimme vaikuttaa miten läheisiä olemme. Mies kuunteli hyvän tuulisena ja silitteli. Mutta kun avauduin hänen riidan aikaisen toiminnan vaikutuksista läheisyyteen käänsi selkänsä.
Eli käytännössä sinä teit tuossa lopussa ihan saman kuin mies haukkuessaan sinua riitojen aikana. En yhtään ihmettele, miksi käänsi selkänsä ja loukkantui.

Niin, rakkautta, mutta ei romanttista, intohimoista en voi elää ilman sinua - tyyppistä rakkautta. Sellaista harmi kun tää nyt loppui -rakkautta, jota saat aina lisää kaupasta! Ahahaha!!!! Ihmissuhteet syvällä pohjalla ja silleen... :D
Ja mistä tämän päättelet? Miksi suhde ei voisi olla sun mielestä tuollaista, ai siksi kun eroaminen on helppoa? No edeleenkin jos tämä suhde menee poikki niin siihen on varmasti sillon syynsä ja tämän hetken huuma/tunteet ei siihen liity mitenkään.
Ei tää oikeasti ole mitää rakettitiedettä jotta sen tajuaa.

Lybsdfljkdgs
Ja mistä tämän päättelet? Miksi suhde ei voisi olla sun mielestä tuollaista, ai siksi kun eroaminen on helppoa? No edeleenkin jos tämä suhde menee poikki niin siihen on varmasti sillon syynsä ja tämän hetken huuma/tunteet ei siihen liity mitenkään.
Ei tää oikeasti ole mitää rakettitiedettä jotta sen tajuaa.
Päättelen sen mm. siitä, että kukaan, jolla on aitoja tunteita toisia kohtaan ei sano uuden suhteen saatavan kaupasta, jos vanha sattuu hajoamaan.

sksksksks
Itselläni on samanlainen aviomies ja olen lopullisesti uupunut tuollaiseen käytökseen. Negatiivisia tunteita ei saa meillä ilmaista. Yritän myös aika ajoin puhua mieheni kanssa, mutta mies sanoo aina ettei jaksa jutella. Olen yrittänyt asioista jutella rakentavasti, mutta ei, mikään ei käy. Otan itse mieluusti palautetta vastaan ja pystyn keskustelemaan asioista normaalilla äänenvoimakkuudella. Se ei tarkoita että myötäilen miestä, mutta oma mielipide pitäisi pystyä kertomaan huutamatta.

Joka kerta kun yritän keskustella, mies alkaa huutaa kovaa ja haukkua niin että lapset heräävät. Tällä käyttäytymisellä hän pesee itsensä pois keskustelusta ja kitkee minulta halun keskustella yleensä mistään. Mies haluaa että kulissit on pystyssä ja kaikki aina hänen lähellään iloisia ja positiivisia.

Sanoin vasta hiljattain miehelleni että alan itse kääntää joka kerta samalla tavoin selkäni kun hän yrittää fyysisesti illalla tulla lähelleni. Ei lähde minun puoleltani tämä homma enää yhtään...

Yhteistyössä