The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On niissä yleensä, ja jaksamisen mukaan siellä käytetään. Sauna on usein lämpimänä senkin takia et pesutilat ei ois niin kylmät, vaikka asukas käytettäski vaan suihkussa. Kannattaa tarkistaa asia ku ettii loppusijotuspaikkaa :D

sanoin jo pojalle että ei nuljuuttaan laita vanhaa isäänsä halvimpaan paikkaan

se on kyllä nulju että varmaan silti laittaa

Taas lisää syitä nauttia kaupungissa asumisesta tän landen sijaan. Menin dna-kauppaan ostamaan laturia samsungiin. Tavalliset oli loppu, niin se kysy kelpaako nokian vastaavan laturin joka käy samsungiin, vai kahden johdon laturin mikä käy myös tablettiin. Valkkasin ton jälkimmäisen. Hyvä näin 60km päässä, palautusmahdollisuuden ulottumattomissa huomata, et siinä laturissa on kaks usb-porttia laturin johdoille, eikä yhtäkään johtoa kuulunu pakettiin. Mikä vitun aivoton apina myy laturia haluavalle asiakkaalle jonkun pistorasiaan tungettavan paskan ilman johtoja??? Saatanan vittuperkele.
On mulla siihen passaava johto kyllä, mutta se on ioku 20cm nysä mikä ei ylety mihinkään. Argh.

Viimeksi muokattu:
Tinkuliinille mukavaa iltaa vieraiden seurassa.

Citymarket on kyllä nykyään aika shittymarket, paitti että sieltä löytyy sellasia allevon patukoita,mitä ei löydy muista kaupoista.

Nyt on hyvä olo, kävin 36 minuutin lenkillä. :)

Ainii.

Äskettäin syliini lyötiin haittari ja sanottiin, että soita poika jotain.

Ensinnäkin vain isäni ja äitini kutsuvat minua pojaksi.

Toisekseen, mulla ei o mitään tarvetta todistaa osaamisiani kenellekään.

Mut koska kauniisti pyydettiin niin vedin ton.
Joko se oli tarpeeksi tai riittämiin mutta riitti.

[video=youtube;RyqvR6EVzk0]https://www.youtube.com/watch?v=RyqvR6EVzk0[/video]

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä