Moikka kaikki, täällä uusi kuumeilija!
Ensinnä onnea kaikille plussanneille, ehkä vielä itsekin tuossa onnellisessa tilanteessa joskus.
Olen 27-vuotias vauvakuumeilija ja yk3 pärähtää käyntiin todennäköisesti ensi viikolla. Nyt menossa vielä yk 2 ja kp 24/30-31 ja vissiin dpo 11, mulla on tosi varhaisin aina ovulaatio limojen ja tuntemusten perusteella, mutta en oo sitä vielä koskaan tikuilla testannut. Eilen verkkokaupasta ostin ovistestejä, raskaustestejä ja geleitä. Miehen kanssa odotellaan esikoista saapuvaksi. Olen kerran ollut raskaana, mutta se keskeytynyt ja nyt vauvakuume on jo ihan huipussa.
Raskaustestiä en uskalla tehdä, kun pelkään myös tuota pettymystä. Ensi viikkoon odottaminen, kun menkkojen pitäisi alkaa, on kuitenkin ihan yhtä tuskaa. Sellainen olo on, ettei viime kierrosta tärpännyt, kun ei mitään raskausoireitakaan ole (muistan vielä tuosta aiemmasta raskautumisesta ne oireet, nyt ei ole mitään sellaista..) ja pettymys on suuri. Miten tätä jaksaa, jos kuukaudesta toiseen sama juttu, tuntuu että nyt jo alkuvaiheessa pää ei kestä :stick: