Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nyytikkii: nyt menossa dpo11 ja kp29/26-30

Theran: toivotaan näin :)

Lukka: joo, toivoa on niin kauan kun menkat pysyy poissa :D Ihanaa, kun sinä plussasit meidän puolesta!

Haaveissavauva: ihana asenne ja toivotaan sen seiraavan kierron olevan teidän kierto!
 
Moikka kaikki, täällä uusi kuumeilija!

Ensinnä onnea kaikille plussanneille, ehkä vielä itsekin tuossa onnellisessa tilanteessa joskus.

Olen 27-vuotias vauvakuumeilija ja yk3 pärähtää käyntiin todennäköisesti ensi viikolla. Nyt menossa vielä yk 2 ja kp 24/30-31 ja vissiin dpo 11, mulla on tosi varhaisin aina ovulaatio limojen ja tuntemusten perusteella, mutta en oo sitä vielä koskaan tikuilla testannut. Eilen verkkokaupasta ostin ovistestejä, raskaustestejä ja geleitä. Miehen kanssa odotellaan esikoista saapuvaksi. Olen kerran ollut raskaana, mutta se keskeytynyt ja nyt vauvakuume on jo ihan huipussa.

Raskaustestiä en uskalla tehdä, kun pelkään myös tuota pettymystä. Ensi viikkoon odottaminen, kun menkkojen pitäisi alkaa, on kuitenkin ihan yhtä tuskaa. Sellainen olo on, ettei viime kierrosta tärpännyt, kun ei mitään raskausoireitakaan ole (muistan vielä tuosta aiemmasta raskautumisesta ne oireet, nyt ei ole mitään sellaista..) ja pettymys on suuri. Miten tätä jaksaa, jos kuukaudesta toiseen sama juttu, tuntuu että nyt jo alkuvaiheessa pää ei kestä :stick:
 
Täällä saatu hiukan järkeä ja järjestystä elämään eilisen paniikin päätteeksi.
Paljon onnea kaikkille onnellisille plussaajille ja terveyttä ja iloa odotukseen :)
Itse en vielä uskaltautunut testaamaan enkä tiedä koska uskaltaudunkaan.. Nyt kun ei ole edes töitä niin päivät menee vaan näitä juttuja ja fiiliksiä kelatessa. Mut onneks tänne voi tuntojaan purkailla. Mulla vielä lapsikuumetta pahentaa lähisukuun loppukesästä saapuva uus pienokainen. Vielä en oo oikein sinut tän odotusuutisen kanssa edes.
 
Oi kun on tullut tekstiä..aamuvirkkuja ootte :D

pisamapeikko kyllä täälläkin on yks keskustelija joka jää, et jää yksikseen, !!

Onnea vielä kaikille plussanneille!! ja halaukset negan saaneille !
 
Viimeksi muokattu:
Ihan OT mutta ei hcg nousekaan loputtomiin. Se käy korkeimmillaan reilusti ennen 12 viikkoa ja lähtee siitä laskuun. Loppuraskaudessa tasot on matalammalla.

Mutta tokikaan kaikki ei saa kuulemma koskaan vahvoja viivoja, syytä en tiiä.. en kyllä itse ole siihen törmännyt mikäli testi on tehty niinku pitää . Periaatteessahan hcg erittyy kaikilla ihmisillä pissaan.
Mutta kaikki on mahdollista ja pidetään peukkuja että meidän kaikkien plussat pysyy kiinni, viis viivoista! !
 
Ai niin, Theran, aika jännät viivanpaikat sulla! :O Jännityksellä ootetaan nyt sun uusia testejä, kai huomenna viimeistään??

Tammityttö, mun mies oli digistä tietämätön ennen tätä aamua mut mä vitsailin jo tuosta sen jälkeen ku olin näyttäny ja selittäny sitä (hölmö minä) ensin ja mies vaan naureskeli et "no ei sentään 2-3" - mä niin toivoisin et kohta voisin kiusata sitä sellasella :D Mies muuten kysy paljon tollanen maksaa ja oli kuulemma kallis (niin ku onkin), enpä viittiny mainita niitä halpistestejä ja niihin menneitä rahoja... :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Haaveissavauva voi ei haleja sinne. Toisaalta nyt sulla on ainakin varmuus asiasta ja pian jo ovis :)


Niin ja sille joka edellisen sivun lopussa mietti tuota punaista (rfsu?) testiä niin miten tuo viiva on eri paikassa kuin yleensä? :eek: näyttää kyllä muuten plussalta!

Mulla alkoi menkkamaiset kivut joten eiköhän tää kierto ollut tässä kuten arvelinkin. Ei vielä verta mutta kohta varmaan alkaa.. Blaa
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä, pahin veetutus ohi ja tänään talletuksia luomusti vaan. Joskin mietityttää se että ultrassa johtofollikkeli näky vasemmassa munasarjassa ja mulla ei siinä munatorvea. Blaah, menikö tän kierron mahku raskautua kokonaan?! Vai voisko toinen munatorvi napata toisen munasarjan munasolun?
 
Kääk! Olen päivän töissä ja mitä tapahtuu?! Oon jo ihan pihalla, niin paljon on tullut tekstiä! :D kaikille en muista kommentoida.

Haaveissavauva ikävä näin, mutta toivotaan sulle kunnon ovista ja pikaista tärppiä. :)

Mamma eikös vielä toivoa kuitenkin ole? Oletko varma oviksen ajankohdasta?
 
Onko tämä nyt sitten plussa...

Ei ole menkat alkanut ja kolme päivää sitten tein testin siinä ei näkynyt yhtään mitään ja nyt oli tällainen testi sitten. Tässä olisi kuva testistä.

Siis on toi plussa mut miten toi viiva on tuolla reunassa? uusinta. :p Olisko maanantai kpl tuo testi?

Lukka no siis mä olen tosi skeptinen ja arvaa vaan..uusinta huomen aamulla. Mulla on tuolla läjä testejä.. 10 ja 25 sekä 2kpl first response. :D Eikä se mitään silti näytä.. kiusaa vaan himotestaajaa.. varmaan viivanpaikat suunniteltuja että saadaan tekee uusi testi.. :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Cisulle voimia ja hermoja! <3

Minni uutta testiä, ihme paikassa tuo viiva! :O

Theran eihän sitä tiedä jos vaikka... ;) eikä mulla aikakaan one stepit oo viivanpaikkoja näyttäny ja oli tuossa sun testissä mun silmäön vähän väriäkin. :)
 
Vähän rennommin mielin täällä tänään, edelleen ahdistaa tuo kysta mutta parempaan suuntaan ainakin mieliala onneksi menossa, pitää vain pyrkiä keskittymään muihin asioihin niin eiköhän tää tästä sitten eteenpäin. :) Tuttu sairaanhoitaja tossa vielä mua hieman tsemppasi sanomalla että ainakin hänen kystansa hoidettiin aikoinaan keltarauhashormonihoidolla eikä leikkauksella, joten toivoa tässä on. Massu tai kylki ei tänään ainakaan tähän mennessä ole ollut vielä kipeä. Vähän ahistaa ku tiedän että pääsiäisenä pitäis olla ovulaatio, vaikka en oo nyt sitä laskenutkaan niin kyllä sen silti tietää... :D Noh, kuulemma ei ainakaan tarvitse gynen mukaan ehkäisyä kystan mahdollisen leikkauksen/hoidon takia käyttää niin mahollisimman normaalisti mutta tikuttelematta ainakin tää kierto. :)
 
Theran: sinähän sen keksit. Siksi on viivanpaikat, että me tehdään uusi testi! Ihanasti ajateltu =) Ihan selvästi jotain hyppäsi mun silmiin tuosta sun testistä. Huomenna uus jännä!

Joko Minni uusi testin?

Aigle: Kiva kuulla, että on parempi mieli! Mitään ei tarvi laittaa jäihin, niinkun lääkärin sanoi. Normisti eteenpäin nyt vaan =)

Mulla on siis laskujeni mukaan menossa kp 26, 28 päivää on kierto keskimäärin. Ennemmin pidempi kuin lyhyempi. Ovulaatio on ollut aikaisintaan 14päivää sitten, todennäköisesti myöhemmin. En päässyt tikuttamaan just oikeaan aikaan vaan jouduin lopettaa kp 11 kohdalla, ja silloin oli melkein plussa.
Onneksi oli kiire päivä töissä. Oon ihan kyllästynyt koko ootteluun jo. Eikä ees tullut mun odottama paketti! Pitää käydä kaupassa =) heh.. Ihastelin aamuista tikkua, joka kuivuneena näytti viivaiselta, tai ainakin viivanpaikkaiselta. Se on nyt ainakin ihan fakta, että on olemassa viivanpaikka.



Kyllä sen siitä mielikuvituksella löytää |O
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Miten te selviätte pettymysten kanssa? Yritin tässä kierrossa ekat kaksi viikkoa olla silleen "ei mulla oo nyt aikaa tulla raskaaksi ja olla raskaana". Sitten olin pari päivää sillee "hälläväliä" ja myöhemmin "totta hitossa oon paksuna!". Sitten "kaikki tän vuoden vauvat on jo varattu!" ja viimeisimpänä "alkas jo, niin pääsis uudestaan yrittään."

Aika monta eri taktiikkaa. Pessimistinä olo on masentavaa ja toisaalta välillä on vaikee nähdä eteenpäin. Kun onhan elämässä muutakin. En osaa ajatella, että tämä yritys olisi jotenkin sivuseikka. Toisaalta haluaisi tehdä kaikkensa edistääkseen omia mahdollisuuksiaan. meen syömään suklaata. :|
 
Leonia, onhan tämä välillä kyllä niiiiiin turhauttavaa että oksat pois! Ihmiset ympärillä raskautuu simsalabim ja itse ei.

Vaikka takana on jo 1,5 vuotta aktiivista yritystä ja ei ensimmäistäkään raskautta, ei kesken eikä mtn muutakaan. Jotenkin se vain auttaa jaksamaan että nyt meillä on aikaa nauttia ihan vaan kaksistaan ja tehdä sellaisia asioita mitä ei vauvan kanssa tai raskaana enää tehdäkään.
 
Sunflower11
Miten te selviätte pettymysten kanssa?
Mulla ei ainakaan hirveesti mitään taikakeinoja ole. Itselle raskainta aikaa oli yritysvuosien 1-2 välillä, eli se yksi vuosi oli jo täynnä kun suurin osa raskautuu ja toinen vuosi menossa, eikä mitään vieläkään.

Mut itse ainakin turtui siihen, enää se ei samalla tavalla kosketa, tai koskettaa, muttei siihen kait reagoi enää samalla voimakkuudella.. En tiiä, pian 4,5v on mennyt.. kaikkeen tottuu. Kai.
 
Hmm päivällä oli (kuten kännykällä nopeasti kirjoittelinkin) menkkakipuja ja side pöksyssä oon kulkenut koko päivän mutta kivut meni eikä vuotoa ole ainakaan vielä tullut :D En haluaisi testata, mutta huomisten "juhlien" takia on varmaan aamulla pakko ellei tätiä näy.. Nyt menkat siis kaksi päivää myöhässä
 

Yhteistyössä