Kääk! Tsemppiä testaajille! Mulla jää taas lapset aamulla hoitamatta kun on rynnättävä katsomaan kuulumisia
Geesa. Riippuu mitä tarkoitat hajulla? Kyllä mulla ainakin (kai) on vähän vahvempi tuoksu (??). Pissakin on väkevämmän tai sellaisen oudon hajuista. Tosin mulla menee noita lugeja jotka saattaa vaikuttaa.. Mutta haju ei oo paha eikä kalamainen. Sellainen lievänä kielii yleensä bakteeriepätasapainosta joka myös iskee herkästi raskaana. Maitohappokapselit emättimeen palauttaa homman nopeasti.
Ja kiitos, jos oireeksi lasketaan väsymys mutta ärsyttävä unettomuus, niin kyllä, on joku oire lisää ainakin
Ei vaan, ihan hirveästi ei oo mitään. Väsymys korkeintaan ja rinnat tuntuu vähän raskaille. Ja palelee herkästi. Syke on sellanen raskas ja kun vähänkään liikkuu niin syke pompottaa miljoonaa. Ihan kuin "jännittäis" hulluna. Ajoittain ailahtaa sellanen hento öllö olo, mutta vain vähän. Hajut tuntuu herkästi. Miehen tukka-aine haisi niin voimakkaasti että haistoin sen vessasta eteiseen saakka. Ei mulla muistakaan oo juuri ollut, vasta myöhemmin on iskeny se sellanen lievä kankkunen, ettei mitään tee mieli syödä ja kaikesta tulee vähän ällö olo. Että siinä mielessä en ole "huolissaan". Itseasiassa oloja oli enemmän silloin ennen sitä plussatestiä. Tänään ekaa kertaa tuli aivastaessa niitä repäiseviä kramppeja.
Maha turpoaa kyllä etenkin syödessä. Mä olen laiha joten pienikin muutos näkyy. Aamulla alamaha on kylläkin vain ihan sellanen hento "naisellinen" kupu josta ei voi hyvällä tahdollakaa päätellä mitään. Muissa raskauksissa maha on just tälleen turvonnu ihan alussa ja sit häviää kunnes tulee se oikea maha.. Ja olen kyllä pystynyt helposti peittämään mahan melkein puoleen väliin. Oikeastaan nyt näyttää lähinnä vaan sille että olis kertyny pari läskimakkaraa tohon alas
Mut siis tiiän että osa saattaa ahdistua siitä, kun täällä kuumeiluketjussa raskaanaolevat jorisee olojaan, joten en höpise sen enempää. Nämä oli lähinnä vain vastauksia kysymyksiinne =) Mielelläni toki jorisen, ei siinä muuten mitään. Muoks. 5+4 alkaa nyt aamulla.
Peukuti peukun aamuun :heart: