Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Aliaana millä viikoilla olisit tai mikä kp sulla on menossa? On kyllä kovin vähän tummunut viiva :/ Toisaalta joillain raskaus ei edes näy raskaustesteissä kunnolla mutta se on kyllä tosi harvinaista..

Oudsi kyllähän se on mahdollista hyvinkin! Toivotaan parasta, testiä vain kehiin ;)

Naamiolammas onnea hirmuisesti! Hyvin on viivat lähteneet vahvistumaankin :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Aliaana. Mulla nousi hoitoalkuisessa hcg aika hitaasti mutta rajoissa (mitattiin verestä) Mutta kyllä kahdessa viikossa testit meni haalusta todella tummaan. Periaatteessa 5+jotain pitäisi hcg olla jo reilusti toista tonnia. Joten sikäli valitettavasti olisin suht pessimisti sen suhteen että toi viiva on ok mikäli viikot pitää paikkansa. Mutta tekaise digi, sen pitäisi olla sit se 3+ tai minimissään 2-3. Hali!!

Oudsi. Hyvin mahdollista! !

Naamiolammas onnea!!
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Naamiolammas Paljon onnea plussasta ja vahvistumista! :heart:

Kertokaas mulle, että kuuluuko raskausoireisiin haiseva vv? Siis haju on tavallinen, mutta monta kertaa voimakkaampi. Muita oireita nyt ei sitte olekkaan. :/
 
Geesa miltä se sitten haisee? :D Jostain luin joskus, että raudan/veren hajuinen valkovuoto olisi joillain ollut oireena. Jos taas haju on kalamainen tai tunkkainen niin saattaa olla kyse emätintulehduksesta. Mulla on joskus emätintulehduksia (bakteerivaginooseja) ollut, silloin oireena ollut välillä emättimen sisällä ollut kutina tai pistely ja juuri outo haju.
 
Ääh kirjoitin jo yhen viestin päivällä vaan se hävis julkaisumatkalleen... Uus yritys :)

mamma2012, no näin pääs käymään :D Mut mä kovasti oottelen sua vielä mukaan, testailen nyt edelleen vahvistuuko mun viiva mihinkään, niiiin paljon tuntuu olevan keskenmenoja :( Voimia te! :hug:

Geesa, mullaki alkoi hiki haista nokkaan tänä aamuna, hyyyyi :D

Tammityttö, joko sulla alkaa masun kasvu näkyä? :heart:

Naamiolammas ja Aliaana ja muut plussanneet onnea :heart:

).( ----> (.) Heheh :D Maha turvottaa ja on ilmoja pidelly prööt-prööt. Miesparka. Digi huomisaamuksi hankittuna, jänskättää.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Onnea plussanneille!

Geesa & Lukka: kiitos tsempeistä! Liityn teidän seuraan aamuisiin testaajiin ;)

--> Nyytikkii ja Oudsi + kaikki muutkin heti aamusta testiä kehiin!

Minni: iso halaus ja toivotaan kuitenkin parasta.

Aigle: mitkä olot nyt?

Tammityttö: milläs viikoilla olitkaan? Onko tullut raskausoireita?
 
Kääk! Tsemppiä testaajille! Mulla jää taas lapset aamulla hoitamatta kun on rynnättävä katsomaan kuulumisia :D

Geesa. Riippuu mitä tarkoitat hajulla? Kyllä mulla ainakin (kai) on vähän vahvempi tuoksu (??). Pissakin on väkevämmän tai sellaisen oudon hajuista. Tosin mulla menee noita lugeja jotka saattaa vaikuttaa.. Mutta haju ei oo paha eikä kalamainen. Sellainen lievänä kielii yleensä bakteeriepätasapainosta joka myös iskee herkästi raskaana. Maitohappokapselit emättimeen palauttaa homman nopeasti.

Ja kiitos, jos oireeksi lasketaan väsymys mutta ärsyttävä unettomuus, niin kyllä, on joku oire lisää ainakin :LOL: Ei vaan, ihan hirveästi ei oo mitään. Väsymys korkeintaan ja rinnat tuntuu vähän raskaille. Ja palelee herkästi. Syke on sellanen raskas ja kun vähänkään liikkuu niin syke pompottaa miljoonaa. Ihan kuin "jännittäis" hulluna. Ajoittain ailahtaa sellanen hento öllö olo, mutta vain vähän. Hajut tuntuu herkästi. Miehen tukka-aine haisi niin voimakkaasti että haistoin sen vessasta eteiseen saakka. Ei mulla muistakaan oo juuri ollut, vasta myöhemmin on iskeny se sellanen lievä kankkunen, ettei mitään tee mieli syödä ja kaikesta tulee vähän ällö olo. Että siinä mielessä en ole "huolissaan". Itseasiassa oloja oli enemmän silloin ennen sitä plussatestiä. Tänään ekaa kertaa tuli aivastaessa niitä repäiseviä kramppeja.
Maha turpoaa kyllä etenkin syödessä. Mä olen laiha joten pienikin muutos näkyy. Aamulla alamaha on kylläkin vain ihan sellanen hento "naisellinen" kupu josta ei voi hyvällä tahdollakaa päätellä mitään. Muissa raskauksissa maha on just tälleen turvonnu ihan alussa ja sit häviää kunnes tulee se oikea maha.. Ja olen kyllä pystynyt helposti peittämään mahan melkein puoleen väliin. Oikeastaan nyt näyttää lähinnä vaan sille että olis kertyny pari läskimakkaraa tohon alas :)

Mut siis tiiän että osa saattaa ahdistua siitä, kun täällä kuumeiluketjussa raskaanaolevat jorisee olojaan, joten en höpise sen enempää. Nämä oli lähinnä vain vastauksia kysymyksiinne =) Mielelläni toki jorisen, ei siinä muuten mitään. Muoks. 5+4 alkaa nyt aamulla.

Peukuti peukun aamuun :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Tammityttö haju on aika paha, mutta siis haisee omalle ittelleen, mutta moninkertaisena. On kyllä joskus ennenkin moiselle haissu, mutta palautunu ittekseen. Täytynee käydä apoteekissa kysymässä jotain tähän vaivaan tosin eilen haisi vasta ekaa kertaa.

Niin ja mullakin on tota unettomuutta! :O

Mamma, Lukka ja muut! Testiä kehiin!! :)

Tässäpä tämä minun tämän aamuinen first response dpo 12 <3

Ai niin! Hyvää aprillipäivää! ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jännää ja Theran
Tammityttö, kiva oli kuulla kuulumisia ja joo, ymmärrän tuon :)

mamma2012, pidän sulle peukkuja!!

Geesa, oletpas aamuvirkku :D Oon luullu itekin olevani mut joka aamu häviän sulle :D On ne kauniita... :heart: Samalla LA:lla kai mennään?! :)
 
Voi vitsi miten hyvältä näyttää lukka:) pidän sulle peukkuja pystyssä!


Täällä ei sitten yhtään mitään. Levy suklaata maistus ja paino on noussut kilon parissa päivässä. Tänään tulee postissa lisää testejä x)
 
Lukka oiii! :heart: Onnea, onnea! Katoin yks päivä laskurista, että LA ois 10.12. Himpun hienoa ois kun syntyis 1.12. kun oma äiti on syntynyt silloin. :) Aamuvirkku olen nyt ainoastaan siksi, että tämän "pöpön" takia en saa nukuttua ja, koska mieheni herää 05.00 ja minä nyt huonounisena herään silloin myös vaikka normaali tilanteesa en tiedä miehen lähtemisestä mitään. Lisäksi mies on halunnut olla näkemässä jokaisen testin. :heart: Mikäs kiertopäivä sulla muuten menossa nyt?

leonia mä en näe liuskassa mitään. :( Huomenna uutta testiä! Ootellaan sut mukaan joulukuisiin! ;)

(.) No alkaahan niitä oireitakin taas ilmaantua. Iltaisin palelee, aamulla tekee pahaa (nytkin pala kurkussa) ja ruoka ei tahdo mennä alas. Lisäksi mun alaselkä on ihan JÄRKYTTÄVÄN kipeä! :O Olo on siis sellainen kuin ois sairas. Tässäpä sitä sitten jännäillään. Mulla riski raskausmyrkytykseen kun äidillä sellainen oli minua odottaessa. : /
 
Kiitokset onnitteluista!! :)

Geesa, näinpä! Joulukuisissa nähdään :) :heart:

Tammityttö, oli kyllä eilisestä nyt vahvistunu! Ja mulla nyt siis dpo 12 tai ihan korkeintaan 13, kuukautisia ei tullu imetyksen lopettamisen jälkeen ja niistä yksistä jotka ehti tulla on nyt jotain 70 päivää :D Mulla siis LA väkisinkin joulukuulle ja veikkaanpa että jos tästä hyvä tulee ja loppuun saakka mennään onnellisesti niin joulukuun vauva tästä tuleekin kun LA on kuun puolivälissä :D Mietin itekin et olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia tuollakin! Pitää tulla kurkkimaan marraskuisiin :)
 
Viimeksi muokattu:
Pisamapeikko enköhän mä jää tänne sun seuraks :D

Paljon onnea plussanneille! :)

On: Kp 12 ja oviksen yritän bongata ilman testejä. Saas nähä mitä siitä tulee. No mut sit kun menkat taas alkaa niin näkee ainakin et pitikö lähellekään paikkansa :) eipä oo vielä ainakaan limaa ja kn kova ja kiinni..
 

Yhteistyössä