on aika hc muttei liianOnkohan liian hc aprillipilan jos laitan ultakuvan Facebookiin ja tekstiksi LA 22.9. tms?
Pitäisköhän munkin laittaa. Uteliaille voisin vastata, et oli oli tos lyhyt romanssi ja vauvan isä ei halua olla tekemisissä ollenkaan.Onkohan liian hc aprillipilan jos laitan ultakuvan Facebookiin ja tekstiksi LA 22.9. tms?
joo, 5 minsaaPitäisköhän munkin laittaa. Uteliaille voisin vastata, et oli oli tos lyhyt romanssi ja vauvan isä ei halua olla tekemisissä ollenkaan.
Oli puhe lyhyestä.joo, 5 minsaa
laitoin tapani mukaan Lapin lissääOli puhe lyhyestä.
just meinasin tulla kirjoittamaan että kukaan ei haksahtanutÄmpärin parhaan kaverin eksä tuli onnittelemaan yksityisviestillä, ja liitti onitteluunsa kommentin "kuvittelenko vaan, vai meneekö meillä nykyään paljon paremin ilman kokoonpanoa ämpäri & kaverinsa".
Tyhmät ihmiset on kaikki töissä tähän aikaan.just meinasin tulla kirjoittamaan että kukaan ei haksahtanut
ihme sakkiaTyhmät ihmiset on kaikki töissä tähän aikaan.
Tyhmät ihmiset spoilaa heti kun tajuaa.Tyhmät ihmiset on kaikki töissä tähän aikaan.
Sit häätyy poistaa epäilevät kommentit.Tyhmät ihmiset spoilaa heti kun tajuaa.
Mä kuuklautin lähikauppani tän viikon aukiolotMä päätin tehdä ihan oikeaa aamupalaa -plusmaitoon keitettyä neljänviljanpuuroa. Ja iso voisilmä. Tällä varustaudun tulevaan koitokseen. Pääsiäisruokien shoppailu edessä siis. :headwall:
Taidan jättää väliin, en viitti traumatisoida ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30753150:Laulakaa
Äiti parka kävi pitkää monologia meseviesteissä:Sit häätyy poistaa epäilevät kommentit.
älä selitä, laula vaikket osaisTaidan jättää väliin, en viitti traumatisoida ketään.
Onneksi mä olin varhain liikkeellä, koska Prismasta olivat kaikki Mignon-munat loppu. Piti sit hakea K-marketista niitä ja samalla sai onneksi halpaa lohta.Mä kuuklautin lähikauppani tän viikon aukiolot
ma-la 07-23 su suljettu
Ei o kiirusta tehdä ostoryntäystä.
Varo nyt vähän mitä toivot :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30753150:Laulakaa
Tässä iässä ei enää varota, laula nyVaro nyt vähän mitä toivot :O