Mää luulen, et se kyllä virkistyy oikeanlaisten virikkeiden avulla, vaikka olis kuinka kylmä.Mut jos vällykäärmettä roikottaa ulkoilmassa nillä keleillä niin se kyllä kutistuu, ei kasva. : /
Mää luulen, et se kyllä virkistyy oikeanlaisten virikkeiden avulla, vaikka olis kuinka kylmä.Mut jos vällykäärmettä roikottaa ulkoilmassa nillä keleillä niin se kyllä kutistuu, ei kasva. : /
Hitto kun on vaikeaa hoksata moisia kun ite pitää kykkiä. :xmas:Niin en minäkään tiedä. Mut jätäs ulkoiluttamatta, niin pöksyt on märät.
Mää luulen, et se kyllä virkistyy oikeanlaisten virikkeiden avulla, vaikka olis kuinka kylmä.
jotku taikakädet käyny käpälöimässä...En osaa sanoa.....
Ainii.minäkin tykkään tisseistä ja kaljasta. viimeksi kävin tissibaarissa vuonna 96 ja hyvin nopeasti menin yläkertaan laulamaan karaokea, ja minä vihaan laulamista.
Ei se tottele mun tahtoani, niin ei se tottele kenenkään muun tahtoakaan.Mää luulen, et se kyllä virkistyy oikeanlaisten virikkeiden avulla, vaikka olis kuinka kylmä.
ei ne virikkeetkään välttämättä heti auta. jos vaik sattuu suoraan avannosta juoksemaan väärään mökkiin missä on naisporukka. ei sitä heti lämpiä. tämähän oli oletus, näin ei voi käydä.Mää luulen, et se kyllä virkistyy oikeanlaisten virikkeiden avulla, vaikka olis kuinka kylmä.
Ainii.
Mä olen jokuset sadat häät soittanu ja ihan oikeesti tykkään laulamisesta.....
OmenaaKlementiinii
oletus...juu ...uskotaan..ei ne virikkeetkään välttämättä heti auta. jos vaik sattuu suoraan avannosta juoksemaan väärään mökkiin missä on naisporukka. ei sitä heti lämpiä. tämähän oli oletus, näin ei voi käydä.
Jos sulla sattuu useinkin noita oletuksia joita ei voi käydä, niin soita mut kaveriksi. En mä mitään osaa mut ilmammuuta autan sen vähän mitä osaan.ei ne virikkeetkään välttämättä heti auta. jos vaik sattuu suoraan avannosta juoksemaan väärään mökkiin missä on naisporukka. ei sitä heti lämpiä. tämähän oli oletus, näin ei voi käydä.
Mahdolisesti eka kerta koko ketjun historiassa ko kaikki ketjun miehet on samaa mieltä, ja aihe on, että anacondalle ei kaikki virikkeet riitäkään Aww.
Se ny vaan on semmoinen juttu. että sillä on oma tahto. Yleensä melko ilkikurinen.Mahdolisesti eka kerta koko ketjun historiassa ko kaikki ketjun miehet on samaa mieltä, ja aihe on, että anacondalle ei kaikki virikkeet riitäkään Aww.
Taustalla kyräilenniinkö viitti ei oo paikalla
:stick:Taustalla kyräilen
Nosta ne tissit nyt framille ja pois sieltä taustalta
Mitä mä just luin???Taustalla kyrpäilen
Tätä asiaa kannatan!!!Nosta ne tissit nyt framille ja pois sieltä taustalta
Väärin luit, piti olla että "Taustalla kyrpäilen ja tanssin balalaikkaa alasti pöydällä tehden samalla helikopteria"Mitä mä just luin???
Kai se on sit pakko, kun tissisisko käskee!Nosta ne tissit nyt framille ja pois sieltä taustalta
Multitasking.Väärin luit, piti olla että "Taustalla kyrpäilen ja tanssin balalaikkaa alasti pöydällä tehden samalla helikopteria"