The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
But every time I take off my fucking underpants

Some girls start crying, some girlies run away
I'm like 'huh, what the fuck? man, okay'
Just relax yourself baby, it's gonna be okay
It's not my fault, I was born this way
I'm a African, come on girl, you know what's up
This big motherfuckin' dick is what's up

[video=youtube;SPyPzs9S6tY]https://www.youtube.com/watch?v=SPyPzs9S6tY[/video]

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30744590:
Paljon muuten maksaa 40 olutta? Miulla on vähän hakusessa viinan hinnat. Eikö tuommosiin määriin uppoa aivan järkyttävä määrä rahaa :O.
Ihan tavallista olutta? 24 packin saa reilulla kahdellakympillä. Kunnon oluet maksavat nelisen euroa puteli.

tissibaarissa on ihan liian kallis kalja

ei raskis mennä omalla lompsalla
Mulla sama.

Aikanaan lähdin duunikaverin kanssa galjalle. Hän sai päähänsä, että nyt AaKoo me lähetään tissibaariin, hän maksaa. (toi hän maksaa on mulle semmoinen taikasana jolla mut saa houkuteltua melkein mihin vaan)

Ekat tissibaarit oli vissiin just silloin avattu, joten kait niis oli jotain uutuudenviehätystä. Mut mä en kyllä hoksannut mitä viehättävää on siinä, kun täysin tympääntyneen oloinen nainen tuo triplahintaisen kaljan pöytään ilman paitaa.

Ja mä ny sentään tykkään tisseistä ja kaljasta.

Mulla sama.

Aikanaan lähdin duunikaverin kanssa galjalle. Hän sai päähänsä, että nyt AaKoo me lähetään tissibaariin, hän maksaa. (toi hän maksaa on mulle semmoinen taikasana jolla mut saa houkuteltua melkein mihin vaan)

Ekat tissibaarit oli vissiin just silloin avattu, joten kait niis oli jotain uutuudenviehätystä. Mut mä en kyllä hoksannut mitä viehättävää on siinä, kun täysin tympääntyneen oloinen nainen tuo triplahintaisen kaljan pöytään ilman paitaa.

Ja mä ny sentään tykkään tisseistä ja kaljasta.
minäkin tykkään tisseistä ja kaljasta. viimeksi kävin tissibaarissa vuonna 96 ja hyvin nopeasti menin yläkertaan laulamaan karaokea, ja minä vihaan laulamista.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä