Mistä löysit mun kuvan?!Ai vähän niinkuin tää
mut kiree nutturaUps ei tolla ollutkaan kukkahattua päässä
:attn:Kuva tai ei uskota!
Kuva tai ei uskota!
Mulla on nelisenkymmentä vielä jäljellä...7 X tsih. nyt ollaan ajantasalla. karhun tuplahumala on kyl yllättävän hyvää.
Nyt hopihopi täydentämään, vielä kerkee. Jos vetelet seittemän jallua yhteen päivään niin nelisenkymmentä olusta ois sama kuin normi-ihminen jois kupin kaakaota.Mulla on nelisenkymmentä vielä jäljellä...
Tuun tänään takas Facebookiin, joten varaudu spämmäämiseen, Marta!
AwwwyisssTuun tänään takas Facebookiin, joten varaudu spämmäämiseen, Marta!
Lykätään kesälle. Ei hotsita maksaa 45minuutista sisäänpääsymaksuja ja ylikalliita drinkkejäHöh, ei siellä kindassa ookkaan tissejä. Jos mennään suoraan asemalta niin ehitään hyvällä tuurilla nähä yhet tissit. Muuten täytyy lykätä kesälle.
Iskette omat tiskiin niin näätte muutamatHöh, ei siellä kindassa ookkaan tissejä. Jos mennään suoraan asemalta niin ehitään hyvällä tuurilla nähä yhet tissit. Muuten täytyy lykätä kesälle.
Nii no voitaishan me täällä mun tykönä lipittää kuoharia yläosattomissa.. Sounds like a planAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30744569:Iskette omat tiskiin niin näätte muutamat
Mä olen hyvin pieni mies.Nyt hopihopi täydentämään, vielä kerkee. Jos vetelet seittemän jallua yhteen päivään niin nelisenkymmentä olusta ois sama kuin normi-ihminen jois kupin kaakaota.
I'm in.Nii no voitaishan me täällä mun tykönä lipittää kuoharia yläosattomissa.. Sounds like a plan