Paljon muuten maksaa 40 olutta? Miulla on vähän hakusessa viinan hinnat. Eikö tuommosiin määriin uppoa aivan järkyttävä määrä rahaa :O.
Ihan tavallista olutta? 24 packin saa reilulla kahdellakympillä. Kunnon oluet maksavat nelisen euroa puteli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30744590:Paljon muuten maksaa 40 olutta? Miulla on vähän hakusessa viinan hinnat. Eikö tuommosiin määriin uppoa aivan järkyttävä määrä rahaa :O.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30744590:Paljon muuten maksaa 40 olutta? Miulla on vähän hakusessa viinan hinnat. Eikö tuommosiin määriin uppoa aivan järkyttävä määrä rahaa :O.
Mulla sama.tissibaarissa on ihan liian kallis kalja
ei raskis mennä omalla lompsalla
Oletko kyrpy?:attn: ILTAA
minäkin tykkään tisseistä ja kaljasta. viimeksi kävin tissibaarissa vuonna 96 ja hyvin nopeasti menin yläkertaan laulamaan karaokea, ja minä vihaan laulamista.Mulla sama.
Aikanaan lähdin duunikaverin kanssa galjalle. Hän sai päähänsä, että nyt AaKoo me lähetään tissibaariin, hän maksaa. (toi hän maksaa on mulle semmoinen taikasana jolla mut saa houkuteltua melkein mihin vaan)
Ekat tissibaarit oli vissiin just silloin avattu, joten kait niis oli jotain uutuudenviehätystä. Mut mä en kyllä hoksannut mitä viehättävää on siinä, kun täysin tympääntyneen oloinen nainen tuo triplahintaisen kaljan pöytään ilman paitaa.
Ja mä ny sentään tykkään tisseistä ja kaljasta.
KylläElämä on kyllä aika halpaa kun voi mennä baariin ja ostaa halpaa olutta ja kurkkia (omia) tissejään jos huvittaa.
Mut minäpäs pääsen baarissa pienten käärmeiden näyttelyyn aina tahtoessani.Elämä on kyllä aika halpaa kun voi mennä baariin ja ostaa halpaa olutta ja kurkkia (omia) tissejään jos huvittaa.
Sä olet kuin mä.minäkin tykkään tisseistä ja kaljasta. viimeksi kävin tissibaarissa vuonna 96 ja hyvin nopeasti menin yläkertaan laulamaan karaokea, ja minä vihaan laulamista.
Niin. Mut joka baarista löytyy varmasti naiselle kasvava käärme katseltavaksi jos vain hoksaa pyytääMut minäpäs pääsen baarissa pienten käärmeiden näyttelyyn aina tahtoessani.
Voin mä käydä ulkoiluttamassa anacondaakin. On muuten hiton vaativa lemmikki kun tommoisen on riesakseen saanut. Vaatii jatkuvaa, toistuvaa ja säännöllistä ulkoilua.Niin. Mut joka baarista löytyy varmasti naiselle kasvava käärme katseltavaksi jos vain hoksaa pyytää
Jaa häh? Siis sellainenihan oikea iso käärme? Millä moista ulkoiluttaa?Voin mä käydä ulkoiluttamassa anacondaakin. On muuten hiton vaativa lemmikki kun tommoisen on riesakseen saanut. Vaatii jatkuvaa, toistuvaa ja säännöllistä ulkoilua.
Onko näissä paikoissa jo peli menetettyNiin. Mut joka baarista löytyy varmasti naiselle kasvava käärme katseltavaksi jos vain hoksaa pyytää
Tai no, ei ehkä niistä paikoista missä olut on tositosi halpaa.
Juu. Olut vie voiton.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30744636:Onko näissä paikoissa jo peli menetetty
Mää epäilen et anacondalla viitataan siihen vällykäärmeeseen :xmas:Jaa häh? Siis sellainenihan oikea iso käärme? Millä moista ulkoiluttaa?
(vai eikö blondi taaskaan tajunnut jotain)
En osaa sanoa.....Kuka on viime yönä käynyt hieroo mun pebaa kun ei satu enää :O
Mut jos vällykäärmettä roikottaa ulkoilmassa nillä keleillä niin se kyllä kutistuu, ei kasva. : /Mää epäilen et anacondalla viitataan siihen vällykäärmeeseen :xmas:
Niin en minäkään tiedä. Mut jätäs ulkoiluttamatta, niin pöksyt on märät.Jaa häh? Siis sellainenihan oikea iso käärme? Millä moista ulkoiluttaa?
(vai eikö blondi taaskaan tajunnut jotain)