Olen miettinyt tätä samaa.Ilmansaasteet kaksinkertaistavat autismiriskin | Terve.fi
Ilmansaasteet saattavat aikaistaa synnytyksiä | Terve.fi
Ilmansaasteet saattavat hidastaa sikiön kasvua
Tutkimus: Liikenteen päästöillä yhteys ADHD-oireiden riskiin - Ilmansaasteet - Tiede - Helsingin Sanomat
Siitä verrokiksi. Jos mun kuutisenkymmentä savukettani per raskaus on vaaraksi, niin taitaa olla vaarallisempaa asua kaupungissa kun on raskaana.
Valintoja, valintoja. Jokainen arvio riskit ja sit miettii mikä itselle on tärkeää ja mikä ei. Joku syö itsensä ylipainoiseksi ja aiheuttaa riskin. Toinen laihduttaa liikaa ja aiheuttaa riskin. Kolmas syö yksipuolisesti ja aiheuttaa riskin. Ja muut tekevät jotain muuta...
Syyllistää osaa itse kukin mut silloin kannattaa muistaa ettei ehkä ole itsekään täysin nuhteeton.
(miä en oo, tunnustan!)
Ilmansaasteet, myrkyt kasviksissa, hedelmissä ja marjoissa. Elohopea. Säilöntäaineet. Lisäaineet. Väriaineet.
Itse poltin, kun en tiennyt olevani raskaana. Lopetin siitä sitten, kun asia selvisi minulle. En mä silti koe tarpeelliseksi lynkata ketään siksi, että se on satunnaisesti polttanut pöllin raskaana ollessaan. Tä nyt taitaa olla taas tällasta ylihysterisointia ja varsin naurettavaa eritoten, kun nä pahimmat keuhkoajat asuu varmaan Helsingin ydinkeskustassa ja käy ottamassa niitä raikkaita ja ihanan terveellisiä pitkiä kärryttelylenkkejä vauvan kanssa ulkona.