Mulla ei oo muita tuomitsevia tai hehkuttavia mielipiteitä näistä.
Jokanen taapla tyylillään.
Tässä ainoastaan ne tavat mitkä toimi meillä:
Perhepeti/oma sänky
Meillä molemmat. Vauva laitettu pinnikseen nukkumaan, ja yöllä ensimmäisen syötän jälkeen jäi viereen nukkumaan.
Imetys/korvike
Meillä molemmat taas. Alotin imetyksellä, esikon kanssa imetin ekat 4kk jonka jälkeen siirry korvikkeelle. Toista imetin vajaat 2kk ja maidon tulo tyssäs kun olin kipeä ja kovassa kuumeessa. En jaksanut stressata asiasta.
Alle 3vuotiaan hoito pph/päikky
Mahdollisuuksia mukaan.
Meillä esikko pääsi pphlle ja hyvä niin. Nyt syksyllä sekä esikoinen että vajaan vuoden oleva vauva aloittavat päiväkodin sisarusryhmässä. Tällä kylällä oli äärimmäisen epätodennäköistä saada pph jolla olisi kaksi vapaata paikkaa.
Rivari/omakotitalo
Kummassa sattuu asumaan
Eiköhän tässä katsota kokonaistilannetta.
Meillä rivari ihan "ookoolla" alueella. Kerrostaloon taas en enää tahtois.
Vaatteet uutena/ käytettynä
Molempi parempi. Onko sillä mitään väliä kunhan on lämpöset, ehjät ja oikeankokoiset vaatteet? Itse ostan paljon kirppareilta, torista, huuto.netistä, mutta uutena myös.
Muoks. Kaupunki/maaseutu
Se kumpi omalle perheelle ja elämäntilanteelle sopii.
Meille unelmapaikka on tällä hetkellä maaseutukylä, lähellä kaupunkia.
Voi olla että tulevaisuudessa ollaan kapungissa tai "ihan korvessa".
Jokanen taapla tyylillään.
Tässä ainoastaan ne tavat mitkä toimi meillä:
Perhepeti/oma sänky
Meillä molemmat. Vauva laitettu pinnikseen nukkumaan, ja yöllä ensimmäisen syötän jälkeen jäi viereen nukkumaan.
Imetys/korvike
Meillä molemmat taas. Alotin imetyksellä, esikon kanssa imetin ekat 4kk jonka jälkeen siirry korvikkeelle. Toista imetin vajaat 2kk ja maidon tulo tyssäs kun olin kipeä ja kovassa kuumeessa. En jaksanut stressata asiasta.
Alle 3vuotiaan hoito pph/päikky
Mahdollisuuksia mukaan.
Meillä esikko pääsi pphlle ja hyvä niin. Nyt syksyllä sekä esikoinen että vajaan vuoden oleva vauva aloittavat päiväkodin sisarusryhmässä. Tällä kylällä oli äärimmäisen epätodennäköistä saada pph jolla olisi kaksi vapaata paikkaa.
Rivari/omakotitalo
Kummassa sattuu asumaan
Eiköhän tässä katsota kokonaistilannetta.
Meillä rivari ihan "ookoolla" alueella. Kerrostaloon taas en enää tahtois.
Vaatteet uutena/ käytettynä
Molempi parempi. Onko sillä mitään väliä kunhan on lämpöset, ehjät ja oikeankokoiset vaatteet? Itse ostan paljon kirppareilta, torista, huuto.netistä, mutta uutena myös.
Muoks. Kaupunki/maaseutu
Se kumpi omalle perheelle ja elämäntilanteelle sopii.
Meille unelmapaikka on tällä hetkellä maaseutukylä, lähellä kaupunkia.
Voi olla että tulevaisuudessa ollaan kapungissa tai "ihan korvessa".
Viimeksi muokattu: