Pullat lihottaa niin en syöAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30719690:sulle se on jonkun arvonen, ite en ole puhunu edes viidestäkympistä vaan pullakahveista.
Sama sanoi minulle hlö antiikkiliikessä. Mä kans luulen että ainakin yli 2000,- kun 5v vanha ja erikoiserä se on ollut. Just oli uutisissa että joku myös maljakko joka oli tehty vain rajoitettu erä niin oli myyty 17.000 eli huh. Tuskin mun maljakko on sen arvoinen mutta olisi hyvää tietä oikean arvon. Tietysti harvinaisuuksista haluan hinnan, kun en muuten myy, kiirettä kun ei ole ja näitä kun ei ihan joka paikasta saa.Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;30719695:Ei harmainta hajua minkä arvoinen on mutta älä myy ennenkuin saat varman tiedon. Luulis et olis jo yli 2000e kun on harvinainen ja jo 5v. vanha..
Miksi kysyt? Voin sanoa että vaikka 200 ostan ja myyn 400lla niin ei paljon elämiseen jää kaikien verojen jälkeen ja myös omista tavaroista pakko maksa veroja jos myy voitolla, tämä on hassua mutta ymmärrettävä.alotetaas ihan aakkosista milanna Mut siis oot jälleen myyjä otetaan esimerkki ostat 200 e tavaran myyt sen 400 paljon menee veroa jos sulla toiminimi? tai oma yritys?
sori tää byro landia suomi on niiin sekavaa luettavaa
Olkoot taidetta, arvokas jne, mutta ruma tuo on. En huolisi tuollaista kotiini vaikka olisi kuinka arvokas. Mä haluan kotiini asioita joista pidän.Se on taidetta ja jos luet tarinan niin se oli sellainen esine joka oli vaikea tehdä.
Ei, katsoin jo läpi koko google.Toi on Oiva Toikan lumilinna maljakko. Eiköhän sen arvo löydy googlettamalla
siks kysyin sulta ku oot myönti puolella mää en kyllä nää sitä ymmärettävänä. vaan tosi sotkusena. eli tupla verot maksat? tavarasta ja sitten voitosta prosentin ollessa 24?Miksi kysyt? Voin sanoa että vaikka 200 ostan ja myyn 400lla niin ei paljon elämiseen jää kaikien verojen jälkeen ja myös omista tavaroista pakko maksa veroja jos myy voitolla, tämä on hassua mutta ymmärrettävä.
Siis toisin sanoen, Suomi-Milanna-Suomi sanakirja käyttäen: Ei löytynyt Milannaa miellyttävää riittävän korkeaa hintaa. Itse löysin goolettamalla heti hintoja. Jännä juttu.Ei, katsoin jo läpi koko google.
laita linkki kun mä en löytäny.Siis toisin sanoen, Suomi-Milanna-Suomi sanakirja käyttäen: Ei löytynyt Milannaa miellyttävää riittävän korkeaa hintaa. Itse löysin goolettamalla heti hintoja. Jännä juttu.
Kyllä tuplat, mutta saa joskus vähenyksiä. Onneksi ei mun tarvitse koko sotkusta huolehtia kun se tekee mun kirjänpitäjä. Kun mulla myyntiä laidasta laitaan itsellä, niin oikeasti en edes halua tietä mistä maksan ja kuinka paljon, mulle riittää etten tee tappiota, en tiedä miten jatkossa, kun myynti-ala ei ole helpoin laji, suunnitelmat isot mutta todellisuus voi olla aivan eri.siks kysyin sulta ku oot myönti puolella mää en kyllä nää sitä ymmärettävänä. vaan tosi sotkusena. eli tupla verot maksat? tavarasta ja sitten voitosta prosentin ollessa 24?
kummasakin tapauksessa?
Lasinkeräilijän Blogi: Lasipäivän huutokaupan vasarahinnat netissäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30719734:laita linkki kun mä en löytäny.
Sen olen nähnyt ja se on pienempi esine, sekä vuos 2012? Nyt todellisuus voi olla aivan eri, niin kuin antiikiliikessä mies puhelimessa sanoi
eli yksinkertaisesti homma on hullujen käsissäKyllä tuplat, mutta saa joskus vähenyksiä. Onneksi ei mun tarvitse koko sotkusta huolehtia kun se tekee mun kirjänpitäjä. Kun mulla myyntiä laidasta laitaan itsellä, niin oikeasti en edes halua tietä mistä maksan ja kuinka paljon, mulle riittää etten tee tappiota, en tiedä miten jatkossa, kun myynti-ala ei ole helpoin laji, suunnitelmat isot mutta todellisuus voi olla aivan eri.
Luuletko että löydät tällaisessa taloustilanteessa ostajia ylihintaiselle lasiesineelle?Sen olen nähnyt ja se on pienempi esine, sekä vuos 2012? Nyt todellisuus voi olla aivan eri, niin kuin antiikiliikessä mies puhelimessa sanoi
Ei ole väliä, koska sanoin ettei ole kiirettä ja on mä myynnyt kaliit esineet myös vaikka taloustilanne ei mikään hyvää ole ja varma vielä kauan on päin jotain.Luuletko että löydät tällaisessa taloustilanteessa ostajia ylihintaiselle lasiesineelle?