The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
punaset sukat ?:) sun pitäis näyttää ne kikkurat kaikille :) mitäs leivoskelit ? ite sain 70e kaks fillarii huutokaupasta 21 vaihteinen en ois tarvinnu toist mut se oli suht uus naisten 7 vaihteinen ja oli menos 22 eurol ni sain 24 eurol :)

sitte taide asiantuntijat siellä oli palmun singeeraama taulu ja se meni 20e

mut eiks se oo eri juttu ku ite ois maalannu? siis kuinka yleistä et toinen taitelia singeeraa toisen työn ? hyväntekeväisyys?
Moikka - sehän tyrkkää sullekin sitten fillarointiretkiä :) - prinsessa mukaan ja menoksi, eväspalaset reppuun ja maisemareitille.

Nyt jalassa olevat villasukat on tämmöset tosi pirtsakat oranssi-kelta- vihree- raidalliset pitkävartiset viipottimet, varret aina kurtturalla kuinkas muutenkaan :D. Ja vai vielä näytellä pitäs kikkuroitani :rolleyes: :D - työstän teijen mielikuvia nyt ihan vapaasti mutta usko pois, kyllä näitä riittää muillekin ihan riesaksi asti :D

Ja nyt lähden peffanpyöritykselle ja urakalla, kun pöytä notkui - en osaa pikkasesti tehdä vaan isostipaljosti eli tyrkyllänsä oli mm. kinkku- ja kasvispiirakkaa, mokkakakkua, marshmallow mud cake:ia, mansikkaista täytekakkuu, lusikkaleipii...eli sen seittemän sorttia ainaski :D....eli myssykkä päähän ja sulatuslenkille mars!

Näkyillään :wave:
 
Siis, ymmärsinkö nyt ihan oikein. Sä tartut mun kommenttiin, käännät sen henkilökohtaiseksi tarkoitetuksi vittuiluksi, ja sit mun pitää "jättää sut rauhaan"? :D Ei oo pakko kommentoida mun juttuihin, jos menee noin tunteisiin. Olen pahoillani ettei meidän huumorintajut ole samassa ulottuvuudessa, ja jos osuin arkaan paikkaan. Voimme jättää aiheen tähän.
Edelleen jatkoit vittuilua? Harkitsitko edes pienen hetken ajan että oisit pyytänyt anteeksi?
Ei tietenkään. Et tee ikinä virheitä, jos siltä näyttää niin silloin syypää on JOKUMUU.
Olet erittäin harvinainen ihmistyyppi jonka elämänlankana on että "elämässä on parasta kun ei tee ikinä virheitä"
Tosin ite teet niitä roppakaupalla mut piilotat ettei kukaan muu saisi tietää niistä ikinä.

Toi kertoo jotain psykologeille kun haukkuu ja vittuilee ensin ja sit sanoo että voidaan jättää tää tähän.?


Saan avata tietsikan ja saa jopa mennä kaksplussan sivuille. Sie et voi määrätä miten surffailen netissä. Toisinaan saatan kommentoida sun älyttömyyksiä mut se osa on sun vastuulla. Jos juslkaiset jotain kanna vastuu siitä? Tuntuu varmasti oudolta kun Itse On Aina Oikeassa.


Mut siis ei mulla mitään henk.koht. ole sua vastaan mutta haluan vaan hengailla tääläki. Pusipusi.
 
2dfggds
ei ollu valmiiks istuinta mut sellanen onkin jemmassa pääsin kaahailemaan auringossa taas pitkin kylän raittia edellinen ku nyysittiin ei oo kukaan nähny sitä ois tullu jo takas tää on meitsin town ;)

no huh oot ollu reipas ja uusia kakkui itelle uusiakin piähän hauskaa ja danssatkaa kuuhun ittenne ja sen yli oujeee saunaan jes joka kuukaus nyt lähel se huutokauppa :) siinä herää kummasti ku lappu nousee ilmaan. joskus ku ekaa kertaa menin ni tuli ostettua sylit täyteen kaikkee nyt on malttia :)
 
Edelleen jatkoit vittuilua? Harkitsitko edes pienen hetken ajan että oisit pyytänyt anteeksi?
Ei tietenkään. Et tee ikinä virheitä, jos siltä näyttää niin silloin syypää on JOKUMUU.
Olet erittäin harvinainen ihmistyyppi jonka elämänlankana on että "elämässä on parasta kun ei tee ikinä virheitä"
Tosin ite teet niitä roppakaupalla mut piilotat ettei kukaan muu saisi tietää niistä ikinä.

Toi kertoo jotain psykologeille kun haukkuu ja vittuilee ensin ja sit sanoo että voidaan jättää tää tähän.?


Saan avata tietsikan ja saa jopa mennä kaksplussan sivuille. Sie et voi määrätä miten surffailen netissä. Toisinaan saatan kommentoida sun älyttömyyksiä mut se osa on sun vastuulla. Jos juslkaiset jotain kanna vastuu siitä? Tuntuu varmasti oudolta kun Itse On Aina Oikeassa.


Mut siis ei mulla mitään henk.koht. ole sua vastaan mutta haluan vaan hengailla tääläki. Pusipusi.
Pyytää anteeksi sitä, että tulkitset mun kommentoinnin erillä tavalla kuin mää sen tarkoitan? En harkinnut, enkä harkitse vieläkään. En oo väittänyt olevani aina oikeassa (se on aakoo joka on aina oikeassa), enkä käskenyt sua poistumaan palstalta. Ihan vittuilematta voisin kyllä kehoittaa pitämään pienen tauon, jos noin alkaa suututtamaan. Haluatko vielä jatkaa tätä keskustelua?
 
2dfggds
niin ja millään ei oo sisällä välii jos kaikilla ois hyvä olla puheen tasolla tietty jos kokee syylistymistä kannattaa ongelma itelleen selvittää ainaki on helpompi hengittää:) uskokaa pois mä oon taas mysttiikka maailman ongelma kysymysten paris tai luotaan mut se on jännää ja tietämys sydän jutuis itelle selviää :)
 
Pyytää anteeksi sitä, että tulkitset mun kommentoinnin erillä tavalla kuin mää sen tarkoitan? En harkinnut, enkä harkitse vieläkään. En oo väittänyt olevani aina oikeassa (se on aakoo joka on aina oikeassa), enkä käskenyt sua poistumaan palstalta. Ihan vittuilematta voisin kyllä kehoittaa pitämään pienen tauon, jos noin alkaa suututtamaan. Haluatko vielä jatkaa tätä keskustelua?
Tästä tunnistaa kokemattoman.
Tämähän vasta on alussa :D

;)
 
Pyytää anteeksi sitä, että tulkitset mun kommentoinnin erillä tavalla kuin mää sen tarkoitan? En harkinnut, enkä harkitse vieläkään. En oo väittänyt olevani aina oikeassa (se on aakoo joka on aina oikeassa), enkä käskenyt sua poistumaan palstalta. Ihan vittuilematta voisin kyllä kehoittaa pitämään pienen tauon, jos noin alkaa suututtamaan. Haluatko vielä jatkaa tätä keskustelua?
Kiitos :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Saunottu! Ja uitu -tai miten sen ottaa, hiukka hankalaa kun siinä kohtaa missä vesi alkaa olla kolkytsenttiä syvää, onkin jo jäätä. Ja kun kellistyy siihen matalaan, tökkivät kaislantyngät vatsanahkaa...:whistle:

Mutta kani on nyt uunissa. Saas nähdä tuleeko makoisaa. :p
 
2dfggds
Saunottu! Ja uitu -tai miten sen ottaa, hiukka hankalaa kun siinä kohtaa missä vesi alkaa olla kolkytsenttiä syvää, onkin jo jäätä. Ja kun kellistyy siihen matalaan, tökkivät kaislantyngät vatsanahkaa...:whistle:

Mutta kani on nyt uunissa. Saas nähdä tuleeko makoisaa. :p
toi olis kyl niin helmee järvi sauna :) ostikko kaupasta kania se on hyvää joskus saannu suoraan tilalliselta kanii tekiköhän se kripsii mut semui ok oli elämys :)
 
Mulle on lapsena opetettu tappelusta ja kinstelusta, et tyhmä alottaa mutta tyhmempi jatkaa. Ja mielestäni sanoin jo tovi sitten olevani valmis lopettamaan.. Eli "jätän sut nyt rauhaan" niinko pyysit :)
Lähetin yksityisviestin aiheesta sulle mutta jostain syystä haluat jatkaa tätä?
Kaksi. Lähetin kaksi viestiä.

Et ole sanonut noin, kaikki pystyy tsekkaamaan sen viesteistä.
Miksi pitää valehdella? Oisko joku sairaus?
Aina haluan tutustua ihmisiin ja tulla heidän kanssa toimeen. Olet historiallinen ihminen minulle. Olet ainut ihminen jota en halua edes tavata.

Vääristelyt ja jne niin kato kun ne näkyy täälä innnnternetissä!
Valehtelija olet jo todistetusti. Mitä muuta löytyy?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä