Jämähdin tuijottamaan elokuvaa.En mä ainakaan häipyny, kaikki muut vaan hiljeni :attn:
Mää jämähin kattoon telkkaria. Ja nyt mua pelottaa ku tuossa hyppi avaruusörkit. Miks oon niin nössö |OEn mä ainakaan häipyny, kaikki muut vaan hiljeni :attn:
Ei saa kattoo liian jänniä juttuja :hug:Mää jämähin kattoon telkkaria. Ja nyt mua pelottaa ku tuossa hyppi avaruusörkit. Miks oon niin nössö |O
Joo tiiän, oon selvästikki lisäksi myös tyhmäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716221:Ei saa kattoo liian jänniä juttuja :hug:
Etkä ole . Olet uhkarohkea. Muista ensi kerralla suojautua asianmukaisesti.Joo tiiän, oon selvästikki lisäksi myös tyhmä
Mie tuijotin tuota täydellinen murha leffaa.Jaa jotain MiB-leffaako katotte? Eihän ne alienit edes ole pelottavia niissä, kun se on vaan komediaa.
Taasko se tuli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716236:Mie tuijotin tuota täydellinen murha leffaa.
[video=youtube;O6WvOhmlp6U]https://www.youtube.com/watch?v=O6WvOhmlp6U[/video]Pippelsiini
Taas ja kohtahan tulee taas kaikki Bondit uusintana :kieh:.Taasko se tuli.
Aijaa, vois ne kyllä esittää jotain muutakin välilläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716243:Taas ja kohtahan tulee taas kaikki Bondit uusintana :kieh:.
Niin vois. Vaan jospa lähtisi Masan juttusille. Öitä mussut :kiss:Aijaa, vois ne kyllä esittää jotain muutakin välillä
Joo, ne ei ylitä edes mun matalahkoa pelkokynnystäJaa jotain MiB-leffaako katotte? Eihän ne alienit edes ole pelottavia niissä, kun se on vaan komediaa.
Eikä mun.Joo, ne ei ylitä edes mun matalahkoa pelkokynnystä
Mun työ"pari" mein painaja sanoo mua aina omituiseks höpöttäjäksTää tulee ehkä kaikille yllätyksenä, mut mää oon kuulemma, no, omituinen höpöttäjä :snotty: