Klementiini, salmiakkia ja suklaata kentiesAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716109:Meniskö nukkumaan vai tekisköhän jotain muuta?
Klementiini, salmiakkia ja suklaata kentiesAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716109:Meniskö nukkumaan vai tekisköhän jotain muuta?
Salmiakkii masu täys ja ny pierettää pirustiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716112:Klementiini, salmiakkia ja suklaata kenties
Kiitos kun jaoit tämän kanssammeAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716114:Salmiakkii masu täys ja ny pierettää pirusti
Jaettu pieru on kaksinkertainen ilo? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716117:Kiitos kun jaoit tämän kanssamme
Täytyyhän se jakaa, jotta osaatte samaistua tunnelmaan :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716117:Kiitos kun jaoit tämän kanssamme
Iloinen antajahan tuo Majurikin on kun omastaan jakaaJaettu pieru on kaksinkertainen ilo? :xmas:
Joo, en mä aina pihtaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716123:Iloinen antajahan tuo Majurikin on kun omastaan jakaa
Oon . Pienessäkään porukassa välttämättä kauheesti en ole äänessä jos ei oo tuttuja tyyppejä. Tarkkailu on valttia :xmas:ootko säkin tarkkailija niinkuin minä? Isos porukas mielummin tarkkailen kun olen äänessä mut pienes porukas sit eri asia...tai riippuu kai sekin keitä ne ihmiset on.
Tää tulee ehkä kaikille yllätyksenä, mut mää oon kuulemma, no, omituinen höpöttäjä :snotty:Mä en ole suupaltti livenä. Olen rauhallinen ja ujo.
Känni on sit eri asia. :snotty:
:O herranjestas, olisin varmaan ihan liikkumatta ja hiljaa ja ajattelisin, että ehkä ne ei näe mua jos en liiku. Pahimmassa hädässä pystyisin varmaan muuttaan väritystä niinkuin kameleontit.Aww :kiss: Entä jos me oltais kaikki ihan hiljaa ja tuijotettas sua keskittyneesti ja ootettais että puhut
omiiiiiiituinen höpööttäjä.Tää tulee ehkä kaikille yllätyksenä, mut mää oon kuulemma, no, omituinen höpöttäjä :snotty:
Tää tulee ehkä kaikille yllätyksenä, mut mää oon kuulemma, no, omituinen höpöttäjä :snotty:
:O herranjestas, olisin varmaan ihan liikkumatta ja hiljaa ja ajattelisin, että ehkä ne ei näe mua jos en liiku. Pahimmassa hädässä pystyisin varmaan muuttaan väritystä niinkuin kameleontit.
No pitäähän kuolemanhädässä käyttää äärimmäisiä puolustuskeinoja...
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30716137:
Et sää suinkaan meillä päin ollu töissäomiiiiiiituinen höpööttäjä.
Toi toistuu mun päässä usein töissä, jos on joutunut kuunteleen asiakkaiden outoja juttuja
Siul on miun luonto :ashamed::ashamed:
En mä usko, riippuu missä teilläpäin onEt sää suinkaan meillä päin ollu töissä
Täälä vaan peekooseudulla...siellä missä muukki pöpit :snotty:En mä usko, riippuu missä teilläpäin on
Juu en oo siellä . Mutta voin kertoa, että niitä pöpejä on muuallakin :xmas:Täälä vaan peekooseudulla...siellä missä muukki pöpit :snotty:
HY meitsörssörssörssön :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30716155:Mä meen nukkuun, öit
Eipä tuo mittään, tämmösen löysin tosta:taisin ärsyttää kaikki pois...hups.