Varmasti on, uskon senon pipariakin
Enpä olekkaan aikoihin saanut piparia, pitäsköhän hypätä jo autoon?
Varmasti on, uskon senon pipariakin
Sinunkin luona majailee salainen sotkija? Kuinka moneen paikkaan se oikein ehtii, kun minusta tuntuu, että se on täällä jatkuvasti.Kuka on sotkenut niin että tiskivuori on niin iso ettei sitä meinaa saada valloitettua!
Pyykkikone sentään pyörii. Yhtään ei nyt huvita tollaset puunaukset mutta se on pakkko pakko pakko!!!
se on se joku.Sinunkin luona majailee salainen sotkija? Kuinka moneen paikkaan se oikein ehtii, kun minusta tuntuu, että se on täällä jatkuvasti.
:OVarmasti on, uskon sen
Enpä olekkaan aikoihin saanut piparia, pitäsköhän hypätä jo autoon?
Naiset.. Ei teistä ota pirukaan selvää:O
:stick:
niin,kaapissa....Naiset.. Ei teistä ota pirukaan selvää
ensin puhutaan että ois kaapissa pipareita ja sitten tökitäänkin jo tikulla silmään |O
Antoiko tohtori biootteja?Nyt on tulehtunutta touhua :x
Poskiontelot, keuhkoputki, otsalohko, korvat ja silmät. Ehkä himpun verran pikkuriikkisen iski tulehdus myös hermoihin.
Kyllä nykymaailmassa jo uskaltaa tulla kaapista pois...niin,kaapissa....
Sevverran tuli rohtoja että pitänee kaivella mummovainaan dosetti käyttöönAntoiko tohtori biootteja?
En väittänytkään että niitä ois ollu esim käsilaukussa tai jääkaapissa?niin,kaapissa....
Tähän sopikin tää biisiKyllä nykymaailmassa jo uskaltaa tulla kaapista pois...
Tänään pipariperjantai ja huomenna pihvipäivähelekatti, sehän on tosiaan pipariperjantai
Mulla ei o ko ruisleipää ja makkaraa.helekatti, sehän on tosiaan pipariperjantai
Tänään pipariperjantai ja huomenna bj ja pihvipäivä
Eikä o pihviäkään. Saavillisen hernerokkaa ajattelin huomenna laittaa.Tänään pipariperjantai ja huomenna pihvipäivä
Mulla ei ole ruisleipää...vois huomenna ostaa ja testata taas et rupeeko vattaa kipristää.Mulla ei o ko ruisleipää ja makkaraa.
Tee kylmäsavuaMutta mulla on kalaa,nyt vaan kun osais sen vielä valmistaa
jaa mitäTee kylmäsavua
.edit tai kalapastramia jos on isommasta kalasta palanen.
Eio meilläkää. Jos tekee jauhelihapihvejä niin riittääkö hand job?Eikä o pihviäkään. Saavillisen hernerokkaa ajattelin huomenna laittaa.
ei riitä, jos ei ole oikeaa steikkiä niin sitte pitää antaa kahesti bjEio meilläkää. Jos tekee jauhelihapihvejä niin riittääkö hand job?