The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomeniaaaaa :hug: :kiss: :)...

Laitetaan kunnon satsi kahvia tulemaan ja otetaan hissuksiin heräileminen - vaikka oikeesti kiire tässä jo on mutta ehitään me himmailla - ja napataan otteeseen tääkin päivä :)

Aurinko lekottelee taivaalla jo, pikkupakkasta ulkosalla eli - hankiaiskelit, jeeeee :heart:!

Kaurapuuroa, hedelmälautasta ja kahvia (ipanoille tarjolla maitoa) - sitten vain muikeeta ilmettä (pöwwöstä en puhu mitn, huitasen sen syherönutturalle) ja lanteet keikkumaan.

Ja - vaikka tuo tyrkkääkin numerokseen kolmeatoista, niin se on vain numero ja tää on perjantai. Eli mokat ei haittaa :D (uuu, miten hienosti psyykkasin itteni tähän päivään :D - katotaan tuonnempana mikä onkaan katastrofitilantieden saldo :rolleyes:)

Muikkeliskuikkeli, pitäkää hauksaa!

Myttinen - :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Selkä särki. Tänään olis luvassa siivousta ja pyykkäystä, poikanen lähtee maailmalle ja tsadilainen kutsu itsensä kylään. En ees muista koska ollaan nähty edellisen kerran.

Tääl on muuten osa paikallisista aikuisista herttaisia lapsille. Nyt erityisesti kesän tullen monet keski-ikäiset ja eläkeläiset on tullu ottamaan kontaktia. Eilenko tultiin tarhasta, niin nähtiin mies joka poimi maasta jotain. Puolikas sit kysy siltä mieheltä, et mitä se löysi. Se oli poiminu siitä maasta kymmensenttisen ja antoi sen puolikkaalle :) Oli aika kiltti.
 
9mmm
Huomeniaaaaa :hug: :kiss: :)...

Laitetaan kunnon satsi kahvia tulemaan ja otetaan hissuksiin heräileminen - vaikka oikeesti kiire tässä jo on mutta ehitään me himmailla - ja napataan otteeseen tääkin päivä :)

Aurinko lekottelee taivaalla jo, pikkupakkasta ulkosalla eli - hankiaiskelit, jeeeee :heart:!

Kaurapuuroa, hedelmälautasta ja kahvia (ipanoille tarjolla maitoa) - sitten vain muikeeta ilmettä (pöwwöstä en puhu mitn, huitasen sen syherönutturalle) ja lanteet keikkumaan.

Ja - vaikka tuo tyrkkääkin numerokseen kolmeatoista, niin se on vain numero ja tää on perjantai. Eli mokat ei haittaa :D (uuu, miten hienosti psyykkasin itteni tähän päivään :D - katotaan tuonnempana mikä onkaan katastrofitilantieden saldo :rolleyes:)

Muikkeliskuikkeli, pitäkää hauksaa!

Myttinen - :hug:
huoment täällä kans aurinkoista ja nukuin jopa melkein 9 asti eikä mekkalaa :)
perjantai 13 päivä on se päivä jollon ostan aina pari ässä arpaa :) viimeks tai ei nyt just viime 13 pöivä tuli voittoo 5 kertaa putkeen:) siispä päivän voittoi metästämään vai dansituttaa freezeä hyvää päivää ja noloja tilanteita ;)
 
Haluan jakaa teillekin mun facebook-avautumisen.

"Kaks vuotta sitten tähän aikaan, istuin Tampereen kodissa pakkamassa tavaroita ja itkeskelemässä kuinka mä pärjään. Miten pärjään yksin lapsen kanssa, ja jatkuuko elämä oikeasti perheen hajoamisen jälkeen. Mitä sitten tapahtuu? Nyt mun on mahdotonta palata niihin tunnelmiin. Oon valmistunut koulusta, keksinyt mitä haluan isona tehdä, ja oon kaikesta huolimatta onnistunut kasvattamaan pikkunaperosta ihanan, ison ja reippaan pojan, joka uhmasta huolimatta onnistuu piristämään ja ilostuttamaan mua päivittäin. Varsinkin viimeisin vuosi on ollut ehdottomasti mun elämän paras. Enää ei pelota, elämä on hyvää nyt."

Poikasen kuvaa en kyl viitsi tänne laittaa, mut kuitenni.
 
Viimeksi muokattu:
Haluan jakaa teillekin mun facebook-avautumisen.

"Kaks vuotta sitten tähän aikaan, istuin Tampereen kodissa pakkamassa tavaroita ja itkeskelemässä kuinka mä pärjään. Miten pärjään yksin lapsen kanssa, ja jatkuuko elämä oikeasti perheen hajoamisen jälkeen. Mitä sitten tapahtuu? Nyt mun on mahdotonta palata niihin tunnelmiin. Oon valmistunut koulusta, keksinyt mitä haluan isona tehdä, ja oon kaikesta huolimatta onnistunut kasvattamaan pikkunaperosta ihanan, ison ja reippaan pojan, joka uhmasta huolimatta onnistuu piristämään ja ilostuttamaan mua päivittäin. Varsinkin viimeisin vuosi on ollut ehdottomasti mun elämän paras. Enää ei pelota, elämä on hyvää nyt."

Poikasen kuvaa en kyl viitsi tänne laittaa, mut kuitenni.
:hug: ihmeen hyvin sää oot tosiaan pärjänny vaikka aina ei varmaan ole ollut helppoo
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä