Eikä mulla. :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30714503:Mulla ei oo kaljantai
Eikä mulla. :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30714503:Mulla ei oo kaljantai
no olipa siinä henki löyhässä, ei kestäny vasaralla taputellaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30714899:Muurahainen kuoli, kun sitä vasaralla ajan kuluksi kolautin
Muurahaiset yleensä luottavat joukkovoimaan. Jos ne vasaralla aikoo voittaa saa varautua aika pitkäkestoiseen vasarointiin.no olipa siinä henki löyhässä, ei kestäny vasaralla taputella
Kyl mä oon useemman kerran ollu valmis lyömään hanskat tiskiin, mut kummasti tässä vaan onnistuu tarpomaan eteen päin. Mut kyä tää tästä:hug: ihmeen hyvin sää oot tosiaan pärjänny vaikka aina ei varmaan ole ollut helppoo
Ole ylpeä itestäs ja pp:stä, että teillä on elo mennyt isosti eteenpäin ! Varmasti ei todellakaan ole helppoa ollut mutta toisaalta taas - mä oon saanut susta semmosen eteenpäin menevän, tomeran kuvan, että apinanraivolla mennään ja periksi ei anneta .Kyl mä oon useemman kerran ollu valmis lyömään hanskat tiskiin, mut kummasti tässä vaan onnistuu tarpomaan eteen päin. Mut kyä tää tästä
..sanos muuta, munkin pitäs jo olla Irman kanssa valssaamassa napakasti - häädin noi kaksi apinanipanaa ulos ja tuon yhden möllöttäjän mököttämään huoneeseensa kun ei apuja irtoa, niin ei tartte olla jaloissakaan - mutta ei hotsita ollenkaan. Iteasiassa mä katon tässä silmät kiiluen tuota jätesäkkirullaa, jotta jos siivoisin sen kanssa ... Pikkasen vielä viruttelen kahvinryystämistäniPerjantai!!! Wuhuuuu!!!
Mut se wuhuu oli siinä,pitää ruveta siivoomaan
Mul on samanlaiset skumppalasit, tosin yks meni kerran särki, ei oo ku kaks enää :'( Ja äitiltä perin mustajalkaset konjakkilasit, sopii sarjaanLähdin apteekkiin, mutta kävinkin hakemassa alkosta kuoharia. Mut kauppa alko sentään samalla kirjaimella, niin ei menny pahasti pieleen Ostin pitkäjalkaset lasitkin samalla reissulla, tokmannille on tullu niitä semmosia mustajalkasia. Oli pakko saada! Piti periä porukoilta semmoset, mut ne on hävinny jonnekin hukan teille. Täytyy joku kerta käydä ostamassa toinen satsi, ko noi oli vaan 3kpl/pakkaus.
Tee kuten mie, hae (tilaa) pitsa!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30715132:Mitä sit tehään ku ei jaksa tehä ruokaa :O
No mä en oikeen pitsasta välitä, ellei oo ite tehtyä. Ja mulla on noi pari pikkusuuta ruokittavana, mutta ehkä me tästä hilpastaan johonki hakee jotain ruokaaTee kuten mie, hae (tilaa) pitsa!
Lapset lähti evakkoon, tikotiko jne
Tästä mallia viikonloppuun
[video=youtube;OmEYGnAknHY]https://www.youtube.com/watch?v=OmEYGnAknHY[/video]
Haluaisin semmoset viinilasitkin, olis sit hyvä syy alkaa juomaan viiniäkin pitkästä aikaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30715138:Mul on samanlaiset skumppalasit, tosin yks meni kerran särki, ei oo ku kaks enää :'( Ja äitiltä perin mustajalkaset konjakkilasit, sopii sarjaan
Se olikin mulle malliksiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30715154:No mä en oikeen pitsasta välitä, ellei oo ite tehtyä. Ja mulla on noi pari pikkusuuta ruokittavana, mutta ehkä me tästä hilpastaan johonki hakee jotain ruokaa
Ei passaa ottaa tosta mallia, huomenna on auton pesu ja puunaus ja kesärenkaitten vaihtoa ja sitte kummipoika tulee illalla yökylään
tuu sää siivoo niin mä tilaan sulle pitsanSe olikin mulle malliksi
Illan mittaan voin luntata siitä että mitä sitä pitikään tehä
Kuka on sotkenut niin että tiskivuori on niin iso ettei sitä meinaa saada valloitettua!
Pyykkikone sentään pyörii. Yhtään ei nyt huvita tollaset puunaukset mutta se on pakkko pakko pakko!!!
Pitsat on haettu ja kohta syötykki jo, sun täytyy keksiä jotain muuta millä houkutellatuu sää siivoo niin mä tilaan sulle pitsan
on mulla kaapissa pipariakinPitsat on haettu ja kohta syötykki jo, sun täytyy keksiä jotain muuta millä houkutella