The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
....aaaahhahhhaaaa :D!

Voi morjens vaan, se on todellakin perjantai ja numeropäivä :p :D - mutta onneksi on ainakin vielä tässä vaiheessa hekotus herkässä

Kuka pölöjä muuten ruppee tämmösenä päivänä oikein uhallakin leipomaan :wave:...melkein on kaikki onnistunna mutta syödyksi nuo tullee varmasti vaikka osa onkin ...öh...hyvin luovantyöskentelyntuloksien näköisiä :D

Mutta - ihana herrasmieskin tavattu *räpsytiräpsyti*. Ja vallan pistin hänet vielä perääni juoksemaan :ashamed:...kiireessä kävin kaupassa hattarapääni kanssa ja jotenkin siinä kasvavaa kassajonoa katellessani ja tavaroitani nopsasti kassiin kahmiessani....menin sitten ja jätin lompakkoni siihen liukuhihnan päätyyn :O :snotty:

Ja aivan tyhjäpäänä mennä kolistelin eteenpäin loikka- askeleilla enkä nähnyt enkä kuullut mitn :ashamed:...oli sitten tätäkin rouvaa perään huudeltu ja vaikka mitäkä...niin tämä isäntäihminen sitten juoksi mun perään lompakkoni kanssa :heart:

Vuolaasti kiittelin, niiasinkin, kun vaivaksi asti olin (en liiku tännään kaupan lähimaastossakaan) ja sitten kuulinkin päivän vitsin :

..."...rouva se muuten ei ole ollenkaan tuon ikälukunsa näköinen...eihän sitä tietenkään naisimmeisten ikiä saa kommentoida mutta kun oli tuo ajokortti tuossa hollillansa niin...ihan on pakko sanua että kun oma tytär on samoilla ikäluvuilla niin paljon nuoremman näköistä tässä saa nyt kattella.."...


:LOL: - voi varjelus sitä isäntää, onneksi on tuommosia ylenmäärin liioittelevia ihmisiä olemassa :heart:


Kahville, heti!
 
Kyl mä oon useemman kerran ollu valmis lyömään hanskat tiskiin, mut kummasti tässä vaan onnistuu tarpomaan eteen päin. Mut kyä tää tästä :)
Ole ylpeä itestäs ja pp:stä, että teillä on elo mennyt isosti eteenpäin :)! Varmasti ei todellakaan ole helppoa ollut mutta toisaalta taas - mä oon saanut susta semmosen eteenpäin menevän, tomeran kuvan, että apinanraivolla mennään ja periksi ei anneta :).

Ja nytkin on todistettu se, että kyllä se elo vaan kantaa, vaikka välistä näyttääkin siltä että eituumitään. Teillekin on sattunut mukavia asioita - on asuinpaikka vaihtunut, pp saanut päikkäripaikan ja uusia kavereita, ite opiskelet ja oot saanut uusia kavereita, hyvältä vaikuttavaa miessuhdettakin menossa sekä aina kannattavia haaveita ja unelmia, joita oot lähtenyt jahtaamaan. Ja sulla on tukijoukkoja - rakastava perheesi ja kannattelevat kaverit, mm. Sälli. Kyllä sä pärjäät ja pp kans - te ootte mainio parivaljakko :)!
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Perjantai!!! Wuhuuuu!!!


Mut se wuhuu oli siinä,pitää ruveta siivoomaan :(
..sanos muuta, munkin pitäs jo olla Irman kanssa valssaamassa napakasti - häädin noi kaksi apinanipanaa ulos ja tuon yhden möllöttäjän mököttämään huoneeseensa kun ei apuja irtoa, niin ei tartte olla jaloissakaan - mutta ei hotsita ollenkaan. Iteasiassa mä katon tässä silmät kiiluen tuota jätesäkkirullaa, jotta jos siivoisin sen kanssa :rolleyes:... Pikkasen vielä viruttelen kahvinryystämistäni
 
Lähdin apteekkiin, mutta kävinkin hakemassa alkosta kuoharia. Mut kauppa alko sentään samalla kirjaimella, niin ei menny pahasti pieleen :D Ostin pitkäjalkaset lasitkin samalla reissulla, tokmannille on tullu niitä semmosia mustajalkasia. Oli pakko saada! Piti periä porukoilta semmoset, mut ne on hävinny jonnekin hukan teille. Täytyy joku kerta käydä ostamassa toinen satsi, ko noi oli vaan 3kpl/pakkaus.
 
Lähdin apteekkiin, mutta kävinkin hakemassa alkosta kuoharia. Mut kauppa alko sentään samalla kirjaimella, niin ei menny pahasti pieleen :D Ostin pitkäjalkaset lasitkin samalla reissulla, tokmannille on tullu niitä semmosia mustajalkasia. Oli pakko saada! Piti periä porukoilta semmoset, mut ne on hävinny jonnekin hukan teille. Täytyy joku kerta käydä ostamassa toinen satsi, ko noi oli vaan 3kpl/pakkaus.
Mul on samanlaiset skumppalasit, tosin yks meni kerran särki, ei oo ku kaks enää :'( Ja äitiltä perin mustajalkaset konjakkilasit, sopii sarjaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30715132:
Mitä sit tehään ku ei jaksa tehä ruokaa :O
Tee kuten mie, hae (tilaa) pitsa!

Lapset lähti evakkoon, tikotiko jne :D
Tästä mallia viikonloppuun :D
[video=youtube;OmEYGnAknHY]https://www.youtube.com/watch?v=OmEYGnAknHY[/video]
 
Tee kuten mie, hae (tilaa) pitsa!

Lapset lähti evakkoon, tikotiko jne :D
Tästä mallia viikonloppuun :D
[video=youtube;OmEYGnAknHY]https://www.youtube.com/watch?v=OmEYGnAknHY[/video]
No mä en oikeen pitsasta välitä, ellei oo ite tehtyä. Ja mulla on noi pari pikkusuuta ruokittavana, mutta ehkä me tästä hilpastaan johonki hakee jotain ruokaa :D

Ei passaa ottaa tosta mallia, huomenna on auton pesu ja puunaus ja kesärenkaitten vaihtoa ja sitte kummipoika tulee illalla yökylään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30715138:
Mul on samanlaiset skumppalasit, tosin yks meni kerran särki, ei oo ku kaks enää :'( Ja äitiltä perin mustajalkaset konjakkilasit, sopii sarjaan :D
Haluaisin semmoset viinilasitkin, olis sit hyvä syy alkaa juomaan viiniäkin pitkästä aikaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30715154:
No mä en oikeen pitsasta välitä, ellei oo ite tehtyä. Ja mulla on noi pari pikkusuuta ruokittavana, mutta ehkä me tästä hilpastaan johonki hakee jotain ruokaa :D

Ei passaa ottaa tosta mallia, huomenna on auton pesu ja puunaus ja kesärenkaitten vaihtoa ja sitte kummipoika tulee illalla yökylään :)
Se olikin mulle malliksi ;)
Illan mittaan voin luntata siitä että mitä sitä pitikään tehä :D
 
Nyt! Pjärse ylösnousemus!! On se lähettävä ite riehumaan, kun ei kiivaan tuijotuksenkaan voimin tässä tapahdu mitään :D

Villakoirille kyytiä ja sitten näläkäsiä ruokkimaan jollain sapuskantyngällä, joten :wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä