The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saamari vieköön, oon jo reilun viikon ruutannut nestemäisen lääkkeen kissan kurkusta väkisin alas, millä keinolla vaan milloinkin oon keksinyt (mm. istumalla kissan päällä). Tänään kun otin lääkeruiskut ja -putelit taas esiin, niin ihmettelin kun kissa tuli siihen sen näkösenä, kuin olis herkkuja tarjolla. Kokeilin sitten ihan huvikseen, niin se katti nuoli ihan innolla ite suoraan ruiskusta lääkkeet :D. OLIS SIT VOINUT HETI VIIKKO SIT KERTOA, ET SE MAISTUU HYVÄLLE!
 
Saamari vieköön, oon jo reilun viikon ruutannut nestemäisen lääkkeen kissan kurkusta väkisin alas, millä keinolla vaan milloinkin oon keksinyt (mm. istumalla kissan päällä). Tänään kun otin lääkeruiskut ja -putelit taas esiin, niin ihmettelin kun kissa tuli siihen sen näkösenä, kuin olis herkkuja tarjolla. Kokeilin sitten ihan huvikseen, niin se katti nuoli ihan innolla ite suoraan ruiskusta lääkkeet :D. OLIS SIT VOINUT HETI VIIKKO SIT KERTOA, ET SE MAISTUU HYVÄLLE!
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30713377:
No joo, olipa tyhmästi selitetty, mutta käsitit nyt varmaan. mä tarviin 12mm kuusiokoloavaimen, että saan noi mun pultit kiinni.
selitit ihan oikein mutta et tainnu tajuta mun vastausta

eikös 12mm päällä oleva pultti täytä sun reikää?
 
Hello hello :wave:

Kävin porukoil niin kysyttiin joko laitetaan kesägummit alle...en antanut laittaa. sen sijaan iskä pesi auton mutta ei sekään kovin hääppösesti pesty,ite oisin pessyt paremmin.No , en viittinyt ruveta ulisee vaan kiitin kauniisti . Noista kesägumeist jo nous sanomista kun en antanut vaihtaa niin yritin tasottaa tolla että en ulissut siitä pesusta.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30713381:
Eli meinasit, että metsästän 12mm normipultin ja sillä koitan laittaa noi pultit kiinni? Nyt mä varmaan tajusin, ehkä, emmä tiiä :D
juur niin, pultin lisäksi tarvit vähintään 2 siihen sopivaa mutteria että on mistä vääntää

jos et löydä 12 millistä niin 13 millisestä voi tehdä
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä