Olkoon nälissään jos ei kelpooYhyy miks mun lapseni on ronkeli apina joka ei taas syö mitään. Rasittavaa.
Niin se onkin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30712730:Olkoon nälissään jos ei kelpoo
Saamari vieköön, oon jo reilun viikon ruutannut nestemäisen lääkkeen kissan kurkusta väkisin alas, millä keinolla vaan milloinkin oon keksinyt (mm. istumalla kissan päällä). Tänään kun otin lääkeruiskut ja -putelit taas esiin, niin ihmettelin kun kissa tuli siihen sen näkösenä, kuin olis herkkuja tarjolla. Kokeilin sitten ihan huvikseen, niin se katti nuoli ihan innolla ite suoraan ruiskusta lääkkeet . OLIS SIT VOINUT HETI VIIKKO SIT KERTOA, ET SE MAISTUU HYVÄLLE!
nuissa halvimmissa imureissa on ihan paskat muovista tehyt kaasaritAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30713292:Miksei tää käynnisty?
Kastukohan tulppa?
pultista jossa on 12mm pääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30713354:böö :wave:
Mistä mä teen 12mm kuusiokolopään, et mä saan noi kesäklemmit alle? Helv*tin erikoispultit :headwall:
No joo, olipa tyhmästi selitetty, mutta käsitit nyt varmaan. mä tarviin 12mm kuusiokoloavaimen, että saan noi mun pultit kiinni.pultista jossa on 12mm pää
selitit ihan oikein mutta et tainnu tajuta mun vastaustaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30713377:No joo, olipa tyhmästi selitetty, mutta käsitit nyt varmaan. mä tarviin 12mm kuusiokoloavaimen, että saan noi mun pultit kiinni.
Eli meinasit, että metsästän 12mm normipultin ja sillä koitan laittaa noi pultit kiinni? Nyt mä varmaan tajusin, ehkä, emmä tiiäselitit ihan oikein mutta et tainnu tajuta mun vastausta
eikös 12mm päällä oleva pultti täytä sun reikää?
juur niin, pultin lisäksi tarvit vähintään 2 siihen sopivaa mutteria että on mistä vääntääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30713381:Eli meinasit, että metsästän 12mm normipultin ja sillä koitan laittaa noi pultit kiinni? Nyt mä varmaan tajusin, ehkä, emmä tiiä
Eiköhän tollaset vehkeet löydy, tänks :hug:juur niin, pultin lisäksi tarvit vähintään 2 siihen sopivaa mutteria että on mistä vääntää
jos et löydä 12 millistä niin 13 millisestä voi tehdä