Mä en oo polttanut vuoden 2005 jälkeen. Ennen sitäkin harvakseltaan viihteellä
100x mielummin ko father bucket.eli ihan kuin uncle ruuti
:hug:Tän aaltoilevan kuumeen kestäis kyllä. Ja tukkoisen nenän ja vuotavat silmät. Korvamatona hääräävä Europen Cherokee tekee tästä sietämätöntä.
Itellä pari keuhkokuumetta ollut matkan varrella ja toisella jouduin ns. teholle kun äijä oli kuin makaroonia (pyörryin matkalla hospitaaliin). Heti kun jalat kantoi niin menin tupakille, siellä partsilla tapasin kaverin joka raahautui jonkinmoisten trapetsikärryjen kanssa sinne niin hoksattiin sielä että sama tauti. Ite hoksasin myös että kaveri oli ollut siellä jo kolme viikkoa ja mie kaks kolme päivää. Ja samanikänen suurinpiirtein oli.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711862:Mulla loppu laakista tupakanpoltto elokuun lopulla, kun sairastuin vaikeeseen keuhkokuumeeseen, josta en vieläkään ole toipunut. Menin senverta heikkoon kuntoon, etten olisi edes kyennyt polttamaan, mut ei edes tehny mielikään.
Mä olen melko rohkea, mut en niin uhkarohkea, et pitsille uskaltaisin.Älä rupee mulle :stick:
Toihan on hyvä biisi....Tän aaltoilevan kuumeen kestäis kyllä. Ja tukkoisen nenän ja vuotavat silmät. Korvamatona hääräävä Europen Cherokee tekee tästä sietämätöntä.
Itellä pari keuhkokuumetta ollut matkan varrella ja toisella jouduin ns. teholle kun äijä oli kuin makaroonia (pyörryin matkalla hospitaaliin). Heti kun jalat kantoi niin menin tupakille, siellä partsilla tapasin kaverin joka raahautui jonkinmoisten trapetsikärryjen kanssa sinne niin hoksattiin sielä että sama tauti. Ite hoksasin myös että kaveri oli ollut siellä jo kolme viikkoa ja mie kaks kolme päivää. Ja samanikänen suurinpiirtein oli.
Vaik laulu kuinka sanoo sänkyyn menemisestä ruman naisen kanssa, niin ei o mun kohdalleni katumusta aamuksi sattunut.True dat.
Voimia sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711901:Mä makoilin syyskuussa 25 vuorokautta hospitaalissa ja joudun kohtapuoliin uudestaan toiseen sairaalaan, jossa kokeillaan jotain toista lääkitystä tähän keuhkoissani sitkeesti majailevaan tulehdustilaan
Toivotaan, että uusi lääkitys toisi avun :hug:.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711901:Mä makoilin syyskuussa 25 vuorokautta hospitaalissa ja joudun kohtapuoliin uudestaan toiseen sairaalaan, jossa kokeillaan jotain toista lääkitystä tähän keuhkoissani sitkeesti majailevaan tulehdustilaan
olet nuinki vanhaan ikään mennessä selevinny meleko helepolla.mulla ei vissiin ole ollu kertaakaan keuhkokuumetta
ainoa kerta kun olen ollu aikamiessä hospitaalissa oli se kerta kun laittovat titaania katkenneseen luuhun
...mie meinasin jäädä matkanvarrelle pahasti nuissa omien nielu- ja kitarisojen poistossa...mutta olinkin pahalainen sitkeä sissiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711908:Mie oon kanssa onnekseni selvinnyt nielurisojen poiston ja synnytyskeikan verran hospitaalireissuilla.
no sanoppa muuta, oikeen ihmetellä pitääolet nuinki vanhaan ikään mennessä selevinny meleko helepolla.
:O tuliko siulle paha leikkauskomplikaatio?...mie meinasin jäädä matkanvarrelle pahasti nuissa omien nielu- ja kitarisojen poistossa...mutta olinkin pahalainen sitkeä sissi
Sama mulla. Paitti itel ollu synnytyskeissejä 4. Omat lapset taas ovat olleet polvileikkaukses ja tytär oli sit käärmeenpureman takia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711908:Mie oon kanssa onnekseni selvinnyt nielurisojen poiston ja synnytyskeikan verran hospitaalireissuilla.
Jees, ne oli niin hajomispisteessä että sielläpäinkään ei ois saanu millään puukolla ollakaan...verenmyrkytystä ja semmosta pientä riesaksi pölähti...mutta tässä ollaan entistä hehkeempänäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711929::O tuliko siulle paha leikkauskomplikaatio?