The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711862:
Mulla loppu laakista tupakanpoltto elokuun lopulla, kun sairastuin vaikeeseen keuhkokuumeeseen, josta en vieläkään ole toipunut. Menin senverta heikkoon kuntoon, etten olisi edes kyennyt polttamaan, mut ei edes tehny mielikään.
Itellä pari keuhkokuumetta ollut matkan varrella ja toisella jouduin ns. teholle kun äijä oli kuin makaroonia (pyörryin matkalla hospitaaliin). Heti kun jalat kantoi niin menin tupakille, siellä partsilla tapasin kaverin joka raahautui jonkinmoisten trapetsikärryjen kanssa sinne niin hoksattiin sielä että sama tauti. Ite hoksasin myös että kaveri oli ollut siellä jo kolme viikkoa ja mie kaks kolme päivää. Ja samanikänen suurinpiirtein oli.
 
Itellä pari keuhkokuumetta ollut matkan varrella ja toisella jouduin ns. teholle kun äijä oli kuin makaroonia (pyörryin matkalla hospitaaliin). Heti kun jalat kantoi niin menin tupakille, siellä partsilla tapasin kaverin joka raahautui jonkinmoisten trapetsikärryjen kanssa sinne niin hoksattiin sielä että sama tauti. Ite hoksasin myös että kaveri oli ollut siellä jo kolme viikkoa ja mie kaks kolme päivää. Ja samanikänen suurinpiirtein oli.

Mä makoilin syyskuussa 25 vuorokautta hospitaalissa ja joudun kohtapuoliin uudestaan toiseen sairaalaan, jossa kokeillaan jotain toista lääkitystä tähän keuhkoissani sitkeesti majailevaan tulehdustilaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711908:
Mie oon kanssa onnekseni selvinnyt nielurisojen poiston ja synnytyskeikan verran hospitaalireissuilla.
...mie meinasin jäädä matkanvarrelle pahasti nuissa omien nielu- ja kitarisojen poistossa...mutta olinkin pahalainen sitkeä sissi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30711929:
:O tuliko siulle paha leikkauskomplikaatio?
Jees, ne oli niin hajomispisteessä että sielläpäinkään ei ois saanu millään puukolla ollakaan...verenmyrkytystä ja semmosta pientä riesaksi pölähti...mutta tässä ollaan entistä hehkeempänä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä