The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä
tähän nyt tää biisi siis stubbi tilailee raportteja . Jonka lopputulema on koti äidit ja yli 55 vuotiaat töihin. Oikeen ruotsalainen piti saada sanomaan montakohan tonntua siinäkin meni. Lisäks oonhan mää ton raportin lukenu ainakin 4 vuodessa 10 vuoden ajan.

https://www.youtube.com/watch?v=fLdU8_lt0Lo

sos idiootit vauhdissa :)
 
Homma
viel sos mä tahdon olla vapaa

https://www.youtube.com/watch?v=6AdmHBsMyHs

aurinko möllöttää skidi nukkuu ja huutokauppakeisari launtaina tääl täytyy mennä huutokauppaan pitkästä aikaa skidi lähtee huomen kaheks päiväks mummilaan aah matsi huomen salitreenaus natsaa tee maistuu villen viidakkoon tai tekee lumiukkoo plaaa kieli pitkällä niinku kissin sankari simmons :)
 
kirahvi harmaana
Soitan huomenna lääkäriin, ei tästä tuu enää mitään. Kouluun tulo sujui hyvin, mutta nyt on taas jo niin töttöröö ja tättärää, että vittusaatana. Silmät vaan harittaa, pudottelen tavaroita, kirjotan paperillekin kaiken ihan päin helvettiä, sekotan kirjaimet, enkä saa tuotettua mitäään järkevää ja aiheeseen kuuluvaa tekstiä. Päässä pyörii kaikkea hienoa materiaalia, mutta mitään ei tuu ulos. Ohjeet reportaasi tekemiseen on annettu kolmesti, enkä silti tajua mitä pitää tehdä. En muista sanaakaan, mitä opettaja aiheesta kertoi (aiheen monisteet on kotona, joku polvenkorkunen perseestä revitty demoni oli piilottanut mun koulukansion osaamatta kertoa minne).

Elämä on niin ihanaa, että hyppään vittu kaivoon.
 
Soitan huomenna lääkäriin, ei tästä tuu enää mitään. Kouluun tulo sujui hyvin, mutta nyt on taas jo niin töttöröö ja tättärää, että vittusaatana. Silmät vaan harittaa, pudottelen tavaroita, kirjotan paperillekin kaiken ihan päin helvettiä, sekotan kirjaimet, enkä saa tuotettua mitäään järkevää ja aiheeseen kuuluvaa tekstiä. Päässä pyörii kaikkea hienoa materiaalia, mutta mitään ei tuu ulos. Ohjeet reportaasi tekemiseen on annettu kolmesti, enkä silti tajua mitä pitää tehdä. En muista sanaakaan, mitä opettaja aiheesta kertoi (aiheen monisteet on kotona, joku polvenkorkunen perseestä revitty demoni oli piilottanut mun koulukansion osaamatta kertoa minne).

Elämä on niin ihanaa, että hyppään vittu kaivoon.
:hug::kiss:
 
Soitan huomenna lääkäriin, ei tästä tuu enää mitään. Kouluun tulo sujui hyvin, mutta nyt on taas jo niin töttöröö ja tättärää, että vittusaatana. Silmät vaan harittaa, pudottelen tavaroita, kirjotan paperillekin kaiken ihan päin helvettiä, sekotan kirjaimet, enkä saa tuotettua mitäään järkevää ja aiheeseen kuuluvaa tekstiä. Päässä pyörii kaikkea hienoa materiaalia, mutta mitään ei tuu ulos. Ohjeet reportaasi tekemiseen on annettu kolmesti, enkä silti tajua mitä pitää tehdä. En muista sanaakaan, mitä opettaja aiheesta kertoi (aiheen monisteet on kotona, joku polvenkorkunen perseestä revitty demoni oli piilottanut mun koulukansion osaamatta kertoa minne).

Elämä on niin ihanaa, että hyppään vittu kaivoon.
No hätä, ei se niin vakavaa tuo opiskelu oo. Siitä ei pidä tehdä pakkopullaa
 
kirahvi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711294:
No hätä, ei se niin vakavaa tuo opiskelu oo. Siitä ei pidä tehdä pakkopullaa
No kun ei tää liity opiskeluun, vaan väsymykseen jolle en keksi mitään jäkevää selitystä, ja joka alkaa vähänniinko hankaloittaa mun elämää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä