no konstikos se sulle on kun sulla on niin pitkä kaulaMää ainakin kokeilisin.
muistan sen ajan kun toi biisi oli uus ja in
no mihin päädyit?Prööt....valintojen stoori päivä pulkassa...nyt väsyttää
En tiedä vielä Mutta nyt on vedetty neljä luokkaa, jesno mihin päädyit?
:kiss: Aina niin iloisenaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711234:Äh, pah
Suorastaan päivänsäde:kiss: Aina niin iloisena
pitäskö tosta tajuta jotain?En tiedä vielä Mutta nyt on vedetty neljä luokkaa, jes
Nöypitäskö tosta tajuta jotain?
:hug::kiss:Soitan huomenna lääkäriin, ei tästä tuu enää mitään. Kouluun tulo sujui hyvin, mutta nyt on taas jo niin töttöröö ja tättärää, että vittusaatana. Silmät vaan harittaa, pudottelen tavaroita, kirjotan paperillekin kaiken ihan päin helvettiä, sekotan kirjaimet, enkä saa tuotettua mitäään järkevää ja aiheeseen kuuluvaa tekstiä. Päässä pyörii kaikkea hienoa materiaalia, mutta mitään ei tuu ulos. Ohjeet reportaasi tekemiseen on annettu kolmesti, enkä silti tajua mitä pitää tehdä. En muista sanaakaan, mitä opettaja aiheesta kertoi (aiheen monisteet on kotona, joku polvenkorkunen perseestä revitty demoni oli piilottanut mun koulukansion osaamatta kertoa minne).
Elämä on niin ihanaa, että hyppään vittu kaivoon.
No hätä, ei se niin vakavaa tuo opiskelu oo. Siitä ei pidä tehdä pakkopullaaSoitan huomenna lääkäriin, ei tästä tuu enää mitään. Kouluun tulo sujui hyvin, mutta nyt on taas jo niin töttöröö ja tättärää, että vittusaatana. Silmät vaan harittaa, pudottelen tavaroita, kirjotan paperillekin kaiken ihan päin helvettiä, sekotan kirjaimet, enkä saa tuotettua mitäään järkevää ja aiheeseen kuuluvaa tekstiä. Päässä pyörii kaikkea hienoa materiaalia, mutta mitään ei tuu ulos. Ohjeet reportaasi tekemiseen on annettu kolmesti, enkä silti tajua mitä pitää tehdä. En muista sanaakaan, mitä opettaja aiheesta kertoi (aiheen monisteet on kotona, joku polvenkorkunen perseestä revitty demoni oli piilottanut mun koulukansion osaamatta kertoa minne).
Elämä on niin ihanaa, että hyppään vittu kaivoon.
No kun ei tää liity opiskeluun, vaan väsymykseen jolle en keksi mitään jäkevää selitystä, ja joka alkaa vähänniinko hankaloittaa mun elämää.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711294:No hätä, ei se niin vakavaa tuo opiskelu oo. Siitä ei pidä tehdä pakkopullaa
Oppitunnillakin voi nukkua :attn:No kun ei tää liity opiskeluun, vaan väsymykseen jolle en keksi mitään jäkevää selitystä, ja joka alkaa vähänniinko hankaloittaa mun elämää.
Mää torkahdin jo edellisellä tunnilla, ei nyt ihan joka kerralla kehtais.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30711297:Oppitunnillakin voi nukkua :attn: