The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten ATM töissä meni?
Ihan hyvin, alkaa selkä vissiin oleen kunnossa, tietty pitää sitä nyt seurailla, että kestääkö se koko viikkoa, mutta tänään ei kipeytyny ollenkaan. Kaikkia muita paikkoja ja lihaksia mulla kyllä kolottaa, mutta se voi johtua ihan siitä, kun on joutunu makaamaan sen parisen viikkoa, ku ei oo kyenny tekee mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706950:
Ihan hyvin, alkaa selkä vissiin oleen kunnossa, tietty pitää sitä nyt seurailla, että kestääkö se koko viikkoa, mutta tänään ei kipeytyny ollenkaan. Kaikkia muita paikkoja ja lihaksia mulla kyllä kolottaa, mutta se voi johtua ihan siitä, kun on joutunu makaamaan sen parisen viikkoa, ku ei oo kyenny tekee mitään.
Hyvä, että edes sie rupeet kuntoutumaan ja paranemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706950:
Ihan hyvin, alkaa selkä vissiin oleen kunnossa, tietty pitää sitä nyt seurailla, että kestääkö se koko viikkoa, mutta tänään ei kipeytyny ollenkaan. Kaikkia muita paikkoja ja lihaksia mulla kyllä kolottaa, mutta se voi johtua ihan siitä, kun on joutunu makaamaan sen parisen viikkoa, ku ei oo kyenny tekee mitään.
Jee:) Susta saadaan vielä ihminen:D
Muut lihakset kipeytyny kun eilen jumppasit vähän liikaa:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30706975:
Toivotaan, että sullaki lääkkeet helppais ja olo paranis, tosin nää kevään siitepölyt ja katupölyt ei taida tehä kauheen hyvää :/
Aiempina keväinä ei katupölystä ja siittiöpölyistä ole ollu harmia, mutta nyt hiukan kauhistuttaa nuo pölyt jo ennakkoon
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30707028:
Niinkö se meinaa, että se tänne rannikolleki vielä iskis?

Yleensä mä oon kyllä pitkittäny tota vaihtamista, just tuon vuoksi, ku sitte jos meet ne vaihtaan, nii seuraavana päivänä sataa kuitenki lunta :D

totta vitussa se iskee niin meille kuin teillekkin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä