The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Harvoin oon kyllä juossu yhtä nopeesti ko täällä suojateiden yli. Paskahalvaus oli lähellä ko puolikas kaatu yks kerta suojatiellä pyörää taluttaessaan (kunnon äiti opettaa liikennesääntöjä), ja auto ei meinannu jarruttaa ollenkaan. Lapsi kainaloon ja pyörä toiseen, äkkiä pois alta. Sen jälkeen oon hihasta kiinni pitäen ajattamu sen teiden yli, koska oikeasti pelottaa koska joku hullu tulee päälle. Yks fiksu äijä paino kaasun pohjaan kun oltiin aivan keskellä tietä rattaiden kanssa. Se oli kans ihan hilkulla.
Sairasta. Autoilijat on muutenkin kaupunkialueilla ihan idiootteja, ja näköjään vihaa lapsipyöräilijöitä ihan yhtä paljon kuin aikuisia. Pyöräilijänä sitä näkee kaikennäkösiä tilanteita. Mulla ei oo ollu kuin yksi huutovälikohtaus yhden autoilijan kanssa, koska muutoin oon ihan fanaattinen liikennesääntöjen noudattaja, ja päästän mielummin autot ajamaan mun edeltä.

Mut on pyöräilijöissäkin niitä uberurpoja, jotka kuvittelevat olevansa tour de francella, eikä välitä jalankulkijoista, autoilijoista tai muista pyöräilijöistä pätkän vertaa. Mut lapset ei oletettavasti voi kuulua tähän ryhmään :D
 
Joo, joihinkin miehiin saa lisävarusteita.
Tosin mitä vanhemmasta yksilöstä on kyse, niin kandee varautua asennusongelmiin ja hylkimisreaktioihin.

...toimii kyllä naisiinkin, että saa ihan rauhassa työstää ajatusta venyneestä ja virttyneestä mallista :D


...mutta eihän tuolla nyt ole niin mitn merkitystä, kun se toinen puolisko vaan sitten sattuu olemaan se Kaikista Parhain ja Rakkain :heart:
 
Mää koitin eilen tällästä jumppapalloa mut ei se niin helppoa ollut,pallo luisu alta kokoajan. Onko näistä oikeesti jotain hyötyä?
[video=youtube;BMc65idrzwI]https://www.youtube.com/watch?v=BMc65idrzwI[/video]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä