The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmm
Mielikuvitusleikki: jos saisit viis tonnia rahaa, niin mitä tekisit sillä? Rahaa ei saa säästää eikä maksaa laskuja, vaan tuhlattava johonkin. Pystyisitkö?
idän pika junalla halki venäjän kiinaan saakka sielt sit megong joen varrelle musaa kuunnelllen ja uusia sointuja etsien sit kalastelisin pari krokotiilia lihat söisin ja antaisin eteenpäin loput sit nahoista tekisin näitä hermesin laukkui 30cm nahkaa ja 20 tonttua käteen aika monta laukkua tulis 8 metrisestä sit niillä rahoilla matkaisin maailman ympäri sit hakisin pari krokoa lisää ja lähtisin ekalle lennolle marsiin. mites sie teet?
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
IhQ
Mielikuvitusleikki: jos saisit viis tonnia rahaa, niin mitä tekisit sillä? Rahaa ei saa säästää eikä maksaa laskuja, vaan tuhlattava johonkin. Pystyisitkö?
Öö..olisin varmaan ihan hukassa tommoisenkin summan kans. En osais päättää mihin sen laittais, jos ei sais säästöön laittaa tai lyhentää lainaa.:ashamed:

Tosin tiedän useammankin kohteen mihin sitä EN laittais..:D
 
Huomasin juuri, että minulla on eräänlainen pakkomielle. Minulla on kova tarve aina leikata läpipainopakkauksista tyhjät kohdat pois ja pyöristää liuskan reunat.
Olenko nyt ihan toivoton tapaus?
 
Spencer Hastings
Huomasin juuri, että minulla on eräänlainen pakkomielle. Minulla on kova tarve aina leikata läpipainopakkauksista tyhjät kohdat pois ja pyöristää liuskan reunat.
Olenko nyt ihan toivoton tapaus?
IHANA KUVA! Kauniit muodot ja harmoninen asettelu.

Mä vaan työnnän liuskat ruttuun takas pakettiin. Koska jos käyn lääkekaapilla, niin oon niin huonossa jamassa, etten kykene ajatella mitään tällaisia asioita.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
tajusin just et meijä äit ei o soittanut 4päivään...sen jälkeen kun otti sen uuden kännyn käyttöön...ei se varmaan osaa soittaa:D vaikka kävin sitä opettamassa niin ei se varmaan silti osaa.Ennen soitellu vähintää joka toien päivä vaikkei mitään asiaakaa olis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä