The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Nukuin 9h putkeen,olinkin ihan raato illalla. Näin unta,liekö painajainen sekin en tiedä. Entinen heila soitteli ja pyysi lasten vahdiksi jotta hän pääsisi tyttöystävänsä kanssa ulos. En mennyt. Samalla kun puhin niin eksyin ,olin helsingissä ja piti löytää rautatieasema mutta koska entinen heila sotki ajatukset niin eksyin ja sitten puhelun lopuksi olinkin ihan jossain helsingin laidalla ,missälie. Sitä ennen hotelissa olin hukannut rahat ja kortit joten olin eksynyt ja rahaton.

Onneksi oli vain uni.
 
Mielikuvitusleikki: jos saisit viis tonnia rahaa, niin mitä tekisit sillä? Rahaa ei saa säästää eikä maksaa laskuja, vaan tuhlattava johonkin. Pystyisitkö?
Ostaisin auton, uusia kenkiä, cd-soittimen ja menisin yksityiselle hammaslääkärille ja lääkärille tutkituttamaan hedelmällisyyteni. Riittöisköhän viis tonnia noihin, ei hajuakaan kuinka kalliita tommoset operaatiot on.
 
Ostaisin auton, uusia kenkiä, cd-soittimen ja menisin yksityiselle hammaslääkärille ja lääkärille tutkituttamaan hedelmällisyyteni. Riittöisköhän viis tonnia noihin, ei hajuakaan kuinka kalliita tommoset operaatiot on.
Sain kerran kolme tonnia. Tein ns kosmeettisen oikomishoidon ja migreenit väheni oleellisesti. Summa ei riittänyt. Riippuu tietysti siitä, mitä aikoo teetättää.
 
Spencer Hastings
Näin sellaista unta, jossa olin astronautti. Palasin maahan ja lähdin kiertelemään kirpputoreja, kun jossain Turun suunnilla oli paikka jossa Alastulossa mättää:llä oli pöytä. Sinne kirpputorille vei erilaisia opasteita, joissa yhdessä luki "täällä on myös "Alasmeno ei mennyt oikein" -pöytä". Sit se oli mun mielestä niin hauska juttu, että aloin kirjottaa siitä Kirahville sähköpostia. Ostin siitä pöydästä "turkis" takin 2,5e:lla, ja kotimatkalla näin autotiellä pudonneen turkishatun.

Ok. Hyvää huomenta vaan :D Mä lähden geokätköilee, kartta sanois et 21km juoksu/kävely/rymyymisreitti ois tiedossa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä