The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla moccamaster mutta ite tykkään eniten pannukahveesta

harvon vaan tulee keitettyä
Siis pannukahvihan on parhautta tosin en itse juo kahvia mutta pitää silti keitin olla et saa keitettyä muille. Ostin tollasen missä on se kestosuodatin mutta tiedä sitten onko millanen pidemmän päälle.Tuo ei paljon maksanut kun en osta kallista keitintä sen takia et saan joskus harvoin vieraille kahvia keittää. tosin mää kyl luulin et tohon sopis myös paperisuodattimet mut sisällä paketis sit sanottiin ettei sovi. Niitäkin kun on mihin sopii niin kestot kuin paperiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30692502:
Ite meinaan kans vaihtaa tuon mun termoskeittimen masteriin.
Mulle kelpaa tollanen halvempikin muovilaite kun en itse enää juo niin turhaan sellasta moccista ostan,ei mulla edes mahtuis sellanen mihinkään.kyl vieraille saa kelvat tolla keitettykin tai sit olkoot ilman.
 
  • Tykkää
Reactions: Ei kiinnosta
Mä mieluummin keittelen paperisuodattimella mutta toi kestoversio on loistava silloin kun ne ovat päässeet loppumaan.
Niin määkin mut luulin et tohon sopis myös paperiset mut ei siihen sit sopinutkaan. Sellasiakin on mihin sopii kummatkin. Mutta edelleen,en juo ite niin sama kai se on millanen se sit on.Eikä toi nyt maksanut montaa euroa niin voin sen vaikka myydä joskus pois tai viedä vaikka "mökille".
 
Mulle kelpaa tollanen halvempikin muovilaite kun en itse enää juo niin turhaan sellasta moccista ostan,ei mulla edes mahtuis sellanen mihinkään.kyl vieraille saa kelvat tolla keitettykin tai sit olkoot ilman.
koska sää kummiski keität vieraskahvit kuukaus sitte avatusta paketista niin moccamasterillkaan ei niistä öyheistä saa kuin p*skaa

eli ihan sama millä keittimellä keität
 
Tää palstahan meni ihan jumiin illalla. Sitten torkahdin sohvalle sillä seurauksella, että viime yönä nukuin kolme tuntia 2-5 välisen ajan. Yritin kyllä nukkua, mutta ei onnistunut. Mukava kaoottinen päivä ja vielä hankalampi kotimatka. Kaikki asiat jäi hoitamatta. Olkoon, nyt ei enää jaksa. Onhan se päivä huomennakin. Kahvia kiitos.
 
Tää palstahan meni ihan jumiin illalla. Sitten torkahdin sohvalle sillä seurauksella, että viime yönä nukuin kolme tuntia 2-5 välisen ajan. Yritin kyllä nukkua, mutta ei onnistunut. Mukava kaoottinen päivä ja vielä hankalampi kotimatka. Kaikki asiat jäi hoitamatta. Olkoon, nyt ei enää jaksa. Onhan se päivä huomennakin. Kahvia kiitos.
Masalla on vähän huonot antimet ollut kasseissa viime yönä |O. Miekin nukahdin vasta kahden maissa. Meinaa olla vähän töttöröö olo jo nyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä