Paras esitys tähän asti.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30691029:Tää Torikka oli ihan huippu
Paras esitys tähän asti.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30691029:Tää Torikka oli ihan huippu
Oonko mä mies? Ei sytyttäny yhtään, paitsi semmosen lievän wtf-fiiliksen.ei ihme jos naiset tykkää
ei mtn miehille
No mää kans aattelin.ei mtn ideaa
[video=youtube;RMV-nzo08LY]https://www.youtube.com/watch?v=RMV-nzo08LY[/video]Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30690981:Kiits
Sain Helly Hansenin fleecetakin, kirkkaan oranssin sellasen, ku sitä oon kuolannu, mutta en sit oo ite raaskinu ostaa.
Tinku: Joo, valitettavasti
Siis erityylin laulajia otetaan mukaan ja sitte jokaselle viikolle on oma genrensä, mistä se oma kappale valitaan. Nyt tässä avausjaksossa on 90-luku.Ja mikä tän ohjelman idea edes on? En oo kattonu ikinä ennen.
Joo. Jotenkin Lauralta odotin enemmän mutta toi vetää sanattomaksi. Taustalaulajakin lauloi paremmin kuin Laura.En oo mieskään, toi laura |O :O
Taidan olla sukupuoleton hirviö.
:OEn oo mieskään, toi laura |O :O
Taidan olla sukupuoleton hirviö.
Oi, kiitos :kiss:[video=youtube;RMV-nzo08LY]https://www.youtube.com/watch?v=RMV-nzo08LY[/video]
Mistäs tiiät, en muista riisuuntuneeni viimeks ko nähtiin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30691053::O
Oot sitten viime näkemän muuttunut ilmeisesti kovinkin.
Mä en tykkää Laurasta muutenkaan niin...ei ollut mun makuuni.
Juotettiinko myö siut niin huppeliin :xmas:Mistäs tiiät, en muista riisuuntuneeni viimeks ko nähtiin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30691061:Juotettiinko myö siut niin huppeliin :xmas:
Nyt alkaa jo kuulostaa vähän pelottavalta, jos mun muistissa onkin oikeasti noin pahoja katkoksia :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30691061:Juotettiinko myö siut niin huppeliin :xmas:
Ai niin..... enkä mie ollut lähimainkaan |Omää en tunnusta mitään
Onneksi voidaan testata muisti uudestaan :saint:Nyt alkaa jo kuulostaa vähän pelottavalta, jos mun muistissa onkin oikeasti noin pahoja katkoksia :O
EI SAATANA AIKOOKO TOI NAINEN RAISKATA MUN IDOLIBÄNDINI?? Suljenko telkkarin enneko biisi alkaa, via kärsinkö. Juon lisää siideriä.