The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30690936:
Olipa kiva ku mä tulin kotiin, nii mua odotti pöydällä paketti ja poikien tekemä kortti, tuli niin hyvä mieli :)

Jotain tekis mieli syödä, mut ku ei mul oikeen oo mitää ruokaa, enkä jaksais lähtee enää kauppaankaa. :|
Ai juu. Onnea! =)
 
...ehtoontulemisia kaikille :wave: :)

Esikoinen pölähtänyt torppaan eli koko kööri koossa jälleen ja hyvä niin :). Vauhtia ja äksöniä on ollunna ja piisanna, ihan jo koulureppujen etsimisten merkeissä...pahus kun löytyivät sitten :D

Ja voi pojat, kun oli mahtava miesten viiskymppinen suksimiskisa, jiiihaa!!! Kyllä muuten viimosten kilsojen aikana tuli itellekin hiki :D ja tais nuilta mennä toviksi pieneksi kuulokin, kun piti selostaa yhdessä yhtäaikaa, kun toi Norjan jätti lähti tekemään aivan ihme hiihtoaan. On se vaan huikeeta tahtojen taistelua ja osaamista :)! Eikä muuten Heikkisen poikakaan huonosti hiihtänyt, ei todellakaan! Ylpeä saa itsestään olla, kaikkensa antoi hiihtoladulle - tuohon ei monikaan pystynyt.

Nyt toisella silmällä kattelen ja toisella korvalla kuuntelen tota TähdetTähdet- ohjelmaa - onhan siellä taas kööri eturivin artisteja heittäytymässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30690936:
Olipa kiva ku mä tulin kotiin, nii mua odotti pöydällä paketti ja poikien tekemä kortti, tuli niin hyvä mieli :)

Jotain tekis mieli syödä, mut ku ei mul oikeen oo mitää ruokaa, enkä jaksais lähtee enää kauppaankaa. :|
...oi, sua on ootettu kotiin isoilla sydämillä :)

Vaiiii...tyrkkääkö se .."..säää kaaasvoooit neitooo kaunoineeeen isääääsi maaajassaaaa...kuin kuuukkkaaa kaaauuunis suuuuloooinen vihreeeelllääää nurmelllaaaaa...."....:flower: :kiss: :heart:
 
Mikä mun silmiä vaivaa, ko sumenee välillä ja kutittaa. Tuntuu ko rähmis, mut ei kuitenkaan rähmi. Onko tää kuolemaks?
...voipihan tuo olla.....siinä on varmaan menny rikka jos toinenkin silmään kun oot niin lähellä tsadilaista ollunna :rolleyes:...kait hän on siinä paikalla jotta vois kattoo tarkemmin ja lähempää että mimmonen roska siellä oikein onkaan :rolleyes: :xmas:


:kiss: :heart:
 
Mää veikkaisin ensin et pitkäkaulan silmäs on joku roska tai okasa nirhauttanut jos kerta oltu mökil...siellä kun niitä risuja oksia ja roskia on...mut kantsii seurata ja sit jos ei parane niin näyttämään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä