The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No noilla codeilla noi kivut pysyy kurissa, mutta mä en voi niitä jatkuvasti napsia. Eikä tää parane ko levolla, seisominen ja kyyristely ei sitä oo, mut en mä oikeen syömättäkään voi olla.
Enkä mä sinne lekuriin takasi enää mene, seuraavalla kerralla on sitte ambulanssikyyti jos pitää lähteä, muuten en mee.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678122:
No noilla codeilla noi kivut pysyy kurissa, mutta mä en voi niitä jatkuvasti napsia. Eikä tää parane ko levolla, seisominen ja kyyristely ei sitä oo, mut en mä oikeen syömättäkään voi olla.
Enkä mä sinne lekuriin takasi enää mene, seuraavalla kerralla on sitte ambulanssikyyti jos pitää lähteä, muuten en mee.
Et usokkaan kuin mielelläni ottaisin sut tänne hoidettavaks Mää en oikein voi lähtee sinne ko on toi koulu :|

Eikö T voi hoitaa ko sä oot kipee? Ei kuulosta kauheen hyvältä olla yksin muksujen kanssa jos on noin kipeä :/
Pakko sen on työnsä tehdä, vaikka mä olisin kuinka kipeä, eri sitte jos oisin sairaalahoidossa, niin hoitopaikka joutuis joustamaan, ei T:n työpaikka. Meil on pojat vuorohoidossa, ei siellä noin vaan sanota, että mulla on selkä kipeenä, pojat onkin siihe asti ku T pääsee töistä, vaan se menee sen mukaan, kun on hoitoa varattu, ei siellä muutenkaa iltapäivästä niitä hoitajia kauheesti ole, enkä mä voi vaatia niitä tekeen ylitöitä tai pitämään ylimääräsiä muksuja, kun mä kerran olen kotona. Nyt jo joustaa sen verran, että ne menee 7, vaikka oikeesti lain mukaan mun pitäs viedä ne vasta 9.

Atm - :hug: onko sulla millään mitään mahkuja saada luoksesi ketään ainakin johonkin aikaan päivästä vähäksi ajaksi kattomaan sun perään? Tai oisko lapsillasi mahdollisuutta mennä vaikka mummilaan täksi sairasteluajaksi, jotta pääset kunnolla lepääntymään ja olemaan?

Kamalalta kuulostaa toi sun oleminen kipujes kanssa : /

Päiväkahvilleeee :wave: :p

Tekasinpa tossa sukkelavikkelästi ruispuolukkakääretortun....mistä oikeesti tuli kuitenkin spelttipunaherukkakääretorttu :D kun ei ollutkaan ruisjauhoja eikä puolukoitakaan käytettävissä. Mutta - veikkaan villinä, että kyllä toikin tulee syödyksi...

Atm - :hug: onko sulla millään mitään mahkuja saada luoksesi ketään ainakin johonkin aikaan päivästä vähäksi ajaksi kattomaan sun perään? Tai oisko lapsillasi mahdollisuutta mennä vaikka mummilaan täksi sairasteluajaksi, jotta pääset kunnolla lepääntymään ja olemaan?

Kamalalta kuulostaa toi sun oleminen kipujes kanssa : /
Meil on kaikki isovanhemmat vielä työelämässä, eikä tässä lähellä oo ketään. Itsepähän oon lapseni tehny, joten ne hoidetaan sitte sen mukaan, miten sit parhaimmaks näkee ja kykenee. Ei tää kivaa ole kellään, mutta than god, mä en oo sentään kotiäiti.

Kuulostaa siltä ettei aateeämmällä mee kauakaa siihen zirrakyytiin tolla menolla.

:hug: sinne, semmonen hyvin hellä ja varovainen ettei tuu kipeetä
Kyl mä oikeesti oon ottanu ihan relax. Enkä tossa ruokaa tehdessänikää ollu edes kauaa seisomassa.

Pojatkin on onneks sen verran isoja, ettei niitä tarvii auttaa ko ruoan lämmittämisessä, eikä ne oo tässä iltapäivästä ku sen muutaman tunnin et isänsä pääsee töistä. Enköhä mä pärjäile, oon sitkee sissi. :)

• Tykkää
Reactions: Bitch
Morjes!

Kyllä on kevyt olo...maksoin vinon pinon laskuja.

Miten voikin kädet hikoilla ja sydän hakata rinnasta ulos kun meet kauppaan ja hoksaat parkissa auton joka kuuluu entiselle hellulle jonka kanssa juttu loppunut ei niin kauan sitten ja tiedät että voi tulla vastaan tyttiksensä kanssa....onneks oli yksin. Nopeet moikkaukset ja äkkii autoon ja kurvasin nopeesti pois.Kun ei vaan voi käsittää....

Ja nyt jottain ruokaa.

Voi hitsin hitsi...meen nyt kuitenkin katsomaan sitä kaksiota vaikka ihan uteliaisuudesta vain vaikka se onkin väärällä paikkakunnalla. En tiedä onko mitään järkeä ees mennä mutta en kehannut oikeen kieltäytyäkään kun tarjottiin mahdollisuus et tulla katsomaan.
On tää vaikeeta..haluun täältä tavallaan pois mutta haluisin nää maisemat ja palvelut mukaani :D
Mietin jopa jos muuttais sinne missä exän kanssa asusteltiin mutta jotenkin en vaan vieläkään pysty ajattelemaan itteäni enää sinne vaikka tykkäsin asua siellä tosi paljon mutta olis se ihan eri nyt...yksin ja kaikki muistot. Toisaalta kummassakin noissa työmatka lyhenis ja varsinkin talvisisin se olis plussaa.

Voi hitsin hitsi...meen nyt kuitenkin katsomaan sitä kaksiota vaikka ihan uteliaisuudesta vain vaikka se onkin väärällä paikkakunnalla. En tiedä onko mitään järkeä ees mennä mutta en kehannut oikeen kieltäytyäkään kun tarjottiin mahdollisuus et tulla katsomaan.
On tää vaikeeta..haluun täältä tavallaan pois mutta haluisin nää maisemat ja palvelut mukaani :D
Mietin jopa jos muuttais sinne missä exän kanssa asusteltiin mutta jotenkin en vaan vieläkään pysty ajattelemaan itteäni enää sinne vaikka tykkäsin asua siellä tosi paljon mutta olis se ihan eri nyt...yksin ja kaikki muistot. Toisaalta kummassakin noissa työmatka lyhenis ja varsinkin talvisisin se olis plussaa.
Käy kattomassa, ihan vaikka vaan että tiedät sit aina paremmin mitä haluut/ et haluu. Mää kävin kattoon about 50 asuntoo, ku olin ostamassa, ja suurin osa oli semmosia et tiesin jo mennessäni etten tee tarjousta. Menin siis vähän sillä mentaliteetilla, että silmä tottuu ja tulee harjaannusta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä