Ai meksikossa, mää jo aattelin et onko siä meän lispetti tai kyöpsis ollu asialla
Onhan ne saattanut Meksikossakin olla lomailemassa :xmas:Ai meksikossa, mää jo aattelin et onko siä meän lispetti tai kyöpsis ollu asialla
Mä tein eilen itselleni sellaisen "terveellisen" banaanikakun. Tuli banaaninlisäksi muna ja proteiinijauhetta ja leseitä ja kaurahiutaleita ja kookosjauhoja ja...Aamuja. Sitteko olen kahvini hörppiny, teen aamupalaks babaanilättyjä.
koetetaan ja katotaan kelle meneeRuudis.
Uus numero. Piekseppä viestiä.
Tuu tänne viettämään aikaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30677591:Huomenta :wave:
Joko saa mennä töihin? Vasta maanantai ja just heränny ja mä oon jo ihan kypsä oleen kotona. Okei, en ehkä pystyis siellä mitään tekemään mutta aikuisten ihmisten seura olis jees. Musta ei oo ikinä ollu saikuttajaksi, eikä oo nyttenkää, tää on vaa nii v*tun puuduttavaa, ku ei kykene tekee mitään ja viittis tuijottaa telkkariakaa 24/7.
Joo heti ku kykenee istuu autossa, saati vielä ajamaan tollasta matkaa. Ei tällä lääkityksellä lähetä maanteille seikkailee..Tuu tänne viettämään aikaa
Kuski.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30677614:Joo heti ku kykenee istuu autossa, saati vielä ajamaan tollasta matkaa. Ei tällä lääkityksellä lähetä maanteille seikkailee..
mistä asti lihapiirakassa on muka ollu lihaa (ellei sitä ite sinnen lisää)Lätyt oli hyvä aamupala. Enpä muista koska viimeks toi kersa olis syöny valittamatta. Halleluja.
Lihapiirakastaki (jota ite pyysi kaupassa) se itki ettei voi syödä ko siinä on lihaa
Tossa oli valmislihikseks yllättävän paljon täyttä (kyyläsin kaikkien pakettien tuoteselosteet huolella ja oli ihan oikeeta lihaa jopa, eikä mitään broilerin nahkoja).mistä asti lihapiirakassa on muka ollu lihaa (ellei sitä ite sinnen lisää)
Ei helpota mun istumista, vaikka kuinka ois kuski.Kuski.
OnHuomenta :flower:
Olikstää se paikka mihin saa tulla vältteleen tenttikirjaa?