The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678525:
Mul on tylsääääääääääää. :/

En voi lähteä mihinkää ko otin codeja, mut en voi tehäkkää mitään ku ei paikat kestä. Ja oikeestiko tätä pitäs jaksaa koko viikko. *huokaus*

Anteeks ko mä vaan valitan kokoajan. Meen pois.
:hug: Älä mee..

Kato telkkaa, lue kirjaa, ala neulomaan/virkkaamaan/nypläämään pitsiä...(öö..kannattaa tosin ensin kysyä bitsiltä lupa :D )

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678525:
Mul on tylsääääääääääää. :/

En voi lähteä mihinkää ko otin codeja, mut en voi tehäkkää mitään ku ei paikat kestä. Ja oikeestiko tätä pitäs jaksaa koko viikko. *huokaus*

Anteeks ko mä vaan valitan kokoajan. Meen pois.
Pysyppä nyt vaan kiltisti ketjussa :hug: :D

Kun mä en jaksa keskittyä oikee mihkään ohjelmaankaan enää, mulla ei oo hermoja neulomiseen, eikä virkkaamiseen, pitsiä voin nyplätä, jos se antaa luvan :rolleyes:

Koitan hengailla täällä, muttako mulla ei oikeen tunnu tulevan täältä näppikseltäkää mitää järkevää tänää...

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30678515:
Aina kannattaa kokeilla. Ja jos yksi ei auta otetaan vielä toinenkin.
Mis tahansa läkkeessä se oikea annostelu on aikas oleellinen tekijä. Selviää vain testaamalla mis kohtaa hyödyt/sivuvaikutukset ovat oikeella hehtaarilla.

Tosin yhdelle vanhalle hanuristille lekuri sanoi, että jos vähentäisit viinanjuontia ja tupakinpolttoa, niin katsotaan josko oireet helpottais?
Hanuristi tuumi, et jos hän lisää molempia ja katotaan paheneeko oireet?

Täysin neuvoteltavissa oleva asia :xmas:
Miesten harrastuksiin kuuluu gauheesti kaikkea, joista suuri osa ei o mitenkään järkeviä, edullisia tai terveellisiä.

Mut nythän mä vasta hokasin, että Bitsinnypläys on lajina kiehtova, haastava, vauhdikas ja vaarallinen.

Eikä muuta kuin täysillä uusien harrastusten pariin. Pää tai kroppa voi vähän kolista matkalla.

Miesten harrastuksiin kuuluu gauheesti kaikkea, joista suuri osa ei o mitenkään järkeviä, edullisia tai terveellisiä.

Mut nythän mä vasta hokasin, että Bitsinnypläys on lajina kiehtova, haastava, vauhdikas ja vaarallinen.

Eikä muuta kuin täysillä uusien harrastusten pariin. Pää tai kroppa voi vähän kolista matkalla.
Bitsinnypläys saattaa olla hyvinkin mielenkiintoista puuhaa. Lopputulos saattaa olla varsin tyydyttävä

ei tuo sotavaltio sitte lopultakaan ihan älyvapaa ole, olivat ilmoittaneet että jääkäri ruudista tulee kohta aliupseerioppilas ruuti

jos vanhat merkit paikkasa pitää niin sitä tulee alikessu jo neljännessä polvessa

No mitäs merkitystä noilla ylenemisillä sitten on...? Että onko yli vai alikessu vai mikälie jos ei siitä ammattia itellensä hanki.
ei sillä oo oikeesti juuri mittään merkitystä, se että pääsee pikkasen eteenpäin on vaan osotus siitä että on mies eikä mikään reppana (joita on heti paljon)

sitäpaitsi meidän suvussa on tapana olla alikessu eli pienin mahdollinen sotatyönjohtaja

ei sillä oo oikeesti juuri mittään merkitystä, se että pääsee pikkasen eteenpäin on vaan osotus siitä että on mies eikä mikään reppana (joita on heti paljon)

sitäpaitsi meidän suvussa on tapana olla alikessu eli pienin mahdollinen sotatyönjohtaja
Kyllä työnhaussa taidetaan edelleen miehiltä kysellä millä arvolla kotiutettiin. Varsinkin jos on vastuullisesta ja/tai johtavasta asemasta kyse. Kertoo miehestä ja luonteesta. Hyvä siis pikku Ruuti :D.

...miepä sitten otin ja läksin esikoisen kanssa shoppailemaan, kun urkeni siihen semmoinen hämmästyttävä tilaisuus - mies tuli iltapäivästä kotio, kun kuulema pärrääkin pari päivää tässä "kulmilla". Emme pahastuneet ollenkaan.

Ja voi että kun oli tuon pojan kanssa mukavaa :heart:! Sain niin monta kertaa ajomatkan aikana ja isossa kaupassakin ihastella ja ihmetellä....että mitä kummaa tässä on tapahtunut?

...mie oon kutistunut, tyhmistynyt ja vanh...iättömäksi muuttunut :xmas: :snotty: :D

Vaan niin saatiin pojan avustuksella hankittua ihanalle nuorelle naiselle synttärilahjaa sekä sille lutuiselle uudelle pienelle ihmisentaimellekin jos jääkaappiinkin täytettä. Kotimatkakin hurahti käsittämättömän nopeasti loistavassa seurassa, nyt ei tarvinnukaan huudattaa kajareita kaakkoon vaan pääsin kurkkaamaan hienoon mielenmaisemaan :) :heart:

Ei pöllömpää maanantaiksi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä