Hommasko se sulle uuden tiskiharjan?
Hommasko se sulle uuden tiskiharjan?
Ja valot keittiöön? Oi tommonen ois niin romanttista :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30677652:Hommasko se sulle uuden tiskiharjan?
Valoo saa, kun sitä säkillä kantaa pihalta :stick:Ja valot keittiöön? Oi tommonen ois niin romanttista :heart:
Täytyy toivoa parasta, tai edes keskinkertaistaimeytyyköhän se oppi päähän jos vasurilla selailee tenttikirjaa samalla kun palstailee
Makaat matkan takapenkillä ja mää hoidan sua sit täällä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30677641:Ei helpota mun istumista, vaikka kuinka ois kuski.
Entä jos pihalla on vaan harmaata loskapaskaa?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30677667:Valoo saa, kun sitä säkillä kantaa pihalta :stick:
No tietenkin sit saa vain harmaata valoo :vampire:Entä jos pihalla on vaan harmaata loskapaskaa?
Masturboit?Ette kyllä ikinä usko, mitä mä teen tässä aina parin minuutin välein. Siis olen tässä noin minuutin, hörppään kaffetta ja menen taas pariksi minuutiksi----------maan.
Miksei sitä voit tehdä samaan aikaan palstailun kanssa? :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30677688:Masturboit?
Hyvä kysymysMiksei sitä voit tehdä samaan aikaan palstailun kanssa? :O
get a room you twoMakaat matkan takapenkillä ja mää hoidan sut sit siellä :kiss:
Sitähän mää tässä yritän.get a room you two
Ehkä sulla on kuitenkin vähän helpompaa toi matkustaminen, että hommaas se kuski ja tuu tänne. Tän voi kato jääd yöksiki, mun pitää hakee pojat hoidosta kuitenki 3 aikaan.Makaat matkan takapenkillä ja mää hoidan sua sit täällä :kiss:
Mä joskus koitin lukea matematiikkaa kantapään kautta.imeytyyköhän se oppi päähän jos vasurilla selailee tenttikirjaa samalla kun palstailee