The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aamuja. Sitteko olen kahvini hörppiny, teen aamupalaks babaanilättyjä.
Mä tein eilen itselleni sellaisen "terveellisen" banaanikakun. Tuli banaaninlisäksi muna ja proteiinijauhetta ja leseitä ja kaurahiutaleita ja kookosjauhoja ja...

...siitä tuli omituinen. Ihan lättänä. Ja sitten huomasinkin sen lese-jauhoseoksen siinä pakastimen päällä. Unohdin siis ne kokonaan koko kakusta!

Onneksi lapset tulivat yllärikäynnille ja söivät senkin tuotoksen hyvällä ruokahalulla.

:xmas:

Huomenta :wave:

Joko saa mennä töihin? Vasta maanantai ja just heränny ja mä oon jo ihan kypsä oleen kotona. Okei, en ehkä pystyis siellä mitään tekemään mutta aikuisten ihmisten seura olis jees. Musta ei oo ikinä ollu saikuttajaksi, eikä oo nyttenkää, tää on vaa nii v*tun puuduttavaa, ku ei kykene tekee mitään ja viittis tuijottaa telkkariakaa 24/7.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30677591:
Huomenta :wave:

Joko saa mennä töihin? Vasta maanantai ja just heränny ja mä oon jo ihan kypsä oleen kotona. Okei, en ehkä pystyis siellä mitään tekemään mutta aikuisten ihmisten seura olis jees. Musta ei oo ikinä ollu saikuttajaksi, eikä oo nyttenkää, tää on vaa nii v*tun puuduttavaa, ku ei kykene tekee mitään ja viittis tuijottaa telkkariakaa 24/7.
Tuu tänne viettämään aikaa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä